Monday, September 28, 2009

ငယ္ဘဝမ်ား(၇)ႏွင္႔မတရားတဲ႔ အမိန္႔အာဏာမွန္သမွ်ဆန္႔က်င္ၾက


ဟဲ ဟဲ က်ေနာ္ေဂ်ာက္ေပါက္ၾကေအာင္ေတာ႔ ေလွ်ာက္ၿပီးအေတြးမေခ်ာ္ၾကပါနဲ႔ေနာ္၊ က်ေနာ္က က်ေနာ္ငယ္ငယ္ က က်ေနာ္႔ေဖေဖ ရဲ႕မတရားဘူးထင္တဲ႔ အမိန္႔ေတြကို ဆန္႔က်င္႔ခဲ႔တာေတြ ေျပာျပမလို႕၊ ရုိးရုိးေလးပါေနာ္။

က်ေနာ္ တို႕အေဖနဲ႕အေမက အသက္ငယ္ငယ္နဲ႔ အိမ္ေထာင္က်တာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ သားသမီးေတြကုိ ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ပံု ေတြဟာ တမ်ဳိးျဖစ္ေနသလားမသိဘူးလို႔ထင္မိတယ္၊ က်ေနာ္ကအႀကီးဆံုး ျဖစ္ေနေတာ႔ ေျပာရရင္ စံျပေပါ႔ဗ်ာ၊ ေဖေဖ လက္တည္႔စမ္း တာေတြကိုခံခဲ႔ရတာေပါ႔၊ က်ေနာ္ ေျပာျပခဲ႔သလိုပါဘဲ က်ေနာ္ကေတာ႔ စာမတတ္ခင္ ကထဲက စာေတြဖတ္ခဲ႔တယ္၊ စာဖတ္တတ္ေတာ႔လည္း စာေတြဖတ္ခဲ႔တယ္။

က်ေနာ္ ေဖေဖ ကေတာ႔ က်ေနာ္သိတတ္စ ကထဲက စာဖတ္တာဆိုရင္ ေက်ာင္းစာေတြရယ္၊ အရင္တုန္းက လစဥ္ယူတဲ႔ Times တို႔ News Week တို႔နဲ႔ ေနာက္ပိုင္း Reader digest ေတြကို ဖတ္တာဘဲ ေတြ႕ဖူးတယ္၊ ခင္ဗ်ားတို႔သိတဲ႔ အတိုင္းဘဲ ဒါေတြက သတင္းေတြရယ္ ေဆာင္းပါးေတြရယ္ဘဲမဟုတ္လား၊ ဝထၳဴ ဆိုရင္လည္းအတိုခ်ဳပ္ ေတြဘဲဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ ကေတာ႔ ေဖေဖဟာ အႏုပညာ ကိုခံစား တတ္တယ္ လို႕မထင္ဘူး။

ျမန္မာ စာအုပ္ဆိုရင္ဖတ္တာ မေတြ႔ဘူးပါဘူးဗ်ာ၊ က်ေနာ္တို႔ နဲနဲႀကီးလာမွ ဝတၳဳတို အေကာင္းေလးေတြ ေဖေဖကို ဖတ္ၾကည္႔ခိုင္းမွ ဖတ္တာပါ၊ ဆရာဦး၀င္းေဖရဲ႕ ေရသန္႔ တို႔၊ ေနာက္ ဆရာေဖျမင္႔ ရဲ႕ ခ်က္ႀကီးအတြက္ အရက္တခြက္တို႔ ေနဝင္းျမင္႔ ရဲ႕ နက္စကဖီး တို႔ ဆိုတာေလးေတြ ဖတ္ဘူးတာပါ၊ ေဖေဖက ကမၻာေက်ာ္ စာေရးဆရာေတြရယ္ စာအုပ္ေတြရယ္ ကိုသိပါတယ္၊ နံမယ္ေတြေလ ဟား ဟား ဟား က်ေနာ္႔ ေဘးမွာရွိတယ္၊ သူ႔အေၾကာင္း အသင္းတုတ္ ေနတာသိရင္ ထရုိက္ေတာ႔မွာဘဲ။

က်ေနာ္ ေျပာခဲ႔သလိုပါဘဲ က်ေနာ္တို႔ငယ္ငယ္က ေဖေဖရဲ႕မိသားစုနဲ႔အတူေနခဲ႔ရပါတယ္၊ အိမ္မွာ ေမေမကို အလုပ္ကူေပးတဲ႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔စာေတာ္ဖတ္ တေယာက္မဟုတ္တေယာက္ေတာ႔ ရွိေနတာပါဘဲ၊ အဲဒီၾကားထဲက က်ေနာ္ ၄တန္း၅တန္း ေလာက္မွာထင္တယ္၊ ေဖေဖက ေမေမပင္ပန္းတယ္တဲ႔ အလုပ္ ေတြကို အားလံုး ဝိုင္းကူလုပ္ၾကရမယ္ေပါ႔၊ က်ေနာ္႔ ေဖေဖက အမိန္႔ထုတ္ျပန္တယ္၊ က်ေနာ္႔ တာဝန္က ရႈးအိုးသြန္ တဲ႔ ေနာက္ၿပီး ဆက္တီေတြဖုန္သုတ္တဲ႔၊ က်ေနာ္က ဖုန္ေတာ႔သုတ္ပါတယ္၊ ရႈအိုးေတာ႔ မသြန္ ခ်င္ဘူး၊ တအိမ္လံုးေပါက္ထားတဲ႔ ရႈးအိုးကလည္း မနက္မနက္ဆို အျပည္႔အလွ်ံဘဲ၊ ေနာက္ၿပီး အိမ္ေပၚ ကေန ေအာက္ခ်ရတာဆိုေတာ႔ လြယ္တဲ႔ ကိစၥေတာ႔ မဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာ္ကလည္း ငယ္ငယ္ေလး၊ ရႈးအိုးႀကီးကလည္း အျပည္႔ႀကီးဘဲ၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ ေလွကားကလည္း မတ္မတ္အျမင္႔ႀကီး ဆိုေတာ႔ ခင္ဗ်ားတို႔ဘဲ စဥ္းစားၾကည္႔ၾကပါအုန္း။

ဒါေပမဲ႔ ေဖေဖက မနက္ဆို ဖုန္သုတ္မသုတ္၊ ရႈအိုးသြန္မသြန္ အၿမဲတန္း စစ္တယ္၊ က်ေနာ္လည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ေတာ႔ လုပ္ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႕ တာဝန္ဟာ တပတ္ေလာက္နဲ႔ ဇာတ္သိမ္းခန္း ေရာက္သြားပါတယ္၊ တအိမ္လံုးလည္း ရႈးရႈးနံေတြ ေထာင္းေထာင္းထလို႔ေပါ႔ ဟဲ ဟဲ အေပၚဆံုးေလွကားထစ္ကေန ေအာက္ဆံုးထပ္ထိ ရႈးအိုးေလးဟာ ဒလိမ္႔ေခါက္ေခြးေပါ႔၊ က်ေနာ္ အတြက္ေတာ႔ စိတ္မပူၾကပါနဲ႔ လူမပါ ပါဘူး၊ အိုးႀကီးပါဘဲ ခင္ဗ်ား။

ေနာက္တခါေတာ႔ ႏြားႏို႔ သြားယူခိုင္းတာေပါ႔ က်ေနာ္တို႔ လမ္းထိပ္မွာ ႏြားေမြးတဲ႔ အိမ္ေတြရွိတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အိမ္က ႏြားႏို႔ ယူေတာ႔အၿမဲတန္းလာပို႔ပါတယ္၊ အဲဒီေန႔ကေတာ႔ ဘာၿဖစ္လို႔လည္းမသိဘူး လာမပို႔ဘူး၊ အဲတာ က်ေနာ္ကိုသြားယူခိုင္းတယ္၊ က်ေနာ္က မယူခ်င္ဘူး ပထမတခ်က္က သြားတဲ႔လမ္းမွာ ကုိက္တဲ႔ေခြးေတြရွိတယ္၊ က်ေနာ္နဲ႔ မတည္တဲ႔ ေခြးေတြေပါ႕၊ (ေခြးနဲ႔ေတာင္မတည္႔ဘူးေနာ္) ဒုတိယ တခ်က္က ဂိ်ဳင္႔ဆြဲ ၿပီး မသြားခ်င္တာ။

ဒါေပမဲ႔ အမိန္႔နဲ႔ဆိုေတာ႔ သြားရတာေပါ႔၊ ကံေကာင္းစြာဘဲ အိမ္ကိုေရာက္လာပါတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ကံမေကာင္း စြာဘဲ ေဖေဖ ေရွ႕တည္႕တည္႕မွာ တစက္မွ မက်န္ေအာင္ ေမွာက္သြားပါတယ္၊ ဟဲ ဟဲ ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ မလုပ္ ခ်င္ဘူးဆိုတဲ႔ အလုပ္ေတြကို ခိုင္းတာ ေတာ္ေတာ္ ေရာ႔သြားပါတယ္၊ သေဘာ ေပါက္ၾကေပါ႔ေနာ္၊ က်ေနာ္ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံရရင္ တကယ္ ဆန္႔က်င္တာ ေတာ႔မဟုတ္ဘူး သူ႕အလိုလို ျဖစ္သြားတာပါ၊ တကယ္ပါ၊ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ အာဏာနဲ႔ခိုင္းတဲ႔ အလုပ္ေတြ၊ မႏိုင္ဝန္ ေတြကို ထမ္းခိုင္း တာေတြဟာ ဘယ္လိုမွ မေအာင္ျမင္ ႏိုင္ပါဘူးဆိုတာပါဘဲ။

ဆက္ရန္

3 comments:

htwemamaaung@gmail.com said...

i like the article.
But i think the title of the article is inconsistent with it.
Because you didn't intend to against your father's orders.

Anonymous said...

i think u love so much your father.

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

ဟားဟား....ငါ့အစ္မ အၾကံေတြ သိတယ္ေနာ္ သိတယ္....