Tuesday, May 11, 2010

ဒဂုန္ခင္ခင္ေလး ႏွစ္ေပါင္း (၆၀) အပိုင္း (၁၀၂)

ေဗဒင္နကၡတ္နဲ႔ ဆက္စပ္၍ ၾကည့္ေသာ္

ေဗဒင္နကၡတ္ႏွင့္ ဆက္စပ္၍ စိတ္မ၀င္စား အယူမသီးေသာ္လည္း တီးေခါက္မိသမွ် ႏိႈင္းယွဥ္ေဖၚျပ ရဦးမည္ဆိုလွ်င္ က်မအဖို႔မွာလည္း ဤအခ်ိန္ ဤအခါ၌ ယုတ္မာေကာက္က်စ္၍ သိမ္ဖ်င္းေသာ စိတ္ထား ရွိသည့္ အိမ္ေထာင္ဘက္ ေယာက်္ားမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ႀကံဳရမည္ျဖစ္ေသာ မူလၿဂိဳလ္ေနၿဂိဳလ္ ထားမ်ားက ညႊန္ျပ ထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။

ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္အခါ၌ အေကာင္းအဆိုး ၂-မ်ိဳးကို ရင္ဆိုင္ရမည္ဟု တိတိက်က် က်မ အခ်ိန္ ကိုက္၍ မျပေသာ္လည္း မေသမွီတေန႔ေန႔မွာေတာ့ ႀကံဳေတြ႕ရမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဒါကို မူလၿဂိဳလ္ အေနအထားဟူ၍ ဆိုပါသည္။ ၎မူလၿဂိဳလ္အေနအထားကို ပံုေသထား၍ ေဗဒင္ ဆရာမ်ားက အာ၀ဇၹန္းရႊင္လွ်င္ ရႊင္သလို၊ လွ်င္လ်င္ လွ်င္သလို ခ်ဲ႕ခ်ဲ႕ထြင္ထြင္ျပဳလ်က္ အသိုင္းအ၀ိုင္း အကိုင္း အခက္ေတြ ေ၀ေ၀ဆာဆာႏွင့္ ေဟာတမ္း ထုတ္ၾကျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။

က်မ၏ မူလၿဂိဳလ္အေနအထားကို ေဗဒင္ပညာလိုက္စားသူတို႔အဘို႔ တိတိက်က် ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ႏိုင္ ရန္ တင္ျပရမည္ဆိုလွ်င္ က်မယခု ေတြ႕ႀကံဳ ရင္ဆိုင္ေနရေသာ ျဖစ္ရပ္မ်ားမွာ မဟုတ္မမွန္ လုပ္ႀကံ တည္ထြင္၍ ေရးသား ေနသည္ဟု မဆိုႏိုင္ယံုမက ဤအျဖစ္အပ်က္ဆိုးမ်ိဳးႏွင့္ ရင္မဆိုင္ရပါ အားလံုး ေကာင္းပါသည္ဟု တမင္ တကာ ဖံုးကြယ္ ေရးသားေနေစဦးေတာ့ ယံုၾကည္ၾကမည္ မဟုတ္ပါ။

မူလအေျခေအနကိုက အၿပီးအစီး ပါလာပါသည္။ က်မ၏ ေမြးေန႔နံျဖစ္ေသာ စေနၿဂိဳလ္သည္ စေနရာဇ အိမ္ျဖစ္ေသာ မကာရရာသီ၌ တည္ရွိသည္။ ရာဇအိမ္တြင္ ရွိေသာေၾကာင့္ ရာဇရုပ္ရသည္။ ကသစ္အိမ္ ဟူ၍လည္း ဆိုသည္။ တန္ခုိးအာဏာ ထြန္းေတာက္ျခင္းကို အထူးျပဳသည္။ ပေဒသရာဇ္ ေခတ္ကဆိုလွ်င္ ရွင္ဘုရင္ေတာင္ ျဖစ္ႏိုင္သည္ဟု ဆိုၾကသည္။ ထုိမကာရအိိမ္မွာဘဲ  မရဏအိမ္ ျဖစ္ေနရျပန္သည္။ အိမ္ေထာင္ေရး ေသာၾကာ ၿဂိဳဟ္ကလည္း ပူးလ်က္ ေနသည္။ သို႔ေၾကာင့္ ဘ၀အက်ိဳးေပးမွာလည္း ငယ္စဥ္ က စၿပီး ႀကီးသည္အထိ လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ အက်ိဳးေကာင္းေပး သေလာက္၊ မေကာင္းေသာ ရန္စူး ရန္ေညႇာင့္ မ်ား ႏွင့္၎၊ ေလာကဓံႏွင့္ ၎ ထူးထူးျခားျခား မၾကာ ခဏ ရင္ဆိုင္ရမည့္သူ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ညႊန္ျပ ထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။

ထုိ႔ျပင္ မိန္ရာသီ ၾကာသာပေတး ကသစ္အိမ္၌ ၾကာသပေတးၿဂိဳဟ္ကစမ္းႏွင့္ ပူး၍ ရပ္တည္ေန ေသာေၾကာင့္ စာေပပညာႏွင့္ ေက်ာ္ၾကားထင္ရွားရမည္။ စာေပပညာႏွင့္ ပါတ္သက္၍ စီးပြား ခ်မ္းသာ တိုးတက္ရမည္ဟု ျပထားရာ ရရွိခံစားရမည့္ အဆင့္အတန္းမွာ ဘ၀က ကုသိုလ္ကံ၏ အတိုင္းတဆႏွင့္ တိုင္း၍ ေပးသမွ် စည္းစိမ္ခ်မ္းသာ အဆင့္အတန္းမ်ိဳးကို ရရွိပါမည္။ သန္းေပါင္း မ်ားစြာ ၾကြယ္၀ခ်မ္းသာေသာ ကမၻာေက်ာ္ မီလ်န္နာသူေ႒းႀကီး ျဖစ္ခ်င္ ျစဖ္မည္။ သိန္းေပါင္းမ်ားစြာ ခ်ီ ခ်မ္းသာသည့္ အလယ္အလတ္တန္းစား ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မည္။ အတန္အသင့္ ၾကြယ္၀ခ်မ္းသာခြင့္ ရသူမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ႏိုင္ပါမည္။ ဘ၀ေဟာင္းက ဒါနမ်ိဳးေစ့ အလိုက္ ထုိက္သင့္ သမွ် ရရွိခံစား ရမည္ဟု ဗုဒၶဘာသာတရားကို သက္၀င္ယံုၾကည္ သူတို႔၏ အယူအဆ အတိုင္းသာ လက္ခံရမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ရင္းခ်ာေသာ တမိ၀မ္းတြင္း အတူဆင္းခဲ့သူ သားခ်င္း ေမာင္ႏွမဟူ၍မရွိ၊ မိခင္က ၁၀ဦးမွ်သာ သားခ်င္းေတြ ေမြးခဲ့ေစကာမူ အငယ္ဆံုးေမာင္တေယာက္သာ ရရွိခ့ၿပီး သူကလည္း အခ်ိန္ေစာေစာ စီးစီးက လူ႔ဘ၀ကို စြန္႔ခြာသြားခဲ့လ်က္ အဆက္အႏြယ္မွ မက်န္ရစ္ခဲ့ပါ။

က်မအဘို႔မွာလည္း သားသမီးအဆက္မရွိဘဲ တဦးတည္း ငုံးတိတိ ျဖစ္ေနရသည္။ ထုိသို႔ ျဖစ္ရသည္မွာ ေမထုန္ရာသီ ေခၚေသာ အိမ္တြင္ (လဂ္)သည္ အျခားေသာ ၿဂိဳဟ္မ်ားႏွင့္ မေရာမေႏွာ၊ မနီးမစပ္ ခပ္ေ၀းေ၀း တဦးတည္း သြားေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ က်မသည္ (တေကာင္ၾကြက္) တဦးတည္းဘ၀တြင္ ရပ္တည္ရမည္သာ၊ ရင္းရင္းခ်ာခ်ာ မရွိသျဖင့္ ေဆြမ်ိဳးတစိမ္းရယ္လို႔ မခြဲျခား က်မအိမ္မွာ ေခၚယူေကၽြးေမြး ေစာင့္ေရွာက္၍ ၾကည့္ရႈ ေထာက္ပန္႔ထားခဲ့ေလသမွ် ေဆြတစမ်ိဳးတစမ်ားႏွင့္ တပည့္သားေျမး ဟူသမွ်သည္ က်မ၏ ေက်းဇူးသစၥာကို နည္းနည္းမွ် ေထာက္ေမွ်ာ္ငဲ့ကြက္မႈ မရွိၾက၊ ေတာ္လွန္ပုန္ကန္၍သာ သြားၾကပါ သည္။

ယေန႔ က်မ၏ ကိုယ္ေတြ႕အျဖစ္အပ်က္မ်ားတြင္ ဤနည္း ႏွင္ႏွင္ ရင္ဆိုင္ရပါသည္။ က်မက စတင္ ေခၚယူ ျပဳစုထားခဲ့သမွ်ေသာ ေဆြမ်ိဳး၊ မ်ိဳးပြဲမ်ား တပည့္တပန္းမ်ား မိတ္ေဆြသဂၤဟမ်ားမွာ က်မအား တိုင္းေက်ာ္ ျပည္ၾကား မတရားျပဳေနသူ ရန္သူကဲ့သုိ႔ ရင္ဆိုင္ေနသူ လူယုတ္မာ ခင္ပြန္း ေဟာင္း၏ ဘက္ေတာ္သား မ်ားအျဖစ္ မ်က္ႏွာေျပာင္ေျပာင္ထား၍ လိုက္ပါသြားၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ က်မက ဤသို႔ေရးျပရျခင္းမွာ ၀မ္းနည္း ပက္လက္ျဖစ္၍ ေရးျခင္း မဟုတ္ပါ။ ရင္ဆိုင္ေနရ ေသာ အျဖစ္မွန္ကို ေရးသားျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

 ျပဳသူအသစ္ ျဖစ္သူအေဟာင္းဆိုေသာ တရား စကားအတိုင္း ႏွလံုးသြင္းႏိုင္ပါသည္။ က်မသည္ ဘ၀က မေကာင္းေသာ ကံေၾကြးရွိသေလာက္  ေပးဆပ္ရျခင္း ျဖစ္၍ အသစ္က်ဴးလြန္သူတို႔မွာ ပစၥကၡႏွင့္ သံသရာတြင္ သူတို႔တာ၀န္ သူတို႔ထမ္း၍ သူတို႔လမ္း သူတို႔သြားရမည္သာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ က်မႏွင့္ တစုံတရာ သက္ဆုိင္မႈ မရွိေတာ့ပါ။ က်မ၏ အျမတ္ရလိုက္မႈကား သူတို႔ကို ေကာင္းစားသြားသည္အထိ က်မတတ္အားသမွ် ေစတနာ ႏွင့္ ျပဳစုေထာက္ပံ့လိုက္ခဲ့ရဘူးသည့္ ကုသိုလ္အက်ိဳးဆက္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။\

ခ်မ္လွပ္ထားခဲ့၍ မရေသာျဖစ္ရပ္တခု က်မက ေခၚယူ ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္၍ ေထာက္မၾကည့္ရႈခဲ့ရေသာ ေဆြမြဲ၊ မ်ိဳးမြဲမ်ားႏွင့္ တပည့္သား ေျမး၊ မိတ္ေဆြအသိအကၽြမ္း စေသာ သူတို႔က က်မအား စိတ္ေကာင္းမထားဘဲ ပုန္ကန္ေတာ္လွန္ တဘက္ေစာင္းသြားၾကသည္မွာ လူသားမ်ားျဖစ္၍ တရားမေစာင့္ႏိုင္သူေတြအျဖစ္ သတ္မွတ္ထား လိုက္လွ်င္ ျဖစ္ပါေသးသည္။
ဤထက္ဆိုးေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကိုပင္ က်မမွာ ရင္ဆိုင္ေတြ႕ႀကံဳေနရျပန္ပါသည္။ ထုိပုဂၢိဳလ္မွာ က်မတို႔ ႏွင့္ ပစၥည္းေလးပါးတကာ၊ ဆရာတကာ အျဖစ္ ထြက္၀င္ ဆက္ဆံခဲ့ရသူ၊ အလွဴအတန္းမ်ားတြင္ ထိပ္ဆံုးက ထားခဲ့ေသာ ရဟန္းေတာ္ ဆရာေတာ္အမ်ားအျပားအနက္မွ ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးသံုးပါးခန္႔ သည္ (ဒါယိကာမႀကီးတဦး) ျဖစ္ခဲ့သည့္ မ်က္ႏွာကိုမငဲ့ညႇာဘဲ၊ ႀကံဳေတာင့္ႀကံဳခဲလွေသာ ကိစၥ တရပ္တြင္ ပါ၀င္ေနၾကျပန္ပါသည္။

ထိုကိစၥမွာလည္း က်မ၏ဘ၀ျဖစ္စဥ္ ခရီးလမ္းတြင္ အႀကံဳး၀င္လ်က္ ရွိေသာေၾကာင့္ ခ်န္လွပ္ထားခဲ့ ၍ မျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထည့္သြင္းရဦးမည္ ျဖစ္ပါသည္။ လြန္ခဲ့ေသာ ၁၉၅၈ခုႏွစ္ေလာက္က မႏၱေလးသတင္းစာ ကိုယ္စားလည္ေဟာင္းထံမွာ သတင္းစာဘိုး အေၾကြး ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ မရရွိ သည့္ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထုိမႏၱေလးသတင္းစာ ကိုယ္စားလည္ေဟာင္းက အသံုးစာရင္းမ်ား ခုႏွိမ္ေရးျပေသာ က႑တရပ္ (.......) ဆရာေတာ္အတြက္ ေဆးထုိးခန္းေဆာက္ေပးရသျဖင့္ ကုန္ေငြမည္မွ် ၎ေဆးထုိးခန္းမွာ မၿပီးမသပ္ရေသး၍ ေနာက္ထပ္ကုန္က်ရန္ မည္မွ် စသျဖင့္ ပါရွိပါသည္။

က်မသည္ ၄င္းသုံးေငြမွာ ဆရာေတာ္အတြက္ ေဆးထိုးခန္းေဆာက္လုပ္လွဴသည္ဟု ရိုးသားစြာဘဲ ထင္မိ ပါသည္။ လွဴသည္ဆိုလွ်င္ပင္ က်မက ၀မ္းသာၿမဲျဖစ္ပါသည္။ ၀ိစိကစၦာမျဖစ္ပါ၊ ယုံမွား သံသယလဲမရွိပါ၊ သို႕ရာတြင္ တကဲ့ေဆးထိုးဘို႕ အသုံး၀င္ေသာ အခန္းျဖစ္ေနမွန္းကိုေတာ့ ဇာတ္လမ္းအဆုံးမွာ ၁၉၆၀- ခုႏွစ္ မွသာ သိရွိရပါသည္။

ထိုသို႕မသိခဲ့ဘဲႏွင့္ ေနလာခဲ့သည္မွာ တႏွစ္ေက်ာ္ခဲ့ပါၿပီ၊ ေနာက္တႀကိမ္ ၁၉၅၉-ခုႏွစ္ေလာက္မွာေတာ့ ထိုဆရာေတာ္သည္ ရန္ကုန္သို႕ ေရာက္လာတည္းခိုလ်က္ရွိစဥ္ တေန႕ေသာ ညေန၌ မိန္းမဧည့္သည္ တေယာက္ေအာက္ထပ္သို႕ ၀င္လာၿပီး ဆရာေတာ္ႏွင့္ စကားေျပာေနသည္ကို က်မအိမ္ပတ္လည္၌ လမ္းေလွ်ာက္ပုတီးစိပ္ရင္း အမွတ္မထင္ ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ ဤတြင္တည္းခိုေနေသာ ဆရာေတာ္သည္ က်မအား ထိုဧည့္သည္မိန္းမကို ညႊန္ျပ၍ တကာမႀကီး ဒါဦးပဥၥင္း တပည့္မေလးပါ၊ မႏၱေလးက ရန္ကုန္ကို ေရႊ႕လာပါသည္၊ တကာမႀကီးခိုင္းစရာ, ေစ,စရာရွိလဲ ေခၚခိုင္းပါဟု အမိန္႕ရွိပါသည္။

က်မသည္ ထိုမိန္းခေလး မ်က္ႏွာကို တေနရာရာမွာ ျမင္ဘူးသလိုရွိပါသည္ဟု ၾကည့္ေနဆဲမွာဘဲ ဆရာေတ္က အမိန္႕ရွိလိုက္သည္ မႏၱေလးမွာ (-) ရုပ္ရွင္ကုမၸဏီ(…) ဇာတ္ကားထဲမွာ တခါပါဘူးတယ္၊ ခုေတာ့ ဟိုမွာအလုပ္မရွိ၍ ရန္ကုန္မွာလာၿပီး ရုပ္ရွင္ထဲလိုက္ရန္ ႀကိဳးစားေနပါသည္ဟုဆိုပါသည္။ သည္ေတာ့မွ ယခင္ကျမင္ဘူးေသာ ရုပ္ရွင္ေကာ္ျပားထဲက ဇာတ္ရံတဦး၏ပုံပန္းေပၚလာပါသည္။

သို႕ေသာ္က်မက ဘာမွအေတြးအေခၚ ျပဳေနရန္မလိုပါ။ မႏၱေလးက ဆရာဘုန္းႀကီး၏ တပည့္ဟု သာမန္ယူဆလိုက္သည္။ ရန္ကုန္မွာဆိုရင္ ရုပ္ရွင္ကုမၸဏီေတြက ေပါတဲ့အတြက္ အလုပ္လက္မဲ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဟူ၍ပင္ အားေပးလိုက္ေသးသည္။ တကယ္ဆိုေတာ့ အလုပ္လက္မဲ့မဟုတ္ပါ၊ အလုပ္ရွိပါသည္။ ရွိေနတဲ့အလုပ္ကို ထိုအခါက လုံၿခဳံစြာလိွ်ဳ႕၀ွက္ထားျခင္းေၾကာင့္ က်မက လုံးလုံးသား မရိပ္မိခဲ့သူျဖစ္ပါသည္။

၁၉၆၀-ခုႏွစ္ ဇာတ္လမ္းအဆုံးမွာေတာ့ မႏၱေလးမွာ ေဆာက္ထားသည္ဆိုေသာ ဆရာေတာ္၏ ေဆးထိုးခန္း မွာ (လွ်ိဳ႕၀ွက္စကား)ျဖစ္လွ်က္ ေဆးထိုးခန္းသည္ မႏၱေလးၿမိဳ႕ရွိရုံးႀကီး အနီးအနားရပ္ကြက္တခုတြင္ သြပ္မိုး ပ်ဥ္ေထာင္ အိမ္တေဆာင္ျဖစ္ေနပါသည္။ ထိုတခုလပ္အရံ ရုပ္ရွင္ေမ၏ ေနရန္အေဆာက္အဦးသာလွ်င္ ျဖစ္ပါ သည္။

သို႕ရာတြင္ တၿမိဳ႕စီေနတရြာစီျခားထားလို႕မျဖစ္ေသး၊ မ်က္ပါးရပ္, ရပ္ကြက္မွာ အိမ္တေဆာင္ ေဆာက္ေပး ထားေသာ အျခားအေမွ်ာင္မဘႀကီးသၼီးတဦးကို သတင္းစာ ကိုယ္စားလည္ေဟာင္းက ရန္ကုန္ေျပာင္း၍ က်ိဳကၠဆံလမ္းမွာ အိမ္တေဆာင္ ၀ယ္ေပးထားရသည့္ နည္းတူထိုရုပ္ရွင္ အရံမအားလည္း လက္လွမ္းမွီရာ ရန္ကုန္ သို႕ ေျပာင္းေရႊ႕လာရေစျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ ယခု စာေရးေနေသာအခ်ိန္အထိ ထိုအမ်ိဳးသၼီး (ဘုန္းႀကီး တပည့္မ)သည္ ကမာရြတ္အနီး လူမ်ိဳးျခားတစ္ဦးပိုင္ ရုပ္ရွင္ၿခံမွာေနသည္။ ဆရာေတာ္၏ တကာေတာ္ ဒါယကာႀကီး၏ စီးေတာ္ယာဥ္လည္း မၾကာ,မၾကာ ဆိုက္ခါ အလွည့္သင့္သလို အေဆာင္ေတာ္ ကူးလ်က္ရွိသည္။

ဤသည္တို႕ကို ေထာက္လွ်င္ က်မအေပၚမွာ လူသားမ်ားကသာမက ဘုရားအမ၊ တန္ေဆာင္းအမ၊ ပစၥေလးပါး ဒါယိကာမ၊ ဆြမ္း,ကြမ္း အမဟူ၍ ကရုဏာေတာ္ ကေလးမွ မပြားေတာ့ေသာ တဘက္သပ္ ကိုယ္ေတာ္ အခ်ိဳ႕ႏွင့္လည္း ဆုံစည္းခဲ့ရန္ျပန္ပါေသးသည္။

ပုပၸါးမွႂကြလာေသာ ဆရာတကာ ရင္းလို ကိုယ္ေတာ္တပါးကလည္း အေရးထည္းမွာ တကာမႀကီးက တယ္ေဒါသႀကီးဒါကိုးဟု သာသာႏွင့္နာနာႏွက္၍ သြားလိုက္ေသး၏။ တပည့္ေတာ္မမွာ ေရာဂါေၾကာင့္ ေဒါသမႀကီး၀န္႕ပါဘူး၊ ဒါေၾကာင့္သာ တရားဥပေဒနဲ႕ ရင္ဆိုင္ေနရပါတယ္ဟု ခပ္တိုတိုေျပာလိုက္ရပါသည္။ ထိုကိုယ္ေတာ္ျပန္သြား၍ မၾကာပါဘူး၊ ပုပၸါးေတာင္ကလပ္မွာ ေနရာလုမႈႏွင့္ အစိုးရက ပုဒ္မ ၁၄၄-တုတ္ထားရသည္ဟု ၾကားသိရျပန္ရာ ေဒါသတရားဆိုသည္မွာ ေသာတာပန္ မဂ္ဖိုလ္မရေသးသမွ် ပုဂၢိဳလ္မေရြး ေလာင္ၿမိႇဳက္ျခင္း ခံရပါတကားဟု တရားရလိုက္မိပါေတာ့သည္။

ဒါမ်ိဳးေတြကို က်မအေနႏွင့္ မျပစ္မတင္လိုေတာ့ပါ၊ ဆိုခဲ့သည့္အတိုင္း အေကာင္းအဆိုး ႏွစ္ရပ္တို႕မွာ မည္သူမျပဳ မိမိမႈဟူ၍ က်မ၏နဂိုလ္ မူလဘ၀ကံ အက်ိဳးေပး ပါရွိလာသမွ် ခံစားရျခင္းသာ ဟု ယူဆလ်က္ ၀ိတက္, ၀ိစာရ, မ်ားဘဲ ေခါင္းေအးေအးထားလိုက္ရပါေတာ့သည္။ အဆန္းတက်ယ္ မဖြယ္မရာ ရင္ဆိုင္ လာခဲ့ရေသာ ဘ၀ဇာတ္လမ္းကို မွတ္တမ္းတင္လို၍သာ ေရးသားေနရျခင္းျဖစ္ရာ ဤစာကို ေရေနေသာ အခ်ိန္မွာ ၀မ္းနည္းျခင္း ၀မ္းသာျခင္း အလ်ဥ္းမရွိပါ အရာခပ္သိမ္းကို ဥပကၡာျပဳလ်က္ စိတ္၏ သက္သာမႈကို ေရွ႕ရႈေနပါသည္။

သူ႕အိပ္ေထာင္ထဲက အစိုးရ ဆက္ရန္
.

No comments: