Wednesday, December 2, 2009

အေဖလား တေစၦလား အခန္း (၂)

ဒီည မွ မိုးကပိုေမွာင္ေနသလိုဘဲ ..၊ ေနာက္ၿပီး မိုးလည္းရြာေတာ႔ မယ္ထင္တယ္..၊ အေမ ကလည္း အခုအခ်ိန္က်မွ အဖြားအိမ္ကို သြားခိုင္းေနတယ္..၊ က်ေနာ္ မသြားခ်င္ဘူး...၊ အေဖ နဲ႔ လည္း မေတြ႔ခ်င္ဘူး၊ ဒါေပမဲ႔....အေဖ က က်ေနာ္႔ ကိုေတြ႕ မွာ..၊ အေမ..အေမ မသိဘူးလား..၊ အေဖ ကက်ေနာ္ကိုေတြ႕ရင္..။

အေမ က်ေနာ္ မသြားခ်င္ဘူး..၊ အေဖ ကက်ေနာ္႔ ကို ေတြ႕ရင္..၊ နင္႔ အေဒၚေတြ နင္႔အဖြားေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာ အဟုတ္မွတ္ၿပီး ေလွ်ာက္ေျပာ မေနနဲ႔ သြား တဲ႔ .. အေမ က အေမက..သြားခိုင္းတာ၊ နင္႔ အေဖ တေစၦက နင္႔ကို ဘာလုပ္ ႏိုင္မွာလည္း တဲ႔..၊ အေမ မသိပါဘူး..၊ အေဖ က တေစၦလည္း မဟုတ္ပါဘူး..၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ ေၾကာက္တယ္ အေမ ရယ္ က်ေနာ္ တကယ္ကို မသြားခ်င္တာပါ။

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ တို႕ေနခဲ႔ တဲ႔ အဖြားအိမ္ေထာင္႔ က မန္းက်ီးပင္ အႀကီးႀကီး မွာ အေဖ ေနတယ္တဲ႔။ အားလံုးက ေျပာေနၾကတာဘဲ၊ အဲဒီ အပင္ႀကီးမွာ အေဖ ကတေစၦ ျဖစ္ေနတာတဲ႔၊ ညီေလး ကေတာ႕ အေဖ နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္တာတဲ႔၊ က်ေနာ္ အဖြားအိမ္သြားရင္ အၿမဲတန္း လိုက္ခ်င္တယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ညီေလး ကိုေတာ႔ အေမ တို႕က မလိုက္ရဘူးတဲ႔၊ ညီေလးက ငယ္ေသးတယ္တဲ႔။

က်ေနာ္ နဲ႔ ညီေလး က ၂ႏွစ္ဘဲ ကြာတာပါအေမရယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ညီေလး ကထြားမွ မထြားတာ ပိန္ေသးေသး ေလးဘဲ၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ အရပ္ရွည္တာကိုး အေမ ရဲ႕၊ က်ေနာ္လည္း ငယ္ေသးတာဘဲ၊ က်ေနာ္ လည္းေၾကာက္တာဘဲ အေမရယ္၊ ေနာက္ၿပီး အေဖ က...အေဖ က...၊

အေဖက က်ေနာ္႔ ကိုေတြ႕ရင္ ...က်ေနာ္႔ က အေဖ ျဖစ္သြားတယ္တဲ႔.. ၊ အေမ မသိဘူးလား..၊ အဲဒါေတြ အေဖ..က က်ေနာ္ ျဖစ္သြားၿပီး......၊ သူ ေျပာခ်င္တာေတြ ေျပာသြားတယ္တဲ႔၊ အေမ႕ ကိုလည္း စိတ္ဆိုး တယ္တဲ႔...၊ အေမ ေနာက္ေယာက္က်ား ယူသြားလို႔ေလ...၊ အေဖ မရွိမွ အေမက ေနာက္ေယာက္က်ား ယူတာမဟုတ္ဘူး..၊ အေဖ ရွိကထဲက ယူတာဆို...၊ ဟုတ္လား အေမ.......အေမ..။

အေမ.. အေမ ေၾကာင္႔ အေဖက..အေဖက..သူကိုယ္သူ........။ ဟုတ္လား အေမ...အေမ..။

အေဖ ကေသသြား ၿပီ ဘဲ..၊ က်ေနာ္ အေဖကို ခ်စ္ပါတယ္ ၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ ေၾကာက္တယ္ အေဖ ရယ္...။ အေဖ စိတ္မဆိုးနဲ႔ ေနာ္..၊ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက က်ေနာ္႔ကို ေတြ႕ရင္ သရဲႀကီးသားလာၿပီ၊ သေစၦႀကီးသား လာၿပီတဲ႔ အေဖရယ္..၊ မင္းအေဖ ဘိုက္စာေနတယ္..၊ သြားေကၽြးလိုက္အုန္း ဆိုၿပီး စၾကတယ္...၊ က်ေနာ္ ငိုခ်င္တယ္ အေဖ ရယ္...။ အေဖ စိတ္မဆိုးရင္ က်ေနာ္ တခုေျပာခ်င္တယ္..၊ အေဖ သြား..သြားပါေတာ႔ အေဖရယ္..၊ က်ေနာ္ တို႕နဲ႕ေဝးရာကို ..........အေဖ..။

အခန္း(၃)ေမွ်ာ္




1 comment:

ေမာင္သီဟ said...

တကယ္႔အျပင္ကဇတ္လမ္းလားဗ်ာ
ေကာင္းသလိုနဲ႔ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေကာင္းဝူး
ဝမ္းနည္းစရာၾကီး ေကာင္ေလးေတြကုိသနားတယ္