Tuesday, May 24, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ သတင္းမုဆိုး အပိုင္း (၁၇)

အခန္း(၁၉)
ဂ်ိန္း

၁၉၆၀ ျပည့္ လြန္ႏွစ္မ်ားဆီ မင္ဟက္တန္သို႔ တက္လာခဲ့ၾကသည့္ ခပ္ထက္ထက္ မိန္းကေလးတုိင္း ဂ်န္ဂရက္ခ်္ ထံုးလိုေျခ ထားသည့္ အရာခပ္သိမ္း ကို ခ်က္ခ်င္း သင္ၾကားတတ္ေျမာက္ၾကရသည္။
ဟစ္ပီသံကို ကၽြမ္းရမည္။ "ေက်းလက္အသံ" သည္ အိမ္ခန္းငွားေၾကာ္ျငာ အမ်ားဆံုး သတင္းစာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိထားရမည္။ အလုပ္ရွာလိုလွ်င္ နယူးေယာက္တုိင္းမ္စ္ကို လက္စြဲထားရ မည္။ ေစ်းအေပါဆံုး ႏွင့္ ပံုဆန္းဆန္း အ၀တ္အစားမ်ိဳး ရႏိုင္သည့္ေနရာကို သိထားရမည္။ ဖိနပ္ အျဖဴက ေခတ္ေနာက္က်ၿပီး အနက္ေရာင္ သားေရ ဖိနပ္မ်ားကို ပိုလြယ္သည္ကိုလည္း မေမ့အပ္။ အေရးႀကီးဆံုးေသာ ကိုယ္ႏွင့္ ခြင္က် သည့္ အလုပ္ရဖို႔ပင္။

ခြင္က်သည့္ အလုပ္ဟူသည္ ဂ်ိန္းနားလည္ထားသေလာက္ ဂုဏ္သိကၡာ ရွိရမည္။ တက္လမ္း ရွိရမည္။ သည္ အလုပ္မ်ိဳး မွ ၾသဇာတိကၠမ ႀကီးသူမ်ားဆီသို႔ ေပါက္ေရာက္ႏိုင္မည္။ စိတ္၀င္စားစရာ လူမႈေရးနယ္ပယ္ထဲသို႔ ၀င္ဆန္႔ ႏိုင္မည္။ နယူးေယာက္တြင္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားက ေယာက်္ားေလးမ်ား ထက္ အလုပ္ေကာင္းေကာင္း ရၾကသည္ ကိုလည္း ဂ်ိန္း မ်က္၀ါးထင္ထင္ ေတြ႕ျမင္ရေလၿပီ။
"ေယာက်္ားေတြနဲ႔ တြဲရတာက တဒဂၤပဲ၊ သူတို႔ဆီက ရတဲ့ ေက်နပ္မႈကလည္း ေရပြက္ပမာပဲ၊ အၿမဲတန္း လိုအပ္တာက အလုပ္" ဟူ၍ ေအမီဆီသို႔ စာျပန္ေရးသည္။ အခ်စ္ကိစၥကုိ ဂ်ိန္းက အေလးအနက္ သိပ္မထား။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဘယ္သူနဲ႔မွ စြဲစြဲလမ္းလမ္း မရွိ။ ထို႔ေၾကာင့္ နင္က်င္ထိခိုက္ မႈ မရွိ၊ အသည္းမကြဲ။

ထုိစဥ္က မိန္းမႏွင့္ ေယာက်္ား ဆက္ဆံေရးမွာ ယခုေလာက္ မေသာင္းက်န္းၾကေသး။ ေယာက်္ာ း ေလးက မိန္ကေလး တစ္ေယာက္၏ အခ်စ္ကုိ ရဖို႔ လူပ်ိဳလွည့္ဖို႔ လိုေသးသည္။ ညစာ ဖိတ္ေကၽြး ျခင္း၊ ရုပ္ရွင္ ျပသျခင္း မ်ားႏွင့္ နိဒါန္းပ်ိဳးရေသး၏။ ျမင္ျမင္ခ်င္း ေဆာက္ႏွင့္ထြင္းသည့္ ေခတ္မဟုတ္ ေသး။ သို႔ေသာ္ ဖူးစာရွင္ က ထုိင္ေစာင့္ေနျခင္းမ်ိဳးကေတာ့ ကိုယ့္ကုိယ္ကိုယ္ တစ္သက္တစ္ကၽြန္း ခ်ထားသည္ႏွင့္ အတူတူ ပင္။

နစ္ကို ထားၿပီး ထြက္ေျပးခဲ့ေပမယ့္ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ အိမ္ဦးနတ္အျဖစ္ ကိုးကြယ္ထုိက္ သူကို ေတြ႕ရမည္ ဟုပင္ ဂ်ိန္း ယံုၾကည္ထားသည္။ သိပ္ၾကာၾကာ ေစာင့္ရမယ္ မထင္ပါဘးဟု အားတက္ေန၏။
ေလာေလာဆယ္ တြင္ေတာ့ မင္ဟက္တန္တြင္ ဂ်ိန္း ႀကံဳသလို တြဲေနသည္ေလ။

"စာေရးဆရာ လုပ္မယ္ဆိုရင္ အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားဖုိ႔လိုတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ငါေၾကာင့္ ဂီနီကုိ ထားခဲ့ၿပီး နယူးေယာက္ ကို ေရာက္လာၿပီ ျဖစ္၏။ အင္န္၀ိုင္ယူေဆးေက်ာင္းတြင္ အလုပ္ ေလွ်ာက္ထားသည္။

ထုိစဥ္က အခ်စ္ကိစၥေရာ၊ ေငြေရးေၾကးေရးပါ ခုေခတ္ႏွင့္ လံုး၀ ျခားနားခဲ့ေလသည္။ လူေတြ ခုေလာက္ မခ်မ္းသာ ၾကေသာ္လည္း ပုိက္ဆံသည္ အပံုႀကီး တန္ဖိုးရွိေလသည္။ ယခုေလာက္ လည္း စုိးရမ္ ထိတ္လန္႔စရာေတြ၊ အႏၱရာယ္ေတြ မမ်ားလွေသး။ ေျခာက္ဆယ္ခုႏွစ္ တစ္၀ိုက္က အခ်စ္ဇာတ္လမ္း မ်ားသည္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းသလို ပုိက္ဆံ သံုးရ စြဲရသည္မွာလည္း ေပ်ာ္စရာ ေကာင္း၏။
အႏုပညာ အေရွ႕ရြာတြင္ စတူဒီယိုတစ္ခု ငွားလွ်င္ တစ္လ ၇၅ေဒၚလာပဲ ေပးရ၏။ ေျမေအာက္ ရထားက ခုထက္ ပိုျမန္သည္။ ပုိအခ်ိန္ မွန္သည္။ ၁၅ဆင့္ ေပးလွ်င္ ပ်င္းေအာင္ စီးရသည္။ ၅၇လမ္းက အေကာင္းဆံုး ဆံပင္ အလွျပင္ဆုိင္သြားလွ်င္ ခုနစ္ ေဒၚလာခြဲ ကုန္သည္။

ေအအုိင္ဒီအက္စ္ မေပၚေသး၍ စိတ္ခ်လက္ခ် တြဲခ်င္သူႏွင့္ တြဲလို႔ရသည္။ တိုက္ခန္းေစ်းေတြ ယခုေလာက္ ေခါင္မခိုက္ေသး။ ဂ်ိန္းအတြက္ ေနေရးကိစၥမွာ လံုး၀ ျပႆနာ မဟုတ္။ ဘယ္မွာမွ အတည္တက် မေနဘဲ လက္ဆြဲအိတ္ တစ္လံုးႏွင့္ ရပ္ကြက္တကာ တိုက္ခန္းတကာ ေျပာင္းေန သည္။

သည္အတြက္ ဂ်ိန္း၏ မိဘမ်ားအတြက္ေတာ့ ကသိကေအာက္ ႏိုင္၏။ ဂ်ိန္း၏ လိပ္စာႏွင့္ တယ္လီဖုန္း နံပါတ္ က လတုိင္း ေျပာင္းေနသည္ မဟုတ္လား။ သို႔ေသာ္ ဂ်ိန္းအတြက္ ေဒသႏၱရ အေတြ႕အႀကံဳ တစ္ပံုႀကီး ရလာသည္။ လူတန္းစားေပါင္းစုံႏွင့္ ဆက္ဆံရသျဖင့္ လူေတြအေၾကာင္း ပိုသိခြင့္ရသည္။

ေနရာအတည္တက် မရွိသလို ဂ်ိန္း၏ အလုပ္သည္လည္း အတည္တက် မရွိခဲ့။ စာေရးဆရာမ လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားၿပီ ျဖစ္လို႔ အခ်ဳပ္အခ်ယ္ႏွင့္ လခစားအလုပ္ကို ဂ်ိန္း စိတ္မ၀င္စားေပ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လက္ႏွိပ္စက္ တို႔ လက္ေရးတိုတို႔ လံုး၀ မသင္ဘဲေနသည္။
အလုပ္ ၀င္ ဖို႔ လူေတြ႕ စစ္ေဆးခံရလို႔ လက္ႏွိပ္စက္ ရုိက္တတ္သလား။ အေမးခံရလွ်င္ လံုး၀ မတတ္ပါဘူး ဟု ရုိးသားစြာ ေျဖသည္။

နယူးေယာက္ တိုင္းမ္စ္ သတင္းစာ အလုပ္ေၾကာ္ျငာ က႑တြင္ အဂၤလိပ္ လူမ်ိဳးဖက္ရွင္ ဓာတ္ပံု ဆရာ တစ္ေယာက္ ၏ လူလိုေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာေတြ႕သျဖင့္ ေလွ်ာက္လိုက္သည္။ ခရစၥတိုဖာ ေသာ္မဆင္က လက္ႏွိပ္စက္ အေၾကာင္း လံုး၀ မေမး အျခားထူးထူးေထြေထြလည္း ဘာမွ မစစ္ေဆး။ သူ႔ဖုန္းလာလွ်င္ ေျဖရုံ၊ သူ႔ အလုပ္ခ်ိန္ ဇယားမွန္ဖို႔ အကူအညီေပးရုံ၊ မိတ္ကပ္ဆရာ၊ ဒီဇိုင္းဆရာတို႔ႏွင့္ ခ်ိန္းေပးရုံေလာက္ပဲ အဓိက ထား ေျပာသည္။

"ၿပီးေတာ့ အရက္နာက်ေနတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြကို ေကာ္ဖီေလး၊ မုန္႔ေလး ေကၽြးေပါ့ကြာ၊ ပန္းအုိး ေရေလာင္း၊ ေရမလာရင္ ေရပိုက္သမားေခၚ၊ ကိုယ့္ ကင္မရာမွာ ဖလင္မျပတ္ေအာင္ ၾကည့္ေပး၊ အေရးႀကီးဆံုးကေတာ့ ကုိယ့္လက္ရာေတြကို မဂၢဇင္းအယ္ဒီတာေတြ ႀကိဳက္ဖို႔ပဲ"

သူ႔စကား ေျပာသည့္ ေလယူေလသိမ္းကို သေဘာက်လို႔ သည္အလုပ္ကို လက္ခံမိသည္ဟု ဂ်ိန္းက ေျပာ တတ္သည္။ ၁၉၆၂ ခုႏွစ္က ခရစၥတိုဖာ အဂၤလန္ျပန္သြာေတာ့ ဂ်ိန္းကို အျခား ဓာတ္ပံုဆရာ တစ္ေယာက္ထံ လက္လႊဲ ေပးခဲ့သည္။ သူက အထက္တန္းလႊာ မဂၤလာေဆာင္ သတင္းဓာတ္ပံုေတြ၊ ေစ့စပ္ ေၾကာင္းလမ္း ပြဲေတြ ကို လိုက္ရုိက္သည့္ ဓာတ္ပံုဆရာ။

သည္ဆရာက ခ်မ္းသာသည္။ စိတ္ပါမွ ထၿပီး အလုပ္လုပ္သည့္ လူစားမ်ိဳး၊ ဂ်ိန္းက သည္အလုပ္ကို ၾကာေတာ့ ညည္းေငြ႕လာသျဖင့္ အလုပ္ေတြ ေျပာင္းလုပ္ျပန္သည္။ ေမာ္ဒယ္ေအဂ်င္စီတစ္ခုတြင္ ဧည့္ႀကိဳ စာေရးမ ၀င္လုပ္သည္။ ရတနာဒီဇိုင္း ကုမၸဏီတစ္ခုတြင္ ဖက္ရွင္ပံုစံျပ ၀င္လုပ္သည္။ ေစ်းကြက္ သုေတသန ကုမၸဏီ တစ္ခုတြင္ သုေတသန အရာရွိ ၀င္လုပ္သည္။ အိမ္ရွင္မေတြကို လိုက္ဗ်ဴးရသည့္အလုပ္၊ ဘယ္ဆပ္ျပာမႈန္႔ ကို ႀကိဳက္ပါသလဲ၊ ဘယ္ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ကို သံုးပါသလဲ ဟူသည့္ ေမြးခြန္းမ်ိဳးေတြ လုိက္ ေမးရသည့္ အလုပ္။ ခပ္တံုးတံုး အလုပ္ျဖစ္ေသာ္လညး္ ေပ်ာ္စရာ ေတာ့ အေကာင္းသား။ သို႔ေသာ္ ၾကာေတာ့ ညည္းေငြ႕စရာ ျဖစ္လာ၏။

ဂ်ိန္း လုပ္ခဲ့သမွ် အလုပ္တုိင္းတြင္ တူညီခ်က္တစ္ခုရွိ၏။ အလုပ္ခ်ိန္ သတ္မွတ္ခ်က္ မရွိျခင္း ျဖစ္ သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ၀ါသနာ အပါဆံုး စာေရးျခင္း အလုပ္ကို တြဲလုပ္ခဲ့ႏိုင္သည္။
ဖက္ရွင္ အယ္ဒီတာေတြႏွင့္ စကားေျပာရင္း အိမ္ရွင္မေတြႏွင့္ ေဆးေႏြးရင္းပင္ ဘ၀အေထြေထြ အေၾကာင္း ေတြ ေနာက္ခံထားၿပီး ဂ်ိန္း၀တၳဳတိုေတြ ေရးျဖစ္ေနသည္။ ဘ၀အေၾကာင္းထဲထဲ၀င္ေတာ့ သိပ္ သိသည္ မဟုတ္။ တြင္တြင္ေရးၿပီး နယူးေယာ့ကား မဂၢဇင္းသို႔ တြင္တြင္ ပို႔သည္။ နယူးေယာ့ကား ျမန္သည္။ ခ်က္ခ်င္း ခ်က္ခ်င္း ျပန္ပို႔၏။

စာမူေတြ အပယ္ခံရတိုင္း ဂ်ိန္း စိတ္ဓာတ္က်သည္။ သို႔ေသာ္ ဇြဲမေလ်ာ့ဘဲ ဆက္ေရးသည္။ တစ္ေန႔ေန႔မွာ ငါ့စာမူ ေတြကို သူတို႔ ႀကိဳက္ကို ႀကိဳက္လာရမယ္။ သို႔ေသာ္ ထုိေန႔ကိုကား ဂ်ိန္း မမွန္းဆတတ္။ မဂၢဇင္းက အယ္ဒီတာ ေတြ အားလံုး မႀကိဳက္ရင္ေတာင္ တစ္ေယာက္ေယာက္က ႀကိဳက္ရမည္ေပါ့။

၁၉၆၃ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ရက္မ်ားသည္ ဂ်ိန္းဘ၀တြင္ စိတ္ဓာတ္အက်ဆံုး ရက္မ်ား ျဖစ္ေလသည္။ အိမ္ရွင္မ ေတြကို အပ္ေၾကာင္းထပ္ ေမးခြန္းမ်ား၊ ထပ္တလဲလဲ ေမးေနရခ်ိန္။ နယူးေယာ့ကားက ထပ္တလဲလဲ စာမူ ေတြ ပယ္ေနခ်ိန္၊ တစ္ေန႔တြင္ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္၏ သုေတသန လက္ေထာက္ တစ္ေယာက္ လုိေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာကို ဖတ္ၿပီး စိတ္ညစ္ညစ္ျဖင့္ ေလွ်ာက္လႊာတင္ လုိက္သည္။

ဂလင္ဆင္ကလဲယားသည္ ဆံပင္ညိဳညိဳ၊ မ်က္လံုး ညိဳညိဳ၊ ျဖဴေရာ္ေရာ္ အသားအေရႏွင့္ ပိန္ပိန္ ရွည္ရွည္ လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ ဗိုက္ကေလး နည္းနည္း ထြက္ေနၿပီး ပုခံုးကိုင္းကိုင္းႏွင့္ ေဆးတံခဲသူ ျဖစ္၏။

သူ႕ကုိယ္သူ က်ဆံုးေနသူအျဖစ္ ဂ်ိန္းကို ေျပာသည္။ သူ႔ပံုစံကို ၾကည့္ၿပီး ဂ်ိန္း ေယာက်္ားယူေတာ့ မယ္ ဆုိၿပီး အလုပ္ ထြက္သြားတယ္ေလ၊ ေလွ်ာက္လႊာေတြေတာ့ လာပါရဲ႕။ အားလံုး ေယာက်္ားေတြ ခ်ည္းပဲ၊ ေယာက်္ားေတြက သိပ္ မနိပ္ဘူး၊ ခံစားမႈ မရွိၾကဘူး၊ ကိုယ္ေယာက်္ားေတြကို သေဘာ မက်ဘူး၊ အားကစား အေၾကာင္း က လြဲၿပီး သူတို႔ ဘာမွ မေျပာၾကဘူး၊ ကိုယ္ကလည္း အားကစားဆို မုန္းမွမုန္း။ မိန္းကေလးေတြပဲ ကိုယ္ သေဘာက်တယ္"

ထုိ႔ေနာက္ သူ႔ကိုယ္သူ အႏုပညာသမား မဟုတ္ေၾကာင္းလည္း ထုတ္ေျပာသည္။ ၀တၳဳေရးဖို႔ သူ စိတ္မသန္။ သူ ေရးသည့္ စာအုပ္မ်ားအေၾကာင္းလည္း ရွင္းျပ၏။ ၀တၳဳမဟုတ္သည့္ စာအုပ္မ်ားကို သာ ေရးလိုေၾကာင္း လည္း ေျပာ၏။ သို႔ေသာ္ အယ္ဒီတာေတြက လွ်ိဳ႕၀ွက္သည္းဖို ေတာင္းလွ်င္ ေတာ့ ေကာက္ ေရးလုိက္သည္တဲ့။ အလားတူပင္ ေကာင္းဘြိဳင္ ၀တၳဳေရးရမလား၊ စိတ္နယ္လြန္ ဇာတ္လမ္းေရးရမလား ရသည္တဲ့"။

ခုေတာ့ ဂလင္က အဟာရဓာတ္ စာအုပ္ေတြ ေတာက္ေလ်ာက္ ေရးေနသည္။ လူေတြက အာဟာရရူး ရူးေနၾကသျဖင့္ ေရးလို႔ မႏိုင္ႏိုင္ေအာင္ အေရာင္းသြက္ေန၏။ သို႔ေသာ္ အပ္ေၾကာင္း ထပ္စျပဳေနၿပီ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သူ စိတ္ဓာတ္က်ေနျခင္း ျစဖ္၏။
သည္အေၾကာင္းအရာကို ရႈေထာင့္သစ္မွ ပံုသ႑ာန္ တစ္မ်ိဳးျဖင့္ ေရးႏိုင္မွ သူ ရပ္တည္ႏိုင္မည့္ အေျခအေန။ သည္အတုိင္း ဆက္သြားလို႔ကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သတ္ေသသလုိ ရွိေတာ့မည္ ဟု သူက နိမိတ္ ဖတ္သည္။

"တကယ္ ေသမွာ၊ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္မွာ အကူအညီလုိလာတာ၊ သုေတသနသမား တစ္ေယာက္ မရွိလို႔ မျဖစ္ ေတာ့ဘူး"
"ဂ်ိန္းက အိမ္ရွင္မေတြကို မီးဖိုေခ်ာင္ကိစၥ လိုက္ေမးဖို႔ေလာက္ပဲ တတ္တာ၊ ဂ်ိန္း ဘာလုပ္ရမွာလဲ ဟင္"

"စာၾကည့္တိုက္ကိုသြား၊ အာဟာရဓာတ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စာအုပ္ေတြ ခႏၶာကုိယ္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈနဲ႔ ပတ္သက္ တဲ့ စာအုပ္ေတြ ငွားေပါ့၊ အမ်ိဳးသမီး မဂၢဇင္းေတြမွာပါတဲ့ အာဟာရေဆာင္းပါးေတြ ျဖတ္ညႇပ္ၿပီး စုေပါ့၊ ကုိယ္က ဆရာ၀န္ ေတြနဲ႔လည္း အဆက္အသြယ္ လုပ္ထားတယ္ေလ။ သူတို႔နဲ႔ မင္းကို ေတြ႕ေပးမယ္၊ သူတို႔ဆီက ေနာက္ဆံုးေပၚ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်နည္းေတြက ဘာေတြရႏိုင္တယ္ေလ၊ စိတ္၀င္စားစရာ မွန္သမွ် သစ္ ဆန္းတာမွန္သမွ်၊ ခုိးခ်လို႔ ေကာင္းတာမွန္သမွ် အားလံုး အေရးယူခဲ့။ အသစ္အဆန္းေတြ ေနာက္လိုက္တဲ့ အလုပ္နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ သိပ္မျဖစ္ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ မင္းကို အားကိုးရမွာ"
ဂ်ိန္းက အံ့ၾသသည့္ အမူအရာျဖင့္ ေမးသည္။

"ဒါျဖင့္ ဂ်ိန္း အလုပ္ရၿပီေပါ့ေနာ္"
သူကလည္း အံ့ၾသသည့္အၾကည့္ျဖင့္
"ေအးေလ ရၿပီေပါ့"

စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ဆီမွာ အလုပ္လုပ္သည္မွာ ဓာတ္ပံုဆရာဆီမွာ လုပ္ရသည္ထက္၊ မီဖိုေခ်ာင္သံုး ပစၥည္းမ်ား အေၾကာင္း လုိက္ေမးရသည္ထက္ အပံုႀကီး စိတ္၀င္စားဖို႔ ေကာင္းသည္။ အာဟာရဓာတ္ စာေရးဆရာပင္ ျဖစ္ေစဦးေပါ့ေလ။

သူ႔ကုိယ္သူ သေရာ္ေတာ္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေျပာဆိုခဲ့ေသာ္လည္း ဂလင္ဆင္ကလဲယားမွာ လူေတာ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ စာေရးျခင္းအလုပ္ တစ္ခုတည္းျဖင့္ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ေနႏိုင္သူ ျဖစ္၏။ ဂ်ိန္းအဖို႔ ပထမ ဦးဆံုး သိကၽြမ္းရသည့္ စာေပႏွင့္ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းျပဳသူ ျဖစ္ေလ သည္။
"ဆရာ က ငယ္ငယ္ကတည္းက စာေရးဆရာ ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာလားဟင္" ဟု ဂ်ိန္း  စပ္စုၾကည့္သည္။ စာေရးျခင္း ႏွင့္ စာေရးဆရာမ်ားကို ဂ်ိန္းၾကည္ညိဳအားက်ေနဆဲ။

"ဟာ ဘယ္ကလာ ကိုယ္က စစ္ဗိုလ္ ျဖစ္ခ်င္တာ၊ ေလသူရဲ စစ္ဗိုလ္လုပ္ခ်င္တာ၊ ဒါေပမယ့္ မ်က္စိ မေကာင္းတာနဲ႔ ေဆးမေအာင္ဘူးေလ" ဟု စိတ္မေကာင္းဟန္ျဖင့္ အစခ်ီၿပီး စစ္သားဘ၀၏ ေပ်ာ္စရာ အဖံုဖံု ကို သာသာထုိးထုိး ကေလးႏွင့္ အေမရိကန္ စစ္တပ္၏ စိတ္ပ်က္စရာ ေကာင္းပံုမ်ား ကို ရစရာ မရွိေလေအာင္ ေျပာသည္။]

"ဂြမ္းကၽြန္းမွာ တာ၀န္ကေနတုန္း၊ ကိုယ့္ကို သတင္းနဲ႔ ျပန္ၾကားေရးဘက္ ပို႔လိုက္တယ္ေလ၊ ဆု တံဆိပ္ေတြ ခ်ီးျမႇင့္ဖို႔၊ သူတို႔ေတြရဲ႕ မွတ္တမ္းေတြ ေရးၿပီး စစ္ရုံးခ်ဳပ္ကို ပို႔ရတယ္၊ အဲဒီအထဲမွာ တစ္၀က္ေလာက္က ကိုယ့္ စိတ္ကူးယဥ္ ဇာတ္လမ္းေတြေလ၊ ရလိုက္ၾကတဲ့ ဆုေတြဆိုတာ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ။ အဲဒီမွာ ၀တၳဳစေရး ျဖစ္တာပဲ၊ အဲဒီလိုနဲ႔ ဒီဘ၀ ေရာက္လာတာ ဆိုပါေတာ့"။
မိန္းမေတြကို ေယာက်္ားေတြထက္ ပို သေဘာက်သည္ဟု သူေျပာသည္မွာ အလကား ေျပာျခင္း မဟုတ္ေၾကာင္း သူနဲ႔ တြဲလုပ္ၿပီး မၾကာမီကာလအတြင္း သိရေတာ့၏။]

သူ႔ လူမႈဆက္ဆံေရး နယ္ပယ္မွာ က်ယ္ျပန္႔စုံလင္လွ၏။ ေမာ္ဒယ္မိန္းကေလးမ်ားကို ထည္လဲႏွင့္ တြဲေနသည့္ ပထမအလုပ္ရွင္ ခရစၥတိုဖာသည္ ဂလင္ဆင္ကလဲယားႏွင့္ ယွသ္လုိက္လွ်င္ ရေသ့ ရဟန္း တစ္ပါး သို႔ ျဖစ္ေနသည္။

ဂလင္ က တစ္ေန႔တစ္ေယာက္ စြံသည့္ လူစားမ်ိဳး။ သူ႔အတြက္ မိန္းမေတြ ေနရာတုိင္းမွာ ရႏိုင္ သည္။ ဘဏ္ မွာ ေတြ႕လာတတ္၏။ ကုန္တိုက္မွာ ေတြ႕လာတတ္၏။ စားေသာက္ဆုိင္၊ ပန္းဆိုင္၊ စာအုပ္ဆုိင္၊ ရုပ္ရွင္ရုံ၊ ေျမေအာက္ ရထား၊ ဘယ္သြားသြား ေနရာတကာမွာ ေတြ႕တတ္၏။

သူမ်က္စိက်ၿပီဆုိလွ်င္ ညစာ ဖိတ္ေကၽြးမည္။ ၿပီးလွ်င္ သူ႔အခန္းကုိ ဆက္ ဖိတ္သည္။ ျငင္းပယ္ ခံရသည္မွာ မရွိ သေလာက္ပင္။
"ေအး အရက္တို႔ မူးယစ္ေဆး၀ါးတုိ႔ ေလာင္းကစားတို႔က်ေတာ့ ကိုယ္တစ္ခုမွ တစ္ေယာက္ေယာက္ အား ဧည့္၀တ္ ျပဳေနသည္ကို ေတြ႕ရစၿမဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ အမ်ိဳးသမီးမ်ားဆိုလွ်င္ တစ္ပတ္ႏွစ္ပတ္အထိ သူ႔အခန္းတြင္ ေနသည္။ ရံခါတြင္ လႏွင့္ခ်ီ ေနသြားသည့္ မိန္းမမ်ားလည္း ရွိ၏။

ဂလင့္ဆီတြင္ ဂ်ိန္းအလုပ္၀င္သည္မွာ လေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာခဲ့ၿပီ။ အဆင္ေျပသည္။ စိတ္ခ်မ္း သာစရာ ေကာင္းသည္။ ေအာက္တိုဘာလထဲေရာက္ေတာ့ တစ္ေန႔တြင္ ဂ်ိန္းက ေမးသည္။ ေမးခ်င္သည္မွာ ၾကာၿပီ ျဖစ္သည့္ ေမးခြန္း။
"ဂ်ိန္း ကို က်ေတာ့ ဂလင္ ဘာလို႔ ခ်မ္းသာေပးတာလဲ"
"မင္းက အလုပ္ေတာ္တယ္၊ သုေတသနသမား ေကာင္းေကာင္းရဖို႔ မလြယ္ဘူးေလ၊ သိပ္ရွားတယ္" ဟု ေျဖသည္။

"အတြဲ က မရွားဘူးေပါ့"
"ဟုတ္တယ္ေလ၊ ရွားတာက သုေတသနမိန္းကေလးေတြ"
ေျပာၿပီး ႏွစ္ေယာက္သား ရယ္ၾကသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ပို၍ ပို၍ ရင္းႏွီးလာၾကသည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြလို ျဖစ္ လာၾကသည္။ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ လိုအပ္သည္အခါတြင္ အားေပး ကူညီၾကသည္။
သူ႔အေပၚကို တပ္မက္စိတ္ျဖင့္ မၾကည့္တတ္သည့္ ဂလင္ႏွင့္ ရယ္စရာ လုပ္ၿပီး သည့္ေန႔တြင္ပင္ တိုက္တိုက္ဆုိင္ဆိုင္ လူတစ္ေယာက္ႏွင့္ ဂ်ိန္း ဆံုစည္းျဖစ္ေလသည္။ သူ႔နာမည္က အုိ၀င္ကာဆယ္။
သူႏွင့္ ေတြ႕ၿပီးကတည္း ဇာတ္လမ္း ျဖစ္ေတာ့မည္ဟု ဂ်ိန္း ယံုၾကည္လုိက္၏။ ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ သေဘာ ကြဲတာေတြ ရွိခ်င္ ရွိမည္။ အခ်စ္ကိစၥတြင္ေတာ့ ျပႆနာ မရွိႏိုင္ဟု ယံုၾကည္လုိက္၏။

ဆက္ရန္
.

1 comment:

Anonymous said...

အယ္လီတေယာက္ေတာ့လြမ္းရေတာ့မယ္...