Monday, September 28, 2009

ငယ္ဘဝမ်ား(၇)ႏွင္႔မတရားတဲ႔အမိန္႔အာဏာမွန္သမွ်ဆန္႔က်င္ၾက (၂)

က်ေနာ္ရဲ႕ငယ္ဘ၀မ်ား(၇)ရဲ႕Title နဲ႕က်ေနာ္ေရးထားတဲ႔ အေၾကာင္းအရာေတြကို conflict ျဖစ္တယ္ လို႔ထင္္တဲ႔ သူေတြအတြက္ က်ေနာ္ျပန္လည္ေျဖရွင္းျပပရေစ၊ comment ထဲကေျပာရင္ အားလံုး မဖတ္မိ မွာစိုးလို႔ post တခုအေနနဲ႔တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

က်ေနာ္ ေဖေဖ အမိန္႕ကို မဆန္႕က်င္ရဲပါဘူး၊ က်ေနာ္လို ဘာမဟုတ္တဲ႔ သူငယ္ႏွပ္စား ၁၀ ႏွစ္၁၁ႏွစ္ အရြယ္ ကေလး တေယာက္ဟာ အိမ္ရဲ႕အာဏာရွင္ အဲေလ ေယာင္လို႔ အိမ္ေထာင္ဦးစီး တေယာက္၊ အေဖ တေယာက္ကို တိုက္ရုိက္ေတာ႔ ဘယ္ဆန္႔က်င္ ရဲပါ႕မလဲ။

ဆန္႔က်င္ခဲ႔ရင္ အနဲဆံုး အဆူေတာ႔ခံရမယ္၊ (အရုိက္ေတာ႔ ခံခ်င္မွခံရမယ္) အေဖျဖစ္ေနလို႔ေလ၊ ပေထြး ဆိုရင္ေတာ႔ ေသႏိုင္တယ္ဗ်ာ၊ ေမေမ ကန္ေတာ႔ေနာ္၊ ပေထြးဆိုေတာ႔ နည္းမ်ဳိးစံုနဲ႔ ႏိႈတ္စက္ေတာ႔မွာဘဲ၊ က်ေနာ္တို႔ လူမ်ဳိးေတြက မ်ဳိးခ်စ္စိတ္ အျပည္႔ ရွိတယ္္ မဟုတ္လား၊ သူ႔ရဲ႕သမီးအရင္းမဟုတ္တဲ႔ က်ေနာ္႔ကို သူ႔အမိန္နာခံေအာင္ လုပ္ေတာ႔မွာဘဲ၊ ခုနလိုမ်ဳိး ရႈအိုးအိမ္ေပၚက ေမွာက္ၾကတာမ်ဳိး (တမင္ဘဲျဖစ္ျဖစ္၊ မေတာ္ တစ ဘဲျဖစ္ျဖစ္) မ်ားျဖစ္ခဲ႔ရင္ အေသသတ္္ေတာ႔ မွာေပါ႔။

အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္တို႔လည္းစဥ္းစားရမွာေပါ႔၊ အေဖလားပေထြးလား၊ ပေထြး ဆိုရင္ေတာ႔၊ အေဖ ကိုလုပ္တဲ႔ နည္း နဲ႔ေတာ႔ ဘယ္ရေတာ႔မလဲ၊ က်ေနာ္တို႔မွာ ပေထြးကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္တဲ႔ စြမ္းအားေတြရွိၿပီလား၊ ပေထြးကို ဆန္႔က်င္႔ႏိုင္တဲ႔ အင္အားေတြရွိရင္ေတာ႔ ရပါၿပီ၊ ခင္ဗ်ားတို႕ မတရားဘူးထင္တဲ႔ အမိန္႔အာဏာမွန္သမွ် ဆန္႔က်င္ လို႔ ရသြားပါၿပီ။

အခုက်ေနာ္ ရင္ဆိုင္ရတာက အေဖ အရင္းဆိုေတာ႔ ဒီေလာက္ေတာ႔ လုပ္လို႔ရတာေပါ႔၊ ေဖေဖက က်ေနာ္ မလုပ္ခ်င္တဲ႔ အလုပ္၊ က်ေနာ္ မတရားဘူးထင္တဲ႔ အလုပ္ေတြကို ခိုင္းခဲ႔ရင္ တတ္ႏိုင္သမွ်ေတာ႔ အနဲဆံုး က်ေနာ္ေတာ႔ မလုပ္ရေအာင္ က်ေနာ္တတ္ႏိုင္ သေလာက္အစြမ္းနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခဲ႔ပါတယ္ဆိုတာ ေျပာျပတာပါ (အေဖ အရင္းအေပၚ ကိုေျပာတာပါ) ။

ပေထြးဆိုရင္ေတာ႔ အခုေန အသက္ေတာင္ ရွင္ခ်င္ မွရွင္ မယ္ေနာ္၊ ႏိႈတ္စက္ခံရတာေတြမ်ားလြန္းလို႔ ေသရင္ေတာင္ေသသြားႏိုင္တယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔လည္း သေဘာ ေပါက္ေပါ႔ဗ်ာ၊ မတရားတဲ႔ အမိန္႔အာဏာ မွန္သမွ်ဆန္႔က်င္ၾက ဆိုေပမဲ႔လည္း အေဖလား ပေထြး လား ဆိုတာကိုေတာ႔ နားလည္ၾကေပါ႔။ ဒါပါဘဲဗ်ာ.....

အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..
.

1 comment:

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

သားသမီးေတြအေပၚမွာထားတဲ့ အေဖအရင္းရဲ႕ စိတ္ဓါတ္နဲ႕ ပေထြးရဲ႕ စိတ္ဓါတ္ကလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကြာေသးတာကိုး....