Friday, January 8, 2010

စာအုပ္ (၃) အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ စူဇီေဝါင္း အခန္း(၈)



 



 

မူရင္း စာေရးသူ Richard Mason (The world of Suzie Wong ) ၊ အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ထားတဲ႔  စူဇီေဝါင္း စာအုပ္ကို က်ေနာ္႔ ဘေလာ႔ မွာတင္တာ ဒီေန႕ ၿပီးဆံုးသြားပါၿပီ..။ upload လုပ္ရတာ connection မေကာင္း တဲ႔ အတြက္ စာရုိက္ၿပီး တင္ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ စာေတြရုိက္ေပးၾကတဲ႔ က်ေနာ္႕ သမီး မ်ားကို ေက်းဇူးတင္တဲ႔ အတြက္ သူတို႕ ပံုေလးေတြပါ ေဖာ္ျပၿပီး ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာၾကားပါတယ္.. (အမွန္ေတာ႔..ေနာက္တခါလည္း စာရုိက္ေပးေအာင္ ေၾကာ္ျငာေပးရတာပါ)

(ကိုရီးယား မင္းသမီးမ်ားလို႕ ထင္ရင္လည္း သူတို႕က စိတ္မဆိုးပါဘူးတဲ႔ဗ်ာ)

အခန္း(၈)
(၁)
    " စူဇီ…….ဆရာ၀န္ကေျပာတယ္၊ မင္းေဆးရုံကဆင္းျပီးရင္ ေမာင္တုိ႕ ေတာင္ေပၚစခန္း တစ္ခုမွာ သြားေနႏုိ္င္ရင္ေကာင္းမယ္တဲ့၊ ဂ်ပန္ျပည္မွာ မင္းေနခ်င္သလားဟင္၊ ေမာင္ အဲဒီကုိ ျပန္သြားျပီး ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္ တယ္၊ အင္မတန္လွတဲ့ ေတာင္ေတြလည္း အမ်ားၾကီးရွိတယ္"
    " ဟုတ္ကဲ့ေမာင္၊ ေကာင္းမွပါ၊ ကြ်န္မတုိ႕ ဂ်ပန္ကုိ တန္းသြားမွာလား" စူဇီက တုံ႕ဆုိင္း ဆုိင္း ျပန္ေမးသည္။
    " ဟုတ္တယ္၊ ေဟာင္ေကာင္းကေနျပီး ဂ်ပန္ကုိ ေမာင္တုိ႕ တန္းသြားၾကမယ္"

    စိတ္ပ်က္သည့္အမူအရာမေပၚေအာင္သူၾကိဳးစားဟန္ေဆာင္ေနသည္။ ပထမဆံုးခရီးအျဖစ္ အဂၤလန္ကို သြားခ်င္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္သိပါသည္၊ လန္ဒန္ကို သူျမင္ခ်င္လွၿပီ။ ပစ္ကယ္ဒလီ ဆက္ကပ္။ ၿပီးေတာ့ ဆိုင္ႀကီးေတြ၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဘုရင္မ၊ ဒါေတြကို သူ ျမင္ခ်င္လွၿပီ။

    သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ေခၚသြားႏိုင္မည္ မဟုတ္ပါ။ စူဇီသည္ အမ်ဳိးေကာင္းသမီး ကေလး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဟန္ေဆာင္ရေတာ့မည္။ လိမ္ညာရေတာ့မည္။ အျဖစ္မွန္ကိုသိသြားရင္ "ခင္ဗ်ား ၾကားၿပီး ၿပီလား"ဟု လူေတြက အခ်င္းခ်င္း လက္တို႔ၾကမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ စူဇီကိုေခၚၿပီး အဂၤလန္ကို သြားလို႔မျဖစ္ပါ။
    သို႔ေသာ္လည္း လန္ဒန္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ျပပြဲခင္းက်င္းျပသဖို႔ အစီအစဥ္ ရွိသည္။ ရြိဳင္းအူလ္မန္က ကမကထျပဳလုပ္မည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုလည္း ျပပြဲတြင္ ရွိေနေစခ်င္သည္။ အဂၤလန္သို႔ သြားႏိုင္ သည္႔ ေငြေၾကးလည္း ကၽြန္ေတာ့္မွာ အလုံအေလာက္ရွိေနပါသည္။

    တစ္ညတြင္ ထိုအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားေနမိသည္။ စူဇီသြားလိုသည္ဆိုပါက ၿပီးေတာ့ ထိုအျဖစ္မ်ား ကို ရင္ဆိုင္ရဲသည္႔သတၱိလည္း သူ႕မွာရွိေနသည္ဆိုပါက ဘာေၾကာင့္ မသြားဘဲေနရမည္နည္း။
    ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဂၤလန္သြားၿပီး  ရက္သတၱေျခာက္ပတ္ ေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ေန႔တြင္ စူဇီကို ေဆး႐ံုမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပလိုက္ေတာ့သည္။
    ေနာက္သံုးလၾကာေတာ့ ေဆး႐ံုမွ စူဇီဆင္းသည္။ ေရာဂါလည္း ကင္းကင္းရွင္းရွင္း ေပ်ာက္ၿပီ။

    သေဘၤာစီးၿပီး အဂၤလန္သို႔ ကၽြန္ေတာ္သို႔ လာခဲ့ၾကသည္။ ေႏြဦးရာသီတြင္ အဂၤလန္သို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရာက္သြားၾကသည္။
    ရြိဳင္းအူလ္မန္ စီစဥ္ေပးသည္႔ ဖူလ္ဟမ္လမး္မွ စတူဒီယိုတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနၾကသည္။ စတူဒီယိုထဲမွာ အိမ္ေထာင္ပရိေဘာဂ အျပည္႔အစံုရွိသည္။
    ပထမတစ္ပတ္မွာေတာ့  ကြ်န္ေတာ္ ပန္းခ်ီမဆြဲႏုိင္ပါ။ စူဇီႏွင့္အတူ ျမိဳ႕လုံးပတ္လည္ သြားလာၾကည့္ရႈ ေနသည့္အတြက္ ပန္းခ်ီမဆြဲခ်ိန္မရပါ၊ လန္ဒန္ေမွ်ာ္စင္၊ ၀က္စ္မင္းစတာအက္ေဘး၊ စိန္႕ေပါလ္ ဘုရားရွိခုိး ေက်ာင္း၊ တိိရစၦန္ရုံစသည္မ်ားကုိ စိတ္၀င္စားစြာၾကည့္္သည္။ သည္လုိ ၾကည့္ေနရသည့္ အတြက္ လည္း သူအလြန္ေပ်ာ္ေနုပုံ ရပါသည္။

    ျပဇာတ္လည္း ၾကည့္ၾကသည္။ ရုပ္ရွင္လည္း ၾကည့္ၾကသည္။ ေစာေစာပုိင္းက ျပဇာတ္မ်ား ကုိဒါေလာက္မၾကည့္ျဖစ္ပါ။ ဇာတ္ေကာင္းမ်ား ေျပာဆိုသည့္ စကားလုံးမ်ားကုိ စူဇီ နားမလည္မည္ စိုးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္ဆုံးေတာ့ ၀ါတာလူးလမ္းရွိ အုိးလ္ဗစ္ဇာတ္ရုံသုိ႕ သူကုိေခၚ  သြားသည္။ ဟင္းမ္လင္ျပဇာတ္ကုိ ၀င္ၾကည့္ၾကသည္။
    ျပဇာတ္အေၾကာင္းကုိ  သူနားလည္းေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ရွင္းျပေသာအခါ သူသိမ္မၾကိဳက္ပါ။ " ျမင္ပါတယ္၊ ကြ်န္မမွာ မ်က္စီရွိတာပဲ" ဟု ျပန္ေျပာတတ္သည္။ အားလပ္ခ်ိန္ေပးေသာအခါ ျပဇာတ္အေၾကာင္းကို ျပန္သုံးသပ္ သည္။

    " အဲဒီလူၾကီး အရမ္းစိတ္ေသာက ေရာက္ေနတယ္၊ ကြ်န္မ ေသေသခ်ာခ်ာ သေဘာ ေပါက္တယ္၊ ဘာျဖစ္လုိ႕လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္မမွာလည္း သူ႕လုိပဲ အင္မတန္ဆုိးတဲ့ ဦးေလးတစ္ ေယာက္ရွိခဲ့တယ္ မဟုတ္လား၊ ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္မေတြးေနမိတယ္၊ အေဖဟာ ပင္လယ္ထဲမွာ သေဘၤာနဲ႕နစ္သြားတာ မဟုတ္ ဘူးလုိ႕၊ အေမ့ကုိလုိခ်င္လို႕ ဦးေလးက အေဖ့ကုိ သတ္ပစ္တာ ျဖစ္ႏုိင္တယ္လုိ႕၊ အေမက ဒီအေၾကာင္း ကုိသိေပမယ့္ ဦးေလးကုိ လက္ထပ္လုိက္ရတယ္လို႕၊ ဒီအျဖစ္ေတြကုိလည္း ကြ်န္မ သိေနတယ္ လို႕ ေတြးၾကည့္လုိက္မိတယ္၊ အဲဒီအတုိင္းဆုိရင္ ကြ်န္မ လည္းအရမ္းေသာကေရာက္ရမွာပဲ၊ အဲဒီဇာတ္လုိက္ လုိပဲ ရူးသြားမိမွာပဲ"

    " ဒီလုိဆုိရင္ ဘာလုပ္မလဲ၊ ဘာျဖစ္ရင္ေကာင္းမယ္လုိ႕ မင္းထင္သလဲ"
    " အင္မတန္းဆုိးတဲ့ သူ႕ဦးေလးကုိ ဇာတ္လုိက္က သတ္ပစ္လုိက္ရင္ေကာင္းမယ္၊ ဒါေပမဲ့ သူ႕အေမ ကုိေတာ့ မသတ္ရဘူး၊ အဲဒါကုိ ကြ်န္မ စိတ္ပူေနတာပဲ၊ သူက စဥ္းစားရမယ္၊ အေမဟာ အမွား ေတြကုိ က်ဴးလြန္ တယ္၊ ဒါေပမဲ့ သူဟာ ငါ့အေမပဲ၊ ငါ့ကုိ ႏုိ္႕ခ်ဳိတုိက္ေကြ်းခဲ့တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ အေမ့ကုိေတာ့ ငါ မသတ္နုိင္ ဘူး ေတြ႕ရမယ္"
    " စူဇီရယ္………ေကာင္းလုိက္တဲ့ စိတ္ကူးကေလးကြာ"
    " ဒီစာေရးဆရာမွာ အင္မတန္ စိတ္ထားႏွလုံးထားေကာင္း ရွိတယ္၊ အားလုံးကုိ သူနား လည္းတယ္၊ ေဟာကုိ အေပၚထပ္မွာမ်ား သူရွိေနမလား မသိဘူး"
    စူဇီကေျပာရင္း အေပၚထပ္သို႕ ေမာ့ၾကည့္သည္။

    ကြ်န္ေတာ္ အားပါးတရ ရယ္မိသည္။ ျပီးေတာ့မွ ထုိျပဇာတ္ကုိ  ေရးသည့္ စာေရးဆရာၾကီး ရွိတ္စပီးယား ကြယ္လြန္ ခဲ့သည္မွာ ႏွစ္ေပါင္း သုံးရာေလာက္ ရွိသြားျပီျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပရသည္။
    ဘုရင္မကုိ သူအရမ္းျမင္ခ်င္ေတြ႕ခ်င္ေနသည္။ ဘုရင္မကုိ မျမင္ရဘဲႏွင့္ေတာ့ အဂၤလန္က မျပန္ဟု ုဆိုေနသည္။ တစ္ညတြင္ ကုိးဗင့္ပန္းျခံသို႕ ဘုရင္မ ေရာက္လာဖုိ႕ရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ ကလည္း ေစာင့္ေနၾက သည္။ သုိ႕ေသာ္လူေတြမ်ားလြန္းေသာေၾကာင့္ မျမင္ခဲ့ရ။

    ထုိ႕ေၾကာင့္ တုိင္းမ္သတင္းစာကုိ ေန႕စဥ္၀ယ္ျပီ ဘုရင္မ၏ အသြားအလာ အစီစဥ္မ်ားကုိ ရွာေဖြဖတ္ရသည္။ တစ္ေန႕တြင္ ျမိဳ႕တြင္းရွိ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုသုိ႕ ဘုရင္မတက္ရန္ ရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တုိ႕ႏွစ္ေယာက္ ဘက္ကင္ဟမ္နန္ေတာ္သို႕ အေစာၾကီးလာၾကသည္။ နန္းေတာ္မွ ဘုရင္မ ထြက္ခြာ သည္ကုိိ ေစာင့္ၾကည့္ရန္ျဖစ္သည္။

    သေဘာေကာင္းပုံရေသာ ရဲသားတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကုိ ေနရာေကာင္းေကာင္း ေပးသည္။ ဘုရင္မကုိ ၾကည့္လိုသည့္ ႏုိင္ငံျခားသားေပါင္းစုံ လူအုပ္ၾကီးလည္း ရွိေနသည္။ ဘုရင္မ စီးနင္း လုိက္ပါလာသည့္ ေမာ္ေတာ္ကားၾကီး ထြက္လာသည္။ စူဇီက ဣေၿႏၵရရ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ ျဖင့္ၾကည့္ ေနသည္။ ဘုရင္မက ေနာက္ခုံမွာ ထုိင္လုိက္သြားသည္။ အလြန္လွပါသည္။ စကၠန္႕ပုိင္း ကေလးမွ်သာ ျမင္လုိက္ ရျခင္း ျဖစ္သည္။ လုူအုပ္ၾကီးလည္း ကြဲသြားသည္။ စူဇီ အေက်နပ္ၾကီး ေက်နပ္ေနသည္။

    " တစ္ေယာက္က်န္းေသးလား"
    " မာဂရက္မင္းသမီး"
ကြ်န္ေတာ္ ရယ္ရျပန္သည္။ ၾကိဳးစားၾကေသးတာေပါ့ဟု ျပန္ေျပာမိသည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း မာဂရက္ မင္းသမီးသည္ လန္ဒန္မွ ထြက္ခြာသြားေၾကာင္း၊ တစ္လအတြင္း ျပန္ေရာက္ဦးမည္ မဟုတ္ ေၾကာင္း သတင္းစာ ထဲတြင္ ဖတ္ရသည္။ စူဇီအေတာ္စိတ္ပ်က္သြားသည္။ သုိ႕ေသာ္ ဘုရင္ကုိ ျမင္လုိက္ရျပီမုိ႕ ေတာ္ေသးသည္။

    ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အဂၤလန္ေရာက္ျပီး သုံးပတ္အၾကာတြင္ အူလ္မန္စီစဥ္သည့္ ကြ်န္ေတာ့္ပန္း ခ်ီျပပြဲ စတင္ဖြင့္လွစ္သည္။ ေဆာက္သ္ ေအာ္ဒေရလမ္းရွိရြိဳင္းအူလ္မန္၏ ျပပဲြခန္းမွာ က်င္းပျခင္း ျဖစ္သည္။ ပန္းခ်ီကားအားလုံုးသည္ ေဟာင္ေကာင္မွာ ဆြဲခဲ့သည့္ ကားမ်ားခ်ည္းျဖစ္သည္။ အမ်ားဆုံးကေတာ့ စူဇီ၏ ကားမ်ား ျဖစ္ပါသည္။
    နမ္ေကာက္ဟုိတယ္မွာ စူဇီႏွင့္ သေဘၤာသားမ်ား ေတြ႔ဆုံၾကသည္ကို ေထာင့္မ်ဳိးစုံမွ ေရးဆဲြထားသည္။ စူဇီ၏ အတိတ္ဘ၀ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ဘာမွဟန္ေဆာင္စရာ မလုိပါ။ ဖုံးကြယ္ေနစ ရာမလုိပါ။

    ျပပြဲဖြင့္သည့္ေန႕တြင္ စူဇီ တက္သင့္သည္ဟု မတင္ေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္က ေျပာျပသည္။ စိတ္ထိန္းႏိုင္ဖို႕ ခက္ခဲေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္လည္း ျပပြဲမဖြင့္မီ တစ္ရက္တြင္ စူဇီသည္ တစ္ေနကုန္ စဥ္းစား ေနသည္။ ဖြင့္ပြဲေန႕မနက္ေရာက္ေတာ့ ေဘးကြဲတရုတ္ ဂါ၀န္ ႏွစ္ထည္ကိုယူၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို လာျပသည္။
"ဘယ္ဟာ၀တ္ရင္ ေကာင္းမလဲေမာင္"
"မင္းလိုက္ဖို႕ မေတာ္ဘူး စူဇီ"
"လိုက္မယ္"
"အဲဒီလိုဆိုရင္ အ၀ါကေလးက ပိုေကာင္းမယ္၊ ေမာင္တို႕ လက္ထပ္တဲ့ေန႕က ၀တ္တာေလ"

သုိ႕ေသာ္လည္း ျပပြဲရွိရာသို႕ တကၠစီႏွင့္ လာၾကသည့္ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ သူ႕စိတ္ေတြ ေဖာက္ လာသည္။ မတည္မၿငိမ္ ျဖစ္လာသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ သူ မလုိက္ႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း၊ သည္ေနရာမွ ဆင္းၿပီး ျပန္ေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဒရိုင္ဘာကို ကားရပ္ခိုင္းလိုက္သည္။ ျပပြဲထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခဏထိုင္ၿပီး စကားနည္းနည္းပါးပါး ေျပာရံုကေလးသာ ျဖစ္ေၾကာင္း သူ႕ကို ရွင္းျပသည္။
"ဟင့္အင္း…ဟင့္အင္း…ကၽြန္မ ျပန္ခ်င္တယ္၊ ကားထဲက ဆင္းပါရေစ၊ ျပန္ပါရေစ၊ ကၽြန္မ စိတ္မ ေကာင္းပါဘူး ေမာင္ရယ္၊ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မေၾကာက္တယ္၊ ကၽြန္မရွက္တယ္" သူ႕စိတ္ကို မထိန္းႏိုင္ေတာ့ဘဲ ေၾကာက္လန္႕ တႀကီး ေျပာေနသည္။

"ဘာမွရွက္စရာမလုိပါဘူး စူဇီ၊ မင္းဟာ လူတိုင္းလိုပဲ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ပါပဲ"
"ဟင့္အင္း…ကၽြန္မရွက္တယ္၊ သူတို႕က ယမ္ယမ္ေကာင္မကေလးလို႕ ေျပာၾကလိမ့္မယ္၊ ဒါ မွန္ လည္း မွန္တယ္၊ ကၽြန္မက လူေကာင္းမွမဟုတ္ဘဲ"
ထိုအခိုက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕အနားမွ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ က ေမးေငါ့ျပသည္။ အလယ္အလတ္တန္းစား အမ်ိဳးသမီးျဖစ္သည္။
"ေဟာဟို အမ်ိဳးသမီးကို ျမင္တယ္မဟုတ္လား၊ မင္းလည္း သူနဲ႕အတူတူပါပဲ၊ သူ႕လိုပဲ မိန္းမေကာင္း တစ္ ေယာက္ပါ စူဇီ"
"မဟုတ္ဘူး"

"မင္းဟာ မိန္းမေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ စူဇီ၊ မင္းဘ၀ ဘာျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ အခုေကာင္းေနဖို႕ အေရးႀကီးတယ္၊ အခု မင္းဟာ မိန္းမေကာင္းပဲ၊ မင္းဘ၀အမွန္ကို ဖံုးကြယ္မထားဘူး၊ ဟန္မေဆာင္ ဘူးဆိုတဲ့ သတၱိကိုက ဘယ္ေလာက္တန္ဖိုးရွိသလဲ၊ ဘယ္ေလာက္ဂုဏ္ယူဖို႕ေကာင္းသလဲ၊ မင္း ကိုယ္မင္း ဂုဏ္ယူစမ္းပါ စူဇီ"
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ သူ တျဖည္းျဖည္း ျပံဳးလာသည္။ တရုတ္လူမ်ိဳးတို႕၏ ထံုးစံအတိုင္း ကိုယ့္ကို မတ္မတ္ထိုင္လိုက္သည္။ မာန္မာနေတြ ၀င္လာသည္။ မ်က္ႏွာကို ခ်ီထားသည္။

ျပပြဲခန္းထဲသို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀င္သြားေသာအခါ ဣေၿႏၵရရႀကီးျဖင့္ ၀င္သြားႏိုင္သည္။ ျပပြဲခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အနားမွ သူ မခြာ။ ကၽြန္ေတာ္က သူ႕လက္ကို တင္းတင္းဆုပ္ထားသည္။ တစ္ခ်ိန္လံုး မလြတ္တမ္း ဆုပ္ကိုင္ထားမိသည္။ တစ္ခါတရံေတာ့ သူ႕လက္ ေတာင့္ေတာင့္ႀကီးျဖစ္ သြားသည္ကို ခံစား ရသည္။ သို႕ေသာ္လည္း မ်က္လံုးအစံုႏွင့္ မ်က္ႏွာကမူ အလြန္တရာ တည္ၿငိမ္ ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။

အူလ္မန္က လူေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ကို မိတ္ဆက္ေပးသည္။ စူဇီသည္ လူ အားလံုးကို ရဲရဲတင္းတင္း ရင္ဆိုင္ကာ မ်က္လံုးခ်င္း ဆိုင္ၾကည့္၀ံ့သည္။ အမ်ိဳးသမီးႀကီး တစ္ ေယာက္က စူဇီကို လာႏႈတ္ဆက္သည္။
"မင္းကုိ မနာလုိလိုက္တာကြယ္၊ မင္းရဲ႕ ဘ၀အေတြ႕အႀကံဳေတြကို တကယ္ပဲ မနာလိုျဖစ္မိတာပါ၊ မင္းရဲ႕ ဘ၀အေၾကာင္းကို သိရေတာ့ ေဒၚေဒၚျဖင့္ ကိုယ့္ဘ၀ဟာ ပိုၿပီး က်ဥ္းေျမာင္းသြားသလားလို႕ ေတာင္ ထင္ရတယ္၊ အခန္းတစ္ခုခုထဲမွာ အလံုပိတ္ထားတာ ခံေနရသလိုပဲ"

ဆံပင္ျဖဴျဖဴႏွင့္ အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္ကလည္း စူစီအလြန္ေခ်ာေမာလွပေၾကာင္း လာေျပာသည္။
"သမီးဟာ အင္မတန္ ေခ်ာတာပါပဲကြယ္၊ ဒါေပမဲ့ ဒီပန္းခ်ီကားေတြက မင္းရဲ႕ တကယ့္အလွကို မမီေသးဘူး"
ထိုစကားၾကားေတာ့ စူဇီက ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ လွည့္လာသည္။

"ဟုတ္တယ္၊ ေမာင္ မိေအာင္မဖမ္းႏိုင္ဘူး၊ ေမာင့္ပန္းခ်ီကားေတြ တစ္ကားမွ မမီဘူး"ဟု ေျပာ သည္။
ထိုစကား မွန္ပါသည္။ ယခုျပပြဲတင္ေသာ စူဇီ၏ကားမ်ားသည္ နမ္ေကာက္ဟိုတယ္သို႕ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သည့္ ေစာေစာပိုင္းအခ်ိန္မ်ားတုန္းက ေရးဆြဲခဲ့သည့္ ကားမ်ားျဖစ္သည္။ အမွန္ေတာ့ စူဇီ၏ အလွသည္ ယခုမွပိုၿပီး ပြင့္လန္းလာခဲ့သည္။ အထူးသျဖင့္ ေထာင္က်၊ ေဆးရံုတက္၊ ေရာဂါေပ်ာက္ ကင္းၿပီးမွ မိန္းမပီသေသာ သူ၏အလွက ပိုမိုထူးျခားလာခဲ့သည္။
ထိုအဘြားႀကီးက စူဇီ၏ပံုတူပန္းခ်ီကားႏွစ္ခ်ပ္ကို ၀ယ္သည္။

"ကၽြန္မ ႀကိဳက္လွလို႕ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့ တစ္ေန႕မွာ ရွင့္ပန္းခ်ီကားေတြဟာ သိပ္အဖိုးတန္ လာလိမ့္မယ္"ဟုလည္း ေျပာသည္။
ၾကည့္ရႈသူေတြ ျပန္သြားၾကသည္။ ရြိဳင္းအူလ္မန္က ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီ ေလွ်ာက္လာသည္။ သူ႕မ်က္ ႏွာႀကီး ျပံဳးေနသည္။
"ေအာင္ျမင္တယ္၊ သိပ္ကိုေအာင္ျမင္တယ္၊ ေဟာဟိုမွာ အနီ၀ိုင္းကေလးေတြ ကပ္ထားတဲ့ကားေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားသလဲ၊ ၾကည့္လိုက္စမ္းပါ၊ ခင္ဗ်ားအရမ္းေအာင္ျမင္သြားၿပီ"ဟု ေျပာသည္။
၀ယ္ယူၿပီးေၾကာင္း အမွတ္အသားအျဖစ္ ပန္းခ်ီကားေဘာင္ေပၚတြင္ အနီ၀ိုင္းကေလးမ်ား ကပ္ထားေသာ ပန္းခ်ီ မ်ားက မ်ားျပားလွသည္။
"ဒီကေန႕ တကယ္ေအာင္ျမင္တာကေတာ့ စူဇီပါဗ်ာ"ဟု ကၽြန္ေတာ္က ေျပာသည္။

"ဟုတ္ပါတယ္၊ တစ္ပိုင္းေတာ့ မွန္ပါတယ္၊ လူတိုင္းက စူဇီ အင္မတန္လွေၾကာင္း ေျပာၾကပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြက ေကာင္းလြန္းလို႕ပါ"
အမွန္ေတာ့ ယေန႕ လူပံုအလယ္တြင္ စူဇီ မည္မွ်ထိ ေအာင့္အည္းသည္းခံႏိုင္စြမ္းရွိခဲ့သည္ကို သူ မသိပါ။ ယခုေတာ့ စူဇီ ေအာင္ျမင္သြားပါၿပီ။ လူေတြႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရဲသြားပါၿပီ။ စူဇီႏွင့္ပတ္ သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားႀကီး ဂုဏ္ယူလိုက္မိပါသည္။ စိတ္လည္း ခ်မ္းသာသြားပါၿပီ။

ပန္းခ်ီျပပြဲ ဖြင့္ၿပီးသည့္ေန႕မွစí ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ ဧည့္ခံပြဲေတြမျပတ္ တက္ရေတာ့သည္။ တစ္ခါ တစ္ရံ တစ္ေန႕ တည္းမွာပင္ သံုးေလးပြဲေလာက္ ဆက္တက္ေနရသည္။ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုတြင္ အမ်ိဳး သမီးႀကီး တစ္ေယာက္ ၏ ေစာ္ေစာ္ကားကား ေမးျမန္းျခင္းကို တစ္ႀကိမ္ခံခဲ့ရဖူးသည္။

နမ္ေကာက္တြင္ စူဇီႏွင့္ ဆက္ဆံခဲ့ဖူးသည့္ သေဘၤာသားတစ္ေယာက္ေယာက္ႏွင့္ လန္ဒန္မွာဆံု လွ်င္ ဘာလုပ္မည္နည္းဟု စူဇီကို သူကေမးသည္။ ၀ိုင္းထဲမွာ ရွိေနၾကသူမ်ားအားလံုး ၾကက္ေသ ေသသြား ၾကသည္။ အံ့အားသင့္ျခင္း၊ အားနာျခင္းမ်ားေၾကာင့္ စကားမေျပာႏိုင္ၾကေအာင္ ျဖစ္သြား သည္။
သို႕ေသာ္ စူဇီက-

"လြယ္ပါတယ္ရွင္၊ 'ဟယ္လို-ဂြတ္ေမာနင္း'လုိ႕ ေျပာလိုက္ရံုေပါ့"ဟု ျပန္ေျဖသည္။
တစ္၀ိုင္းလံုး အံုးခနဲ႕ ပြဲက်သြားသည္။ အမွန္ေတာ့ စူဇီသည္ ဟာသေႏွာလိုက္ျခင္း မဟုတ္ပါ။ ရုတ္တရက္ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ၾကားလိုက္ရသည့္ ေစာ္ကားေမာ္ကား ေမးခြန္းေၾကာင့္ အရွက္ႀကီးရွက္ သြားသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ပါးစပ္ထဲမွာ ေတြ႕ရာကို ေျပာခ်လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ အမ်ားက ေတာ့ စူဇီမွာ တခၤႏုပၸတၱိ ဥာဏ္ရွိေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ခ်ၾကသည္။

ျပပြဲ၏ေအာင္ျမင္မႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ လူရာ၀င္လာသည္။ ေနရာတကာမွာ အေလးေပးခံရသည္။ လူတိုင္းက ကၽြန္ေတာ့္အမည္ကို သိလာၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ပန္းခ်ီကားမ်ားကိုလည္း လႈိက္လႈိက္ လွဲလွဲ ခ်ီးက်ဴးၾကသည္။ သည္လို ႀကံဳလာရေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း စိတ္ႀကီး၀င္လာ မိသည္။ တယ္ေတာ္တဲ့ ငါပါလား၊ တယ္ဟုတ္ကဲ့ ငါပါလားဟူေသာ အေတြးမ်ိဳးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀တြင္ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ႏွင့္ ေတြးမိ ပါေတာ့သည္။

ထိုမွ်မကေသး။ ပန္းခ်ီအေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ေကာင္းေကာင္းေျပာႏိုင္လာသည္။ ယခင္ က ပန္းခ်ီဆြဲရံုသာဆြဲသည္။ ပန္းခ်ီအေၾကာင္း မေျပာတတ္။ ယခုေတာ့ အမ်ားသူငါႏွင့္ အေခ် အ တင္ ေဆြးေႏြးႏိုင္လာသည္။ "ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ခံစားလာရတာကေလးကို သရုပ္ေပၚေအာင္ ေရးဆြဲ ၾကည့္တာပါ ခင္ဗ်ာ"ဆိုတာမ်ိဳးေတြ မရွိေတာ့။ အႏုပညာသေဘာ၊ အေတြးအေခၚသေဘာ၊ ခံစားခ်က္ သေဘာမ်ားကို ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ ေျပာႏိုင္လာသည္။

ဧည့္ခံပြဲတုိင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ပင္တိုင္ျဖစ္ေနသည္။ အဓိကေနရာမွာ ေရာက္ေနသည္။ လူတိုင္း ေျပာသည့္ အေၾကာင္းအရာသည္ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ပန္းခ်ီကားမ်ား ျဖစ္လာ သည္။
သည္လိုျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အေရးႀကီးေသာပုဂၢိဳလ္ျဖစ္လာသည္။ သာမန္လူတစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ့။ သာမန္ ပန္းခ်ီဆရာ မဟုတ္ေတာ့။

တစ္ညတြင္ အူလ္မန္၏အိမ္မွာ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုလုပ္သည္။ ထံုးစံအတုိင္းပင္ ထိုဧည့္ခံပြဲသည္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းမ်ားႏွင့္သာ ဖံုးလႊမ္းေနသည္။ အမ်ိဳးသမီးမ်ား အျခားအခန္းတြင္ သြားေရာက္ အနားယူ ေနၾကခိုက္ ရုပ္ျမင္သံၾကား ထုတ္လႊင့္သူတစ္ေယာက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္စကားေျပာေနသည္။ ရုပ္ျမင္ သံၾကားမွ ကၽြန္ေတာ္ထုတ္လႊင့္ရန္ သူက အဆိုျပဳသည္။
"ပန္းခ်ီအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေဆြးေႏြးၾကတဲ့အခန္းမ်ိဳး လႊင့္ရင္ ေကာင္းမယ္ဗ်ာ"ဟု သူက ေျပာသည္။

ကၽြန္ေတာ္ကမူ အခ်ိန္ေနာက္က်သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ လြန္ခဲ့သည့္ တစ္လေလာက္ကသာ ယခုလို ကမ္းလွမ္း မည္ဆိုက အဆင္ေျပႏိုင္စရာရွိေၾကာင္း၊ ယခုမူ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေဟာင္ေကာင္မွတစ္ဆင့္ ဂ်ပန္သို႕သြားဖို႕ သံုးရက္သာလိုေတာ့ေၾကာင္း၊ ေလယာဥ္ပ်ံလက္မွတ္လည္း ယူထားၿပီးျပီျဖစ္ ေၾကာင္း ျပန္ေျပာ လိုက္သည္။
"အင္း…ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႕ ခင္ဗ်ားကို ဇြတ္မတိုက္တြန္းလိုပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ ဟာ သူ႕ပရိသတ္ကို မထီမဲ့ျမင္ မလုပ္သင့္ပါဘူး၊ ေနာင္ေရးအတြက္ပါ စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လန္ဒန္မွာ ခင္ဗ်ားၾကာၾကာေနႏိုင္ေလ ေကာင္းေလပါပဲ၊ ရုပ္ျမင္သံၾကားကေနၿပီး ပန္းခ်ီအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးဖို႕ဆိုတာ အင္မတန္ေကာင္းတဲ့ အခြင့္အေရးပါ"ဟု အူလ္မန္က ၀င္ေျပာသည္။
ခဏၾကာေတာ့ စူဇီေရာက္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အက်ိဳးအေၾကာင္း ေျပာျပသည္။ စူဇီ က ထက္ထက္ သန္သန္ ေတာ့ မရွိလွ။ သို႕ေသာ္-
"ေမာင့္သေဘာပဲေလ"ဟု ျပန္ေျပာသည္။

"ေဟာ…ေတြ႕တယ္မဟုတ္လား၊ ခင္ဗ်ားအမ်ိဳးသမီးကလည္း သေဘာတူေနၿပီပဲ"ဟု အူလ္မန္က အားတက္ သေရာ ေျပာသည္။
အူလ္မန္ကပင္ ေလယာဥ္ရံုးသို႕ ဖုန္းဆက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႀကိဳတင္လက္မွတ္ယူထားသည္ကို ပယ္ဖ်က္ ေပးရန္ အေၾကာင္းၾကားသည္။
အိမ္ျပန္လာၾကေတာ့ စူဇီသည္ တစ္လမ္းလံုး တိတ္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ရုပ္ျမင္သံၾကားမွ လႊင့္ခြင့္အေတာင္းခံရသည့္အတြက္ ၀မ္းသာမဆံုး၊ စိတ္ႀကီး၀င္မဆံုး ျဖစ္ေနသည္။
ေနာက္ေန႕တြင္ ဆြဲလက္စတန္းလန္း ျဖစ္ေနေသာ စူဇီ၏ ပံုတူကားကို ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေရးဆြဲေန သည္။ လန္ဒန္သို႕ေရာက္ေနခိုက္ ထိုတစ္ကားတည္းသာ ကၽြန္ေတာ္ ေရးဆြဲဖူးသည္။ စူဇီသည္ မေန႕တုန္းကႏွင့္ မတူ။ ယေန႕ အေတာ္ကေလး ရႊင္ပ်ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ အက်ိဳးအေၾကာင္း ေေမးၾကည့္ မိသည္။

"ေမာင့္ကို ဒီကေန႕ ကၽြန္မ သေဘာက်တယ္၊ ေဆးေရာင္နဲ႕ စြန္းေပေနတဲ့ အဲဒီ၀တ္စံုႀကီး၀တ္ၿပီး ေမာင္ အလုပ္လုပ္ေနရင္ ကၽြန္မ သိပ္သေဘာက်တယ္"
"ဘယ္အခါမ်ိဳးမွာ ေမာင့္ကို သေဘာမက်တာလဲ"
"ေမာင္ စကားေျပာေနတဲ့အခါမ်ိဳးေပါ့၊ လူေတြနဲ႕အတူ ထုိင္ၿပီး မဆံုးႏိုင္ေအာင္ စကားေျပာေနတဲ့ အခါမ်ိဳးမွာ ေမာင့္ကို သေဘာမက်ဘူး"
လူေတြႏွင့္ပန္းခ်ီအေၾကာင္း ေျပာဆိုေဆြးေႏြးျခင္းမွာ မွန္ေၾကာင္း၊ အေရွ႕ဖ်ားတိုင္းျပည္တြင္ အခ်ိန္ ကာလ ၾကာျမင့္စြာ ပန္းခ်ီေရးဆြဲေနရာမွ ယခုကိုယ့္တိုင္းျပည္ ျပန္လာၿပီး ကိုယ့္လူမ်ိဳးမ်ားႏွင့္ စကား ေျပာရသည္မွာ အရသာထူးေၾကာင္း၊ ကိုယ္ႏွင့္စကားေျပာေနသူမ်ားကလည္း  ကိုယ့္ပန္းခ်ီကားကို သေဘာက်သူမ်ား ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ပိုေကာင္းေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္က ေျပာျပသည္။
"ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလိုမထင္ဘူး၊ အဂၤလန္ေရာက္ေတာ့ ေမာင္ စိတ္ႀကီး၀င္လာတယ္၊ လူေတြအမ်ား ႀကီးနဲ႕ ေတြ႕ေနတယ္၊ စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာေနတယ္၊ ေမာင့္ရင္ထဲမွာ ဒါေတြကို အသည္းစြဲ ျဖစ္ေနၿပီ"

"မင္းစိတ္ထဲမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကိုေရာ မင္းသိသလား စူဇီ၊ မင္း မနာလိုျဖစ္ေနတယ္၊ ဧည့္ခံပြဲ ေတြမွာ ေမာင္ ေအာင္ျမင္ေနတာကို မင္း မနာလိုျဖစ္ေနတယ္၊ မိန္းမေခ်ာကေလးေတြက ေမာင္ ေတာ္ေၾကာင္း လာၿပီးခ်ီးက်ဴးစကား ေျပာေနၾကတာေတြကို မင္း မနာလိုျဖစ္ေနတယ္"ဟု ကၽြန္ေတာ္က ျပန္ေျပာ သည္။
စူဇီက ေခါင္းကိုခါယမ္းေနသည္။

"ဒီသေဘာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူးေမာင္၊ ေမာင့္စိတ္ ေျပာင္းလဲသြားတာကို ေျပာတာပါ၊ မွန္ထဲမွာ ေမာင့္ မ်က္လံုးေတြကို သြားျပန္ၾကည့္စမ္းပါ"ဟု ေျပာသည္။
ထိုညက ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ႏွင့္အိပ္မေပ်ာ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္၏ လက္ရွိအျဖစ္ႏွင့္ စူဇီ၏ ေျပာစကား မ်ားကို ျပန္စဥ္းစား ၾကည့္ေနမိသည္။ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ႀကီး၀င္လာမိသည္မွာ မွန္သည္။

စိတ္ႀကီး၀င္လာရာမွ အလုပ္လုပ္ျခင္းအစား စကားေတြသာ အမ်ားႀကီး ေျပာလာသည္။ ဖန္တီး တီထြင္ျခင္း အစား ေ၀ဖန္ေရးေတြသာ လုပ္ေနမိသည္။
ထိုအသိ ၀င္လာသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္တည္း ကၽြန္ေတာ္ အလြန္တရာ တုန္လႈပ္သြားမိပါေတာ့သည္။ သည္အျဖစ္ဆိုးႀကီးထဲမွ အခ်ိန္မေႏွာင္းမီ ရုန္းထြက္မွ ျဖစ္ေပေတာ့မည္။ ကၽြန္ေတာ္ မီးထဖြင့္သည္။ ၿပီးေတာ့ စူဇီကိုႏႈိးသည္။

"စူဇီ…ေမာင္ တကယ္ရူးခဲ့တာပဲ၊ နည္းနည္းမွ အသံုးမက်တာေတြကို လုပ္ခဲ့မိတာပဲ"
"ဘာလဲ ေမာင္၊ ဘာျဖစ္တာလဲ"ဟု စူဇီက ဘာမွန္းမသိ ညာမွန္းမသိ ေမးသည္။
"မင္းမွန္တယ္ စူဇီ၊ ေမာင္ဟာ ဒီမွာေနၿပီး ေမာင့္ကိုယ္ေမာင္ ျပန္ဖ်က္ဆီးေနတာပဲ၊ ေမာင္တို႕ ဒီမွာ လံုးလံုးမေနသင့္ေတာ့ဘူး၊ လံုး၀ ဆက္မေနသင့္ေတာ့ဘူး"
"ေမာင္ ရုပ္ျမင္သံၾကားလႊင့္ဖို႕ အစီအစဥ္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"
"ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ပေစ၊ ေက်ာခိုင္းလိုက္ရံုေပါ့"

"ဒါေပမဲ့ ေမာင္ စကားေျပာခ်င္တယ္ မဟုတ္လား၊ ရုပ္ျမင္သံၾကားလႊင့္ခ်င္တယ္မဟုတ္လား၊ ဂ်ပန္ မွာ ဒီအခြင့္ အေရးမ်ိဳး ေမာင္ ရမွာမဟုတ္ဘူး"
"ေမာင္ စကားမေျပာခ်င္ဘူး၊ ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္တယ္"ဟု ကၽြန္ေတာ္က ျပန္ေျပာလိုက္မိသည္။
ေနာက္ေန႕မနက္တြင္ ေလယာဥ္ရံုးသို႕သြားၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္မွတ္မ်ားကို ျပန္ယူလိုက္သည္။
ေနာက္ ငါးရက္ၾကာေတာ့ နမ္ေကာက္ဟိုတယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပန္ေရာက္ေနၾကၿပီ။

(၂)
နမ္ေကာက္ဟိုတယ္တြင္ သည္လိုအျဖစ္အပ်က္မ်ိဳးကို တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ေတြ႕ခဲ့ရ ဖူးပါ။ စူဇီျပန္ေရာက္လာသည့္အတြက္ အမ်ိဳးသမီးအားလံုး ၀မ္းသာလံုးဆို႕ေနၾကသည္။ သူတို႕ အလုပ္မွန္သမွ် အားလံုးကို စြန္႕ပစ္ထားလိုက္ၾကသည္။ သေဘၤာသားမ်ားကို ေက်ာခိုင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕စားပြဲမွာ လာခိုင္း ေနၾကသည္။ သူတို႕ ၀ိုင္းေနေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ အသက္ရွဴပင္ က်ပ္ေနေတာ့သည္။

"သေဘၤာသားေတြက ဘယ္ေလာက္ေခၚေခၚ သူတို႕မထ။ သို႕ေသာ္လည္း "အထီးက်န္ခုနစ္ရက္" သီခ်င္း ဆံုးသြားတိုင္း ထိုသီခ်င္းျပန္ဖြင့္ရန္ ပိုက္ဆံသြားထည့္ဖို႕ေတာ့ ဘယ္သူမွမေမ့။ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ႏွစ္ေယာက္ ၏ အထိမ္းအမွတ္ သီခ်င္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အဆက္မျပတ္ ဖြင့္ေပးေနျခင္းျဖစ္ သည္။

အမ်ိဳးသမီးတိုင္းအတြက္ လက္ေဆာင္ပစၥည္းမ်ားကို စူဇီ ယူလာခဲ့သည္။ သူတို႕ရသည့္ လက္ေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားကို စူဇီယူလာခဲ့သည္။ သူတို႕ရသည့္ လက္ေဆာင္ပစၥည္းထုပ္ကေလးမ်ား ကို ေျဖၾကည့္ရင္း အံ့ၾသမဆံုး၊ ၀မ္းသာမဆံုး ျဖစ္ေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀ိုင္းထဲသို႕ လာမထိုင္ သူမွာ ေဒါရစ္၀ူး တစ္ေယာက္သာ ရွိသည္။ ေထာင့္တစ္ေထာင့္မွ စားပြဲတစ္လံုးတြင္ သူတစ္ေယာက္ တည္း သြားထိုင ္ေနသည္။ အားေနသည့္ အမ်ိဳးသမီးမွာ သူတစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သေဘၤာသား ေတြက သူ႕အနားမွာ ၀ိုင္းေနၾကသည္။

သေဘၤာသားတစ္ေယာက္ႏွင့္ အေပၚထပ္တက္ဖို႕ ထိုင္ရာမွ သူ ထေသာအခါ စူဇီက လွမ္းေခၚ သည္။ အျခားအမ်ိဳးသမီးမ်ားက လမ္းဖယ္ေပးသည္။
"ငါ ဘာမွမလိုခ်င္ဘူး၊ ဒါက ဘယ္သူ႕အတြက္လဲ"ဟု သံျပတ္ျဖင့္ ေမးသည္။

"ရွင့္အတြက္ေလ၊ ရွင့္အတြက္ လန္ဒန္က ယူလာခဲ့တဲ့လက္ေဆာင္ပါ"
ေဒါရစ္၀ူးက အထုပ္ကေလးကို စိတ္မပါသလိုေျဖသည္။ အထဲက သားေရအိတ္ကေလး ထြက္လာ သည္။ "ေဒါရစ္၀ူး" ဟူေသာ အမည္ကိုလည္း ေရႊစာလံုးႏွင့္ ေရးထားသည္။ ဒါကိုျမင္ေတာ့ သူ မအံ့ၾသဘဲ မေနႏိုင္ေတာ့ပါ။ အရက္မူးေနသည့္ သေဘၤာသားက အေပၚထပ္ကို တက္ၾကစို႕ဟု လာ ေခၚသည္။ ေဒါရစ္၀ူးက ေခါင္းခါျပသည္။ အျခားအမ်ိဳးသမီးမ်ားက သေဘၤာသားကို ၀ိုင္းတြန္းလႊတ္ လိုက္ၾကသည္။
"လန္ဒန္မွာ တရုတ္လူမ်ိဳးေတြ အမ်ားႀကီးရွိသလား"ဟု တိုင္ဖူးက ေမးသည္။

စူဇီက ကၽြန္ေတာ္တို႕ တရုတ္ဟိုတယ္မွာ ထမင္းသြားစားေၾကာင္း၊ စားပြဲထိုးကအစ ထမင္းခ်က္ အထိ တရုတ္လူမ်ိဳးေတြျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို႕ေသာ္လည္း တရုတ္အစားအစာ မည္ကာမတၱသာျဖစ္ ေၾကာင္း ျပန္ေျဖသည္။

ဂ်င္နီက လန္ဒန္တြင္ တရုတ္ဘားခန္း အမ်ိဳးသမီးေတြ၊ ကပြဲခန္းမွာ အလုပ္လုပ္သည့္ အမ်ိဳးသမီး ေတြ ရွိသလားဟု ေမးသည္။
"လန္ဒန္မွာ ဒါမ်ိဳးေတြမရွိဘူး၊ လမ္းေပၚက ေကာင္မေတြပဲရွိတယ္၊ သူတို႕အားလံုး အဂၤလိပ္မေတြ ခ်ည္းပဲ၊ တခ်ိဳ႕သိပ္ေခ်ာတယ္"ဟု စူဇီက ျပန္ေျဖသည္။
"ပိုက္ဆံ က်ေတာ့ေရာ ဘယ္ေလာက္ယူသလဲ"

"ကိုယ့္အထင္ေတာ့ အင္း…တို႕ထက္ ပိုယူတယ္ထင္တာပဲ"ဟု စူဇီက ျပန္ေျဖသည္။
"မင္းထက္"ဟု ေျပာမည္ ျပင္လုိက္ပံုရသည္။ ၿပီးေတာ့မွ "တို႕ထက္ ပိုယူတယ္"ဟု ေျပာသည္။ သူ႕ကိုယ္သူ လူေကာင္းသူေကာင္းႀကီး လုပ္ၿပီး သူတို႕ႏွင့္ ဘ၀ခ်င္း ခြဲမပစ္လိုသည့္ သေဘာမ်ိဳးျဖစ္ သည္။
"ဘုရင္မအေၾကာင္း ေျပာပါဦး၊ ဘုရင္မကိုေရာ မင္း ျမင္ခဲ့သလား"ဟု လီလီေလာင္းက ေရွ႕တိုးလာ ၿပီး ၀င္ေမးသည္။
"ျမင္ခဲ့တယ္၊ အခု ရွင္နဲ႕ကၽြန္မေလာက္ နီးနီးကေလးကပ္ၿပီး ျမင္ခဲ့ရတာ၊ သိပ္ေခ်ာတာပဲ"

"ဟုတ္တယ္၊ ရုပ္ရွင္ထဲမွာ ငါ ၾကည့္ဖူးတယ္" လီလီေလာင္းက အျခားအမ်ိဳးသမီးမ်ားဘက္ လွည့္ၿပီး ဆက္ေျပာသည္။ "စူဇီေျပာတာ မွန္တယ္၊ သိပ္ေခ်ာတာပဲ၊ မာဂရက္ဘုရင္မႀကီးေလ"
ထိုစကားၾကားေတာ့ အားလံုး၀ိုင္းရယ္ၾကသည္။ မာဂရက္ဘုရင္မမဟုတ္ေၾကာင္း၊ အယ္လီဇဘက္ ဘုရင္မ သာျဖစ္ေၾကာင္း ၀ိုင္းေျပာၾကသည္။
"ငါသိပါတယ္၊ ညည္းတို႕ေျပာျပဖို႕ မလိုပါဘူး"

ကၽြန္ေတာ္က ဂြမ္နီ႕ကို လွမ္းၾကည့္သည္။
"ဂြမ္နီ၊ မင္းညီမေလးေရာ၊ သူ အိမ္ေထာင္က်သြားၿပီလား"
"မက်ေသးဘူး၊ ကၽြန္မ ဒီမွာအလုပ္လုပ္ေနတာကို ေယာက်္ားေလးမိဘေတြက သိသြားတယ္ေလ၊ ဒါေၾကာင့္ ေစ့စပ္ေၾကာင္းလမ္းထားတာကို ဖ်က္ပစ္လိုက္တယ္၊ ဒါေပမဲ့ အျခားတစ္ေယာက္နဲ႕ လက္ထပ္ဖို႕ စီစဥ ္ထားတယ္၊ ေနာက္လထဲမွာ ျဖစ္မယ္"

"အဲဒီေတာ့မွာပဲ ဒီအလုပ္က မင္း အနားယူႏိုင္ေတာ့မွာေပါ့ေနာ္"
ဂြမ္နီက ေခါင္းယမ္းသည္။
"အနားမယူႏိုင္ေသးပါဘူး"
"ဟင္…ဘာျဖစ္လို႕လဲ ဂြမ္နီ"
"အမ်ိဳးသားက သိပ္ဆင္းရဲတယ္၊ သူတို႕ကို ကၽြန္မက ရွာေဖြေကၽြးရမယ္၊ ကၽြန္မက ရွာေဖြေကၽြးေမြး ပါ့မယ္ ဆိုတဲ့ စည္းကမ္းနဲ႕ ညီမေလးကို သူ လက္ထပ္မွာ"
"အျဖစ္ဆိုး လွခ်ည္လား ဂြမ္နီရယ္"ဟု စူဇီက ၀င္ေျပာသည္။

"သူ ေယာက်္ားရေတာ့မယ္ေလ၊ အေရးအႀကီးဆံုးက ေယာက်္ားရဖို႕ပဲ"ဟု ဂြမ္နီကေျပာၿပီး တစ္ ဖက္သို႕ မ်က္ႏွာလႊဲသြားသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ စားပြဲပတ္လည္မွာ စကၠဴစုတ္ေတြ ျပန္႕ၾကဲေနသည္။ လက္ေဆာင္ထုပ္မ်ားမွ ေျဖခ် လိုက္ေသာ စကၠဴစုတ္မ်ားျဖစ္သည္။ စားပြဲေပၚမွာ မဖြင့္ရေသးေသာ အထုပ္ကေလးတစ္စံုသာ က်န္ ေတာ့သည္။ ဗုဒၶဟူူးလူးလူး အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀ယ္ခဲ့သည့္ ပိုက္ဆံအိတ္ျဖစ္သည္။

သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေရာက္ေနာက္က်သြားပါသည္။ ဗုဒၶဟူးလူးလူးသည္ လြန္ခဲ့ေသာ အပတ္ကပင္ တရုတ္ျပည္မႀကီးသို႕ ျပန္သြားၿပီ။ သူ႕အေမႏွင့္ အတူတူေနရင္း စက္ရံုတစ္ခုခုမွာ ေသာ္လည္းေကာင္း ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ေတာ့မည္ဟု ဆိုသည္။

"ဂြမ္နီ…ဟိုကန္တုန္ေကာင္မ ဘယ္မွာေနသလဲ မင္းသိသလား၊ ဘက္တီေလာင္းေလ၊ ကိုယ္ ကတ္ေၾကးနဲ႕ ထိုးလိုက္တဲ့ ေကာင္မ"ဟု စူဇီက ေမးသည္။ ဂြမ္နီက ေခါင္းညိတ္ျပေတာ့ ဗုဒၶဟူးလူး လူးအတြက္ လက္ေဆာင္ထုပ္ ကို သူ႕ဘက္သို႕ တြန္းေပးလိုက္သည္။

"သူလုိခ်င္ရင္ ဒီအထုပ္ သူ႕ကို ေပးလိုက္ပါ"ဟုလည္း ဆက္ေျပာသည္။
"သူ႕ကို မင္း ခြင့္လႊတ္လိုက္ၿပီလား စူဇီ"ဟု ဂြမ္နီက ျပန္ေမးသည္။
"ခြင့္မလႊတ္ပါဘူး၊ မဟုတ္တာေတြ ေျပာဖူးတဲ့ ဒီေကာင္မကို ဘယ္ေတာ့မွ ခြင့္မလႊတ္ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ဒီ ပစၵည္းကို ကိုယ္ မလုိခ်င္ေတာ့ဘူး၊ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သလိုပဲ၊ ဟုတ္တယ္ေနာ္ ေမာင္"
"တကယ္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္စရာေပါ့ကြယ္"

ကၽြန္ေတာ္က ဗုဒၶဟူးလူးလူးအမည္အစား ဘက္တီေလာင္းအမည္ ျပန္ေရးခိုင္းေပးရန္ ဂြမ္နီကို ဆယ္ေဒၚလာ ထုတ္ေပးလိုက္သည္။
"ကဲ…ကိုယ္လည္း အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္၊ မနက္ျဖန္မနက္က်ရင္ မင္းတို႕ကို ေလယာဥ္ပ်ံကြင္း လိုက္ပို႕ ေပးမယ္ေနာ္"ဟု ေျပာၿပီး ဂြမ္နီ ထြက္သြားသည္။
"ဂြမ္နီကေလးကို သနားလိုက္တာေမာင္ရယ္၊ သူ႕ညီမေလး လင္ေကာင္းသားေကာင္းရလို႕ ဒီဘ၀ ႀကီးက သူ လြတ္ေျမာက္ေနၿပီလို႕ ကၽြန္မ ထင္ေနတာ၊ ကၽြန္မလိုပဲ သူလည္း ဟန္က်ေနၿပီလို႕ ေတြး ထားမိတာ"ဟု စူဇီက စိတ္မသက္မသာျဖင့္ ေျပာသည္။

"ကိုင္း…အေပၚတက္ၾကစို႕ စူဇီ"
အခန္းသို႕ ျပန္ေရာက္ေသာအခါ တစ္ေနကုန္ ပင္ပန္းထားသျဖင့္ စူဇီသည္ ေခါင္းႏွင့္ေခါင္းအံုး ထိ သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္တည္း အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အလားတူပင္ အိပ္ရာထဲ ေရာက္သည္ ႏွင့္ ခ်က္ခ်င္းပင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့သည္။

သို႕ေသာ္ စူဇီ၏ တသိမ့္သိမ့္ငိုသံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ရာမွ လန္႕ႏိုးလာသည္။ သူ အိပ္မက္ မက္ ေနပံုရသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က လႈပ္ႏႈိးလိုက္သည္။ စူဇီက ကၽြန္ေတာ့ကို ၾကမ္းၾကမ္းတမ္း တမ္း ျပန္တြန္းပစ္သည္။
"ဘယ္သူလဲ၊ ရွင္ဘယ္သူလဲ"ဟု ေမးသည္။

"ေမာင္ပါ"
သည္ေတာ့မွ သူ စိတ္သက္သာရာ ရသြားၿပီး ကၽြန္ေတာ့္လည္ပင္းမွာ မ်က္ႏွာအပ္ကာ သာသာ ကေလး ရႈိက္ေနပါသည္။
"ကၽြန္မကို ေမာင္ ပစ္သြားၿပီထင္လို႕၊ ေမာင္ ထြက္သြားၿပီလို႕ အိပ္မက္မက္ေနတာ"
"အခု ဘာမွမျဖစ္ေတာ့ဘူး မဟုတ္လား၊ ေမာင္ ဒီမွာရွိေနတာပဲကြယ္"

"ဟုတ္တယ္၊ ကၽြန္မေယာက်္ား…ကၽြန္မေယာက်္ား၊ ေလယာဥ္ပ်ံလက္မွတ္ေတြ ရွိေသးရဲ႕လား ကြယ္"
"ရွိပါတယ္ စူဇီ၊ မေပ်ာက္ပါဘူး"
"ေသခ်ာရဲ႕လား ကၽြန္မေယာက်္ားရယ္၊ ေမာင္ ေဖ်ာက္မပစ္လိုက္ပါဘူးေနာ္"

ကၽြန္ေတာ္ ရယ္မိပါသည္။ ၿပီးေတာ့ မီးထဖြင့္လိုက္သည္။ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲမွ ေလယာဥ္ပ်ံလက္မွတ္ ႏွစ္ေစာင္ကို ထုတ္ယူၿပီး သူ႕ဘက္သို႕ ကမ္းေပးသည္။
ေလယာဥ္လကိမွတ္ကို သူ ေသေသခ်ာခ်ာ စစ္ေဆးၾကည့္ရႈေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္၏ နာမည္မွတစ္ပါး ဘာစာမွမဖတ္တတ္ေသာ္လည္း စာရြက္မ်ားကို တစ္ရြက္ခ်င္း လွန္ၾကည့္ေန သည္။
စိတ္တိုင္းက်ေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္ေပးသည္။ ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ကိုပဲ သိမ္းခိုင္းထားလိုက္သည္။ သူ႕မ်က္ႏွာေလး ျပံဳးသြားၿပီး လက္မွတ္ႏွစ္ေစာင္ကို ေခါင္းအံုးေအာက္သို႕ ထိုးထည့္ထားလိုက္ သည္။ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းအံုးကို အားပါးတရ ဖက္ထားသည္။

သူ႕မ်က္ႏွာကေလး ၿငိမ္းခ်မ္းေနျပန္ပါသည္။
သူ႕ကို နမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ မီးပိတ္လိုက္မိပါေတာ့သည္။
 
The End
ၿပီးပါၿပီ
.

8 comments:

Welcome said...

ပံုပါ e-Mail address ေတြ အကုန္ add လုိက္ရေကာင္း မလားပဲ ဟဲ ဟဲ

ေလးစားလ်က္

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

သမီးေတြ email ပါထည့္ထားရသလားဟဲ့ ေရႊဇင္ရဲ့

Anonymous said...

အမၾကီး နဲ႕ စာေတြရုိက္ေပးၾကတဲ႔ ညီမမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေနာက္လဲ ေကာင္းတဲ့စာေတြတင္ေပးဦးေနာ္!
Jeff
Singapore

Vista said...

အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါသည္။
အလြန္ ့အလြန္ေက်းဇူးတင္ပါသည္။
အစအဆံုးပီးမွ မန္ ့ေတာ့တာ ဟိ

ေမာင္မိုး said...

ႏွိပ္ပဟ...၀က္သားတုံးၾကီး လက္သီးဆုပ္သ႑ာန္..ေဟးလားေ၀းးးေမာင္ရုိ႕။
အလွဴကို သြားသတိရလို႔ပါ ခင္ညာ...။

mm thinker said...

မဖတ္ရေသးလို႔ အစအဆံုး ဖတ္ဖို႔ အာခဲလိုက္ပါေၾကာင္း ...

ကိုမုိးေမာင္ ဘာေတြ နိပ္ဟ ေနတာတုန္း :)

အင္ၾကင္း said...

မမေရႊစင္ သမီးေတြက မုိက္သကြာ..... (ေၾသာ္....ကုိယ္က မိန္းခေလးၿဖစ္ေနေတာ့လည္းခက္သားလား....ဟီးးးးးးးးးးးး)

Anonymous said...

Thanks for ur great efforts, my sisters... It's a very brilliant story.. Further, I could assure that all of ur hearts are very very beautiful... Cheers!!!!