Sunday, July 11, 2010

ေက်ာ္လႈိင္ဦး ဘာသာျပန္ ဦးေလးတြမ္ (အခန္း ၂၇)

အခန္း (၂၇) ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္

    အီဗာ့အခန္းတြင္းက ေက်ာက္ဆစ္ရုပ္တုမ်ားႏွင့္ ဓာတ္ပံုမ်ားကို အ၀တ္ျဖဴပိုင္းမ်ားျဖင့္ ထုပ္လုိက္ၾက ေလၿပီ။ ျပတင္းတံခါးမ်ားကိုလည္း ပိတ္လိုက္ၾကေပၿပီ။ ေျခသံ ညင္းညင္း၊ ေလသံ သဲ့သဲ့မွ်ကိုသာ ၾကားရေလ ေတာ့သည္။

    အိပ္ရာေပၚ၌  အီဗာသည္ မႏုိးေသာ အိပ္ျခင္းမ်ိဳးျဖင့္ အိပ္စက္ေနေလသည္။ အသက္ရွင္ စဥ္က ၀တ္ၿမဲေသာ ၀တ္စုံျဖဴကို ဆင္ယင္ထားသည္။ ခန္းဆီးမွ ေနေရာင္ႏွင္းဆီးေသြးသည္ ေအးစက္ ေနၿပီ ျဖစ္ေသာ ခႏၶာကိုယ္ေပၚသို႔ က်ဆင္းေနသည္။ ေခါင္းကေလးသည္ တဖက္သို႔ ငဲ့ေစာင့္ေန၏။ ပကတိ အိပ္စက္ ေနသည္ႏွင့္ ဘာမွ် မျခား။
    သင္လို ေသဆံုးရျခင္းမ်ိဳးဟာ မရွိပါကလား အီဗာ။ အေမွာင္မဲ့ အရိပ္မဲ့ ေသဆံုးရျခင္းမ်ိဳး ဘဲ။ မိုးေသာက္ အာရုဏ္တက္ လာလို႔ ေမွးမွိတ္သြားရတဲ့ မိုးေသာက္ ၾကယ္နဲ႔ မျခားပါကလားကြယ္။ သင္ေသျခင္းဟာ တကယ္ေတာ့ စစ္ပြဲ မရွိပါ အႏိုင္ရလိုက္တာမ်ိဳး၊ ၿပိဳင္ဖက္မရွိပဲ သရဖူ ေဆာင္း လိုက္ရတာမ်ိဳးပါကလား။ စိန္႔ကလဲယား သည္ သမီးအေလာင္းကို စိုက္ၾကည့္ရင္း အေတြးပ်ံ႕ေန၏။
    မစၥေအာ္ဖီလီယာသည္ တူမငယ္၏ ေနာက္ဆံုး ရုပ္ကလပ္ကို အေစခံအခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ ျပင္ဆင္ ေနေလသည္။

    ေဘးဖက္ရွိ စင္မ်ားေပၚ၌ ပန္းပြင့္မ်ား ရွိေနဆဲ ျဖစ္သည္။ ပန္းပြင့္မ်ား၏ အဆင္းသည္ ျဖဴလြသည္။ ရနံ႔သည္ ေမႊးပ်ံ႕ေန၏။ ပြင့္ဖတ္ႏွင့္ သစ္ရြက္မ်ား ညႇိဳးေနၿပီ ျဖစ္သည့္တုိင္ေအာင္ အဆင္းႏွင့္ ရနံ႔သည္ မျပယ္ေသး။ ရုပ္ကလပ္၏ ေဘးဖက္စပြဲတြင္ တပြင့္တည္းေသာ ႏွင္းဆီျဖဴကို ပန္းအိုး၌ စိုက္ထိုးထားသည္။
    အားလံုးပင္ အခန္းတြင္း၌ ရုပ္ကလပ္ကို ျပင္ဆင္ေနၾကသည္။ ထုိအခိုက္ အခန္းတြင္းသု႔ိ ေတာ့ပဆီ ၀င္လာသည္။ သူသည္ အေတာ္ႀကီး ငိုထားသျဖင့္ မ်က္ခြံမ်ား ဖူးေယာင္ေနသည္။
    "အို၊ ဘာလို႔ ၀င္လာရတာလဲ။ မလာနဲ႔ေလ" ရုပ္ကလပ္ကို ျပင္ေနေသာ နီးဂရိုးမ ရိုဆာက ဆီးၿပီး တားသည္။

    "က်မ လာပါရေစ၊ က်မ ပန္းပြင့္ လွလွတပြင့္ ယူလာလို႔ပါ" ေတာ့ပဆီက ေတာင္းပန္သည္။
    "မ၀င္ရဘူး၊ သြား၊ သြား" ရိုဆာက ထပ္၍ ႏွင္သည္။
    "၀င္ပါေစကြယ္" စိန္႔ကလဲယားက ၀င္ေျပာသျဖင့္ ရိုဆာသည္ ေတာ့ပဆီအား လမ္းဖယ္ ေပးလိုက္သည္။
    ေတာ့ပဆီ သည္ သူယူလာေသာ ပန္းပြင့္ကို ရုပ္ကလပ္ေပၚတြင္ တင္လိုက္သည္။ ရုပ္ကလပ္ကို စိုက္ၾကည့္ရင္း ကေလးမသည္ အားရပါးရႀကီး ေအာ္ဟစ္ ငိုလိုက္သည္။ သည္မွ်ႏွင့္ သူ အားမရ။ ၾကမ္းျပင္ ေပၚ သို႔ သူ႔ခႏၶာကုိယ္ကို ပစ္လွဲခ်ၿပီး ေအာ္ဟစ္ငိုယို ျပန္ေခ်သည္။

    ေအာ္ဖီလီယာသည္ အေျပးေရာက္လာကာ ေတာ့ပဆီအား ဆြဲထူးၿပီး အငိုတိတ္ရန္ ေျပာေသး၏။ သို႔ေသာ္ ကေလးမသည္ အငိုမရပ္။
    ကေလးမ ရင္ကြဲပက္လက္ ေအာ္ဟစ္ ငိုယိုေနသည္ကို ျမင္ရေသာအခါ စိန္႔ကလဲယား သည္ သူ႔စိတ္ကုိ သူ မခ်ဳပ္တီး ႏိုင္ေတာ့ေပ။ သူ႔မ်က္ႏွာသည္ နီလာသည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူ႔မ်က္လံုး အစုံမွ မ်က္ရည္စသည္ သြန္က် လာရေလသည္။

    "ကဲ၊ ထပါ ခေလးရယ္။ မငိုနဲ႔ေတာ့ကြယ္။ အီဗာ ေကာင္းကင္ဘံု ေရာက္သြားၿပီဘဲ" ေအာ္ဖီလီယာက ႏွစ္သိမ့္ စကားဆိုျပန္သည္။
    "မဟုတ္ဖူး။ က်မ ခု သူ႔ကို မေတြ႕ရေတာ့ဘူး" ေတာ့ပဆီသည္ ရိႈက္ေနဆဲ ျဖစ္သည္။ "သူ က်မကို ခင္တယ္။ က်မကို ေမတၱာထားတယ္။ ခု သူမရွိဘူး။ ဒီကမၻာမွာ က်မကို ခ်စ္တဲ့ ခင္တဲ့လူ မရွိေတာ့ဘူး။ က်မ ေမြးမလာ ရင္ ေကာင္းမယ္။ လူျဖစ္မလာရင္ ေကာင္းမယ္" ေတာ့ပဆီသည္ ေျပာေျပာ ငိုငို ျဖစ္ေန၏။

    "တိတ္ပါ ေတာ့ပဆီ။ သခင္မ ရွိေသးသားဘဲဟာ။ သခင္မလဲ အီဗာမင္းကို ခ်စ္သလို ခ်စ္ပါ မယ္။ ေနာ္ကြယ္။ ကဲ တိတ္ တိတ္"
    ေတာ့ပဆီသည္ သူ႔သခင္မ မ်က္ႏွာကို ေမာ့္ၾကည့္လိုက္သည္။ သူ႔မ်က္လံုးအစုံ၌ ေမွ်ာ္လင့္အားထားေသာ အသြင္ သည္ ေပၚလြင္လာသည္။
    ဤသို႔ျဖင့္ သူတို႔သည္ မၾကာမီမွာယပင္ အီဗာ၏  ရုပ္အေလာင္းကို အခန္းတြင္းမွ ထုတ္ယူ လာခဲ့ၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဥယ်ာဥ္တြင္းရွိ  အီဗာႏွင့္ တြမ္တို႔ထုိင္၍ စကားလက္ဆံုက်ၿမဲ၊ ဓမၼ သီခ်င္း သီဆိုၿမဲ၊ သမၼာက်မ္းစာ ဖတ္ၿမဲ ျဖစ္ေသာေနရာတြင္ အီဗာ၏ ရုပ္အေလာင္းကို ျမႇဳပ္ႏွံလိုက္ ၾကေလသည္။

    စိန္႔ကလဲယားသည္ သခ်ၤ ိဳင္းေျမေနရာမွ လူအမ်ား ထြက္ခြာသြားသည္အထိ ထုိေနရာတြင္ က်န္ရစ္ခဲ့ ေလသည္။
    မွန္သည္။ သူ႔အဖို႔ ဤကမၻာေျမ၌အားလံုး ဆံုးရႈံးရေလၿပီ။ သူ ရပ္တည္ရာ မရေတာ့ေပ။
    ဦးေလးတြမ္သည္ သူ႔သခင္ မည္မွ် စိတ္ဆင္းရဲ ပင္ပန္းရၿပီကို သူသိသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ သူ႔သခင္အပါးမွ သူ မခြာေတာ့ေပ။ သူ႔သခင္အပါး၌ သူရွိေနျခင္းျဖင့္ သူ႔သခင္ စိတ္သက္သာရာ ရမည္ဟု သူ ယံုၾကည္ ထားသည္။

    မည္သို႔ျဖစ္ေစ သမီး မရွိေတာ့လွ်င္ပင္ စိန္႔ကလဲယားသည္ ဤေနရာ၌ ဆက္၍ မေနလို ေတာ့ေပ။ ထုိေၾကာင့္ မၾကာမီပင္ သူသည္ ၿမိဳ႕သို႔ ျပန္ေရႊ႕ခဲ့ေလသည္။ ၿမိဳ႕သို႔ ျပန္ေရာက္သည့္ တိုင္ေအာင္ သူ႔အဖို႔ ေျဖစရာ သည္ မျမင္။ အိမ္မွာလည္း သူမေန။ ၿမိဳ႕တြင္း၌သာ လွည့္လည္ေန သည္။ သို႔ျဖင့္ သူ စိတ္သက္သာ ရာ  ရႏိုင္မည္လား ထင္သည္။
    ေမရီ႕ အဖို႔ေတာ့ မိမိကုိယ္တိုင္ သမီးဆံုးရႈံးရသည့္အတြက္ အတိုင္းအဆမရွိ ပူပန္ရ သေလာက္ မိမိလင္သား သည္ မလႈပ္မေခ်ာက္ ေနႏိုင္စြမ္းသည္ဟု သေဘာရသည္။ သည့္အတြက္ သူ မေက်နပ္ႏိုင္။

    "အဲဒါဘဲ မမ၊ ရွင့္ေမာင္က လူတမ်ိဳးဘဲ။ တကယ္ဆို က်မတို႔မွာ ဒီသမီးတေယာက္ပဲ ရွိ တာပါ။ ဒါကိုမ်ား သူ ေမ့လြယ္ႏိုင္ လိုက္တာ။ ဒီသမီး ဆံုးခဲ့ၿပီ။ သူ မ်က္ရည္တစက္ မက်ဘူး။ က်မဆို မမျမင္တဲ့အတုိင္း ဘယ္ေလာက္ ခံစားေနရသလဲ" ေအာ္ဖီလီယာအား သူ႔ရင္ထဲရွိသည့္ အတိုင္း ေျပာခ်လိုက္မိသည္။

    "ေရဆိုတာ နက္ေလ ၿငိမ္ေလဘဲလို႔ ေျပာၾကတယ္ မဟုတ္လား ေမရီ"
    "အို၊ က်မ ဒါကို မယံုပါဘူး။ ဒါ အပိုစကားပါ။ တကယ္ခံစားရရင္ အသိသားႀကီးပါရွင္။ သူ ဘာခံစားရသလဲ။ အလကားဘဲ။ အိမ္ေတာင္ကပ္တာ မဟုတ္ဖူး။ က်မဆို နကိုက မက်န္းမာရတဲ့ အထဲ ဒီစိတ္နဲ႔ ဘယ္ေလာက္ ခ်ံဳးခ် သြားပလဲ"

    "ဒီလိုေတာ့လဲ မဟုတ္ဖူး ထင္ပါတယ္ သခင္မ။ သခင္လဲ သူ႔သမီးအတြက္ စိတ္မေကာင္း ပါဘူး။ ထမင္းမစား ဟင္းမစားေတာင္ ျဖစ္ေနတာပါ" မမ္မီက ၾကား၀င္၍ ေျပာသည္။
    "အို၊ ဒါေပမယ့္ သူ ငါ့ကို ဘာမွ ထဲ့စဥ္းစားတာ မဟုတ္ဖူး။ ငါ ဒီေလာက္ျဖစ္ေနတာေတာင္ အၾကင္နာ စကား ဘာမွ မေျပာဘူး။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ဖေအလုပ္တဲ့လူထက္ မေအလုပ္တဲ့လူမွာ ပိုၿပီး ခံစားရတယ္ဆိုတာ သူသိဖို႔ ေကာင္းတာေပါ့"

    "ဒါကေတာ့ အသဲႏွလံုးက ေျပာမွာေပါ့ ေမရီရယ္" ေအာ္ဖီလီယာက ေျပာသည္။
    "ဟုတ္ပါတယ္၊ ဟုတ္ပါတယ္။ က်ဳပ္ ဘာျဖစ္လဲ၊ ဘယ္သူမွ မသိဘူး။ က်ဳပ္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္ က်ဳပ္သမီးဘဲ သိတာ။ က်ဳပ္သမီးဘဲ နားလည္တာ။ ခု သူမရွိဘူး။ အီဗာေရ၊ သမီးအေမ ျဖစ္ပံုေတြ ၾကည့္လွဲ႔ပါအံုး"

အခန္း (၂၈) ဆက္ရန္
.

2 comments:

ဧပရယ္လ္ပူး@ပူးေတ said...

အီဗာေလး သနားပါတယ္ေနာ္... ဒီေမရီလဲ ဘယ္ေတာ့မွ အကြ်တ္တရားရမလဲ မသိဘူး.. သူ႔စကားေျပာခန္း ဖတ္ရတာ စိတ္ဆင္းရဲလိုက္တာ...အရာရာ သူမွသူ၊ ေလာကႀကီးမွာ သူ႔ေလာက္ဒုကၡခံစားေနရတဲ႔သူ မရွိဘူးလို႔ မွတ္ယူထားတဲ႔လူ... ခိုလိုပဲ တခ်ိန္လံုး ညည္းေနေတာ့တာပဲေနာ္.... အေဆာင္မွာ ေနခဲ႔ဖူးတဲ႔ ျမင္းမူၿမိဳ႔က အေဆာင္သူတေယာက္နဲ႔ တူလိုက္တာ..အဲဒီတုန္းကဆို ျမင္းမူသူေတြ ခိုလိုညည္းတယ္လို႔ကို အေဆာင္သူေတြ ေျပာစမွတ္တြင္ခဲ႔တယ္....
း)

Anonymous said...

ျမင္းမူျမိဳ႕က အေဆာင္သူ ဆုိတာ မထည့္ရင္ မွတ္ခ်က္က ပုဂၢိဳလ္ေရး တုိက္ခုိက္ရာ မေရာက္ဘဲ ပုိေကာင္းသြားမလားလုိ႔။ ဒီလုိ ေရးတာကုိ ကာယကံရွင္က ဘာမွ ျပန္ေခ်ပရွာႏုိင္မယ္ မထင္ဘူး။ သိေတာင္ သိခ်င္မွ သိမွာ။
သက္ေသမျပႏုိင္တဲ့ စကားဆုိေတာ့ မဆုိင္တဲ့ စာဖတ္သူေတြက ဘာမွ အတည္ယူလုိ႔ မရဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ျမင္းမူသား အညာသားဆုိ ၾကည့္မရတဲ့ အေၾကာင္းတစ္ခု ရွိလုိ႔ ဆြဲထည့္ခြပ္မိတာလဲ ျဖစ္ႏုိင္တယ္ေလ။