Friday, February 18, 2011

ေလအဟုန္လွ်ပ္စီး နဲ႔ အျမင့္ခရီး ကုိ လွမ္းခဲ႔တယ္ အပိုင္း (၃၀)

အခန္း ၁၄

၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလ အေစာပိုင္းမွာ မာလာ၀ီဆရာျဖစ္သင္ ေကာလိပ္က အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ ၀င္ဘီ မူလတန္းေက်ာင္းကို စစ္ေဆးဖို႔ ေရာက္လာပါတယ္။ အဲဒီမွာ ေက်ာင္း၀င္းထဲက ေလရဟတ္ကို သူတို႔ ျမင္သြားျပီး စာၾကည့္တိုက္မွဴး မစၥက္ဆီကိုလိုကို ဘယ္သူေဆာက္တာလဲ ေမးပါတယ္။ ဆရာမက ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ေပးလိုက္ေတာ့ သူတို႔က သူတို႔ရဲဌာနမွဴး ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းကို ဖုန္းဆက္အေၾကာင္း ၾကားပါတယ္။

ေနာက္ သိပ္မၾကာပါဘူး။ ငါးနာရီခရီးကို ေမာင္းၿပီး ေဒါက္တာ အမ္ခ်ာဇိုင္း ေရာက္ခ်လာတယ္။ ေဒါက္တာ အမ္ခ်ာဇိုင္းက အသက္ မငယ္ေတာ့ပါဘူး။ ဆံပင္တြ ျဖဴေဖြးေနပါၿပီ။ ၾကင္နာတတ္တဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ စကား ေျပာေကာင္းတဲ့ လူႀကီးတစ္ေယာက္ပါ။ ခ်ီခ်ီ၀ါဘာသာစကားကိုေကာ၊ အဂၤလိပ္စကားကိုပါ ဌာန္ကရုိဏ္း က်က် ေျပာႏိုင္သူ ျဖစ္ပါတယ္။
"ဆရာ့ကို အားလံုး ေျပာျပပါလား"

သူက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေလရဟတ္ရာဇ၀င္ကို ေမးပါေတာ့တယ္။ အရင္တုန္းကလည္း အာေပါက္ေအာင္ ရွင္းျပဖူးတာမို႔ သူ႔ကို အထစ္အေငါ့ မရွိ ကၽြန္ေတာ္ ဇာတ္ေၾကာင္းျပန္လုိက္ပါတယ္။ ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ထား တဲ့ မီးခလုတ္ေတြနဲ႔ ဆိုက္ကဒ္ဘရိတ္ကာကို ေခၚျပလိုက္ပါတယ္။ သူက ေခါင္းတညိတ္ညိတ္နဲ႔ နားေထာင္ရင္း ေမးခြန္းေတြကို အေသးစိတ္ ေမးပါေတာ့တယ္။
"မင္း မီးလံုးေလးေတြက ေသးလွခ်ည္လား။ ဘာျဖစ္လို႔ ႀကီးႀကီးမသံုးတာလဲ"

"မီးလံုးႀကီးေတြ ေအစီလိုပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ ဒါက ဒီစီ မီးလံုးေလးေတြပါ။ ေမာ္ေတာ္ကား မီးလံုးအေဟာင္းေတြ ကို ကၽြန္ေတာ္ ရွာသံုးထားတာပါ"
"ဘယ္ႏွတန္း ေအာင္လဲ"
"အထက္တန္းေက်ာင္း ေရာက္တဲ့ႏွစ္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းထြက္လုိက္ရပါတယ္"
"ဒါဆို လွ်ပ္စစ္တို႔၊ ဗို႔အားတို႔ဆိုတာေတြ မင္း ဘယ္လိုလုပ္သိလဲ"
"ဆရာႀကီးတို႔ရဲ႕ စာၾကည့္တုိက္က စာအုပ္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ ငွားဖတ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ"

"မင္းကို သင္ေပးတဲ့လူ ရွိလား၊ ဘယ္သူက မင္းကို ကူညီသလဲ"
"ဘယ္သူမွ မရွိပါဘူး ခင္ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ ေလ့လာၿပီး လုပ္တာပါ"
ေဒါက္တာ အမ္ခ်ာဇိုင္းက အေဖနဲ႔ အေမ့ကိုလည္း ေတြ႕ၿပီး စကားေျပာပါေသးတယ္။
"ခင္ဗ်ားတို႔သားေလးရဲ႕အစြမ္းနဲ႔ အိမ္မွာ မီးရေနၿပီ။ အဲဒီအတြက္ ဘယ္လို ခံစားရလဲ"
အေမက ေျဖပါတယ္။

"ကၽြန္မတို႔ ဂုဏ္ယူေနတာပါရွင္။ အစကေတာ့ သူရူးသြားမလားလို႔ စိတ္ပူလုိက္ရတာ"
ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္း ေခါင္းယမ္းၿပီး ရယ္ပါတယ္။
"ကၽြန္ေတာ္တစ္ခု ေျပာပါရေစ၊ ဒီကေလးရဲ႕ စြမ္းရည္ကို ခင္ဗ်ားတို႔ သိပ္သေဘာေပါက္ပံု မရဘူး။ သူဟာ အံ့ၾသ စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ထက္ျမက္တဲ့ ကေလးပါ။ ဒါဟာ အစပဲရွိပါေသးတယ္။ ၀ီလ်ံကမ္ကြမ္ဘာကုိ လူေတြ အမ်ားႀကီးလာေတြ႕တာ ခင္ဗ်ားတို႔ ျမင္ၾကရလိမ့္မယ္။ ဒီကေလးဟာ ထြန္းထြန္းေပါက္ေပါက္ ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲက သိေနတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔  အဆင္သင့္သာ ျပင္ထားၾကေပေတာ့"

ဒီဆရာႀကီး ကၽြန္ေတာ့္ကို လာေတြ႕တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္လႈပ္ရွားေနတယ္။ စိတ္လည္း ရႈပ္သြားတယ္။ ဘယ္သူမွ ဒီလို ေမးခြန္းေတြ ကၽြန္ေတာ့္ကို မေမးဖူးဘူး။ သူ႔လို စိတ္၀င္စားတဲ့သူမ်ိဳးလည္း မေတြ႕ဖူးေသးဘူး။
ၿမိဳ႕ကို ျပန္ေရာက္ေတာ့ သူ႔အေပါင္းအသင္းေတြကို ေဒါက္တာ အမ္ခ်ာဇိုင္းက ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း ေျပာျပ တယ္။
"ဟာ့ ဒါသတင္းထူးပဲ။ ဒီကေလးအေၾကာင္း တစ္ကမၻာလံုး သိေအာင္ လုပ္ရမယ္" လို႔ ၀ိုင္းေျပာၾကတယ္။
ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက သေဘာတူတယ္။

"က်ဳပ္လည္း အဲဒီအတုိင္း ျမင္တယ္"
ေနာက္တစ္ပတ္မွာ ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္း ျပန္ေရာက္လာတယ္။ ေရဒီယို ၀မ္းက သတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္လည္း ပါလာတယ္။ နာမည္ေက်ာ္ အီဗာဆင္ မာဆီယာေပါ့။ သူ႔အသံကို ၾကားဖူးေနတာ ၾကာပါ ၿပီ။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဗ်ဴးဖို႔ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္အထိ ေရာက္လာပါတယ္။
သူ စေမးပါတယ္။

"ဒီဟာကို မင္း ဘာလို႔ ေခၚသလဲ"
"လွ်ပ္စစ္ေလလို႔ ကၽြန္ေတာ္ နာမည္ေပးထားပါတယ္"
"ဘယ္လို အလုပ္လုပ္သလဲ ေျပာျပပါလား"
"ပန္ကာရြက္ေတြ လည္တဲ့အခါ ဒိုင္နမိုကေန လွ်ပ္စစ္အား ထြက္လာပါတယ္"
"အဲဒါနဲ႔ မင္းဘာ ဆက္လုပ္မယ္ စိတ္ကူးသလဲ"

"မာလာ၀ီ တစ္ႏိုင္ငံလုံးက ရြာေတြကို ေရာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒါမွ မီးေရာ၊ ေရေရာ သူတို႔  ရၾကမွာ"
ေရဒီယိုက ျပန္လာမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အသံကို နားစြင့္ေနတုန္း ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္း ေရာက္လာျပန္တယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ သတင္းေထာက္ေတြ အမ်ားႀကီး ပါလာတယ္။ တကယ့္မီဒီယာေလာကက အထင္ကရပုဂၢိဳလ္ ေတြ၊ "မတ္ဇီ၀ီသူ" "ဇိုးဒိယက္" ေရဒီယိုကေရာ။ Daily Times, The Nation, Malawi News နဲ႔ Guardian News က သတင္းေထာက္ေတြ တၿပံဳႀကီးနဲ႔ ေရာက္လာတာပါ။ ကားေပၚကေန တုိးေ၀ွ႕ဆင္းလာၾကၿပီး ေလရဟတ္ဆီကို ကိုယ္စီ လြယ္လို႔ေလ။

ႏွစ္နာရီလံုးလံုး သူတို႔တစ္ေတြ အိမ္ထဲကို အလုအယက္၀င္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ၀ိုယ္ယာသြာ္တန္းပံု၊ ခလုတ္ ေတြ တည္ေဆာက္ပံုနဲ႔ ဘရိတ္ကာကိုလည္း အေသးစိတ္ ဓာတ္ပံုရိုက္ၾကတယ္။
ရြာထဲက လူေတြေရာ၊ ေစ်းထဲက လူေတြပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၀င္းထဲကို စုၿပံဳေရာက္လာၾကတယ္။ ၿမိဳ႕က သတင္းေထာက္ ေတြကို သူတို႔တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးၾကဘူးေလ။
"ဟာ့ ဟိုမွာ ၾကည့္စမ္း၊ အဲဒါ ဇိုးဒိယက္ကက ႏို၀ဲလ္အမ္ကူဘီရဲ႕အသံ။ သူပဲ၊ သူပဲ"
"ခုမွ လူကိုယ္တုိင္ ျမင္ဖူးတယ္၊ လူေခ်ာပဲ"
"ဟုိမွာၾကည့္၊ သူ ၀ီလ်ံ႕ကို ေမးေနၿပီ"

သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္က ေလရဟတ္ေပၚတက္ၿပီး ပူလီဘီးေတြနဲ႔ ပန္ကာရြက္ေတြကို ေလ့လာရင္း အနီးကပ္ ဓာတ္ပံုရုိက္ေနတယ္။ အေပၚကေန ေအာက္ငုံ႔ၾကည့္ၿပီး သူ လွမ္းေအာ္တယ္။
"ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္း၊ ဒီေကာင္ေလးဟာ တကယ့္ပညာရွင္ေလးပဲဗ်"

"ဟုတ္တယ္၊ ဟုတ္တယ္၊ တုိင္းျပည္က မြဲေနေတာ့ ဒီကေလးမ်ိဳးေတြကို ေျမေတာင္ေျမႇာက္မေပးႏိုင္ဘူး။ သူ႔ကို ေက်ာငး္ျပန္ပို႔ေပးရင္လည္း ပညာေရးစနစ္က ခ်ာတူးလန္ေနေတာ့ ဘာမွ တတ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ေမာင္ရင္တို႔ကို ေခၚလာတာ ဒီကေလးအေၾကာင္း ကမၻာက သိေစခ်င္လို႔၊ ႏိုင္ငံတကာရဲ႕ အကူအညီရေစခ်င္ လို႔"
ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက သူလည္း ငယ္ငယ္က ဆင္းရဲခဲ့တဲ့အေၾကာင္း၊ ဒါေပမဲ့ သူ႔အေဖက ပညာရဲ႕ တန္ဖိုး ကိုသိေတာ့ သူ႔ကို ဆင္းဆင္းရဲရဲနဲ႔ ေက်ာင္းထားေပးခဲ့တဲ့အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာျပပါတယ္။

ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက အစိုးရပညာသင္ဆုနဲ႔ အေမရိကန္၊ ၿဗိတိန္နဲ႔ ေတာင္အာဖရီက တကၠသိုလ္ေတြမွာ တက္ခဲ့ၿပီး ပါရဂူဘြဲ႕ ရယူခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ မာလာ၀ီပညာေရးဌာနမွာ အလုပ္၀င္ၿပီး ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္ ေတြ ေရးခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွစ္တန္းမွာ သင္ရတဲ့ Standard Eight English စာအုပ္ဟာ သူရဲ႕ စာအုပ္ ပါ။ စာနယ္ဇင္းသမားေတြ  ျပန္သြားၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔က်မွ ေရဒီယုိ၀မ္းက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အီဗာဇင္မာစီယာရဲ႕ အင္တာဗ်ဴး လႊင့္ေပးပါတယ္။ ေရဒီယိုနားမွာ မိသားစု ၀ိုင္းနားေထာင္ၾကပါတယ္။

အသံလႊင့္ေၾကညာသူက "ကာစန္ဂူၿမိဳ႕နယ္၊ ၀င္ဘီရြာကေလးမွာ လွ်ပ္စစ္ေလ" ကို တီထြင္တဲ့ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ ေပၚလာခဲ့ပါတယ္" အစခ်ီၿပီး ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း စပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အသံလည္း ေပၚလာ ေရာ အစ္မတစ္သိုက္ လက္ခုပ္ထတီးၾကပါတယ္။

ေနာက္အပတ္မွတ္ Daily Times က ပိုၿပီး ျပည့္ျပည့္စုံစုံ ေရးပါတယ္။ ေခါင္းစည္း စာလံုးမည္းႀကီးနဲ႔ "ေက်ာင္းထြက္ထားရတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ စြမ္းအား" လို႔ ေရးလာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အခန္းထဲမွာ ၀ိုင္ယာႀကိဳး ေတြ ဆက္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ဓာတ္ပံုလည္း ပါလာတယ္။ အဲဒီတုန္းက ရယ္ခ်စ္စိတ္ မနည္းမ်ိဳသိပ္ ထားခဲ့ရပါတယ္။
ညေနပိုင္းမွာ သတင္းစာကိုင္ၿပီး ေစ်းပိုင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ လူတကာကို သတင္းစာျပၿပီး "ဒီမွာၾကည့္၊ ကၽြန္ေတာ္ မရူးဘူးဗ်" လို႔ ေလွ်ာက္ေျပာေနမိတယ္။

သူတို႔က
"ေအးပါကြာ၊ ေရဒီယုိကလည္း တုိ႔ၾကားၿပီးပါၿပီ။ ဒါထက္ မင္း ဘလင္တုိင္းယားကို သြားရတာေပါ့၊ ဟုတ္လား"
"ဘယ္ဟုတ္မလဲဗ်၊ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကို သူတို႔ လာတာ"
"ဟုတ္လား၊ တို႔ဂုဏ္ယူပါတယ္ကြာာ။ တို႔  အရမ္းသေဘာက်ေနတာကြ။ မင္းေျဖတာေတြလည္း သိပ္ေကာင္း တာပဲ"
ကၽြန္ေတာ့္ ေလရဟတ္ကို လာၾကည့္တဲ့လူေတြ ဆယ္ဆေလာက္ ပိုမ်ားလာပါတယ္။

သတင္းစာထဲပါလာၿပီး ဟိုေလးတေၾကာ္ ျဖစ္ေတာ့မွာပဲ ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ေလ့လာၿပီး ျပင္စရာရွိတာေတြ ျပင္ရပါတယ္။ ဒီေတာ့မွပဲ ေနာက္ေဖးက ထေနာင္းပင္ႀကီးဟာ ေလေၾကာင္းကို ပိတ္ေနမွန္း သတိထားမိပါ ေတာ့တယ္။ ဒါထက္ ျမင့္ျမင့္ေဆာက္ႏိုင္ရင္ ပိုၿပီးေလရမွာ ေသခ်ာသြားၿပီ။ အေဖက သတင္းစာ ခ်ိဳင္းညႇပ္ၿပီး သူေရာင္းေနက် ေဆးရြက္ႀကီးပြဲရုံကို တုိင္အရွည္ႀကီးေတြ သြားအလွဴခံပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ သံုးဆယ့္ေျခာက္ေပ ျမင့္တဲ့ ေလရဟတ္ႀကီးကို ေနရာေရႊ႕ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခါ ေလေၾကာင့္သင့္ သြားၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ပန္ကာရြက္ေတြ ႏွစ္ဆေလာက္ ပိုျမန္လာပါတယ္။ အဲဒီအခါ ဗို႔အားလည္း ပိုတက္လာပါ တယ္။

သတင္းေထာက္တစ္အုပ္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အိမ္ကို ေရာက္လာၿပီး ၿမိဳ႕ျပန္အေရာက္မွာ ေဒါက္တာ အမ္ခ်ာဇိုင္းက သူ႔အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔ အစည္းအေ၀း ထုိင္ပါတယ္။
"က်ဳပ္အထင္ေတာ့ ဒီကေလးကို ေက်ာင္းျပန္ပို႔ရမယ္။ သူ ဒီထက္ တိုးတက္လာေအာင္ ပညာတတ္ဖို႔ လိုတယ္။ ဒါမွ ပိုၿပီး တီထြင္တတ္လာမယ္။ ပညာတတ္မွလည္း သူ႔ကို လူေတြ ေလးစားလာမယ္"
အားလံုး က သေဘာတူတယ္။ ပညာသင္စရိတ္ ေထာက္ပံ့ႏိုင္တဲ့ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုခု ရွာဖို႔ ၀ိုင္းေဆြးေႏြးၾက တယ္။

ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက
"ရွာတာလည္း ရွာတာေပါ့ေလ၊ ဒါေပမဲ့ သူ႔ကို အျမန္ဆံုး ေက်ာင္းျပန္တက္ေစခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဌာန ကပဲ သူ႔အတါက္ ေက်ာင္းလခ စုလိုက္ၾကရေအာင္။ ေဟာဒီမွာ ကၽြန္ေတာ့္လခထဲက ခြဲထည့္မယ္"
အိတ္ထဲက ေငြစကၠဴတစ္ထပ္ ဆြဲထုတ္ၿပီး ေဒါက္တာက စားပြျေပၚ တင္လုိက္တယ္။
အဲဒီတစ္ေန႔တည္းမွာပဲ ေငြ ၂၀၀၀ စုလို႔ရခဲ့တယ္။

အဲဒီရက္သတၱပတ္ထဲမွာပဲ ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာနနဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီး ၀ီလ်ံအတြက္ ေက်ာင္းေကာင္းေကာင္း ေရြးေပးဖို႔ ေလွ်ာက္ထားလိုက္တယ္။ အေၾကာင္းမျပန္တာနဲ႔ သူကိုယ္တိုင္ အထက္တန္း ပညာဦးစီးဌာနကို လိုက္သြားတယ္။ တာ၀န္ခံအမ်ိဳးသမီးကို သူ ေမးတယ္။

"က်ဳပ္ေလွ်ာက္လႊာ ဘာထူးလဲ"
"ကၽြန္မတုိ႔ ရပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ မေတြ႕ေသးလို႔ပါ"
"ခင္ဗ်ားတို႔က တယ္ၾကာတာကိုး။ ခင္ဗ်ားတို႔ ရွာေနတာနဲ႔ သူ အရြယ္ႀကီး သြားေတာ့မယ္၊ ျမန္ျမန္လုပ္ၾကပါ"
ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းက ကားေပၚတက္ၿပီး ကာစန္ဂူက တုိင္း ပညာ၀န္ရုံးကို တန္းေမာင္းလာခဲ့ပါတယ္။
တုိင္းပညာ၀န္ကလည္း အမ်ိဳးသမီးပါပဲ။

"ကၽြန္မတို႔ ဆရာ့စာကို ဖတ္ရပါတယ္။ စိတ္၀င္စားပါတယ္"
"စိတ္၀င္စားေနရုံနဲ႔ မၿပီးဘူးေလ။ ဒီကေလး အျမန္ဆံုး ေက်ာင္းတက္ဖို႔ အေရးႀကီးတယ္"
"ကၽြန္မတို႔မွာ စည္းမ်ဥ္းေတြ၊ လုပ္ထံုး လုပ္နည္းေတြလည္း ရွိေသးတယ္ေလ"
"ျခြင္းခ်က္ဆိုတာလည္း ရွိပါေသးတယ္။ အဲဒီစည္းမ်ဥ္းေတြကို ျခြင္းခ်က္နဲ႔ မေက်ာ္လႊားႏိုင္ဘူးလား"
"ေကာင္းၿပီေလ။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ အဲဒီေလရဟတ္ကို သြားၾကည့္မယ္"

အိမ္က ခိုင္းတဲ့ ဗာဟီရအလုပ္ေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေစ်းပိုင္ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ တိုင္းပညာ၀န္ ေရာက္လာပါ တယ္။ သူနဲ႔အတူ အလုပ္သမား ၀န္ႀကီးဌာနက လူေတြလည္း ပါလာတယ္။ ေလရဟတ္၀န္းက်င္မွာ ဥေရာပ ၀တ္စုံျပည့္နဲ႔ သူတို႔အားလံုး ေခၽြးေတြ ရႊဲရႊဲနစ္လို႔။ သူတို႔ ဘာအတြက္ ေရာက္လာတယ္ဆိုတာ မေျပာဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အေမကို ၀င္ၾကည့္ပါရေစဆိုတာေလာက္ပဲ ေျပာတယ္တဲ့။

အလုပ္သမား၀န္ႀကီးဌာနက လူတစ္ေယာက္က သူ႔အဖြဲ႕သာေတြကို ေျပာတ္။
"ေတာ္ေတာ္ ေတာ္တဲ့ ခ်ာတိတ္ပဲ။ အစိုးရလုပ္ငန္းခြင္မွာ သူ႔လို ကေလးေတြရရင္ သိပ္ေကာင္းမွာ" လို႔ ေျပာတယ္။
တုိင္းပညာအမ်ိဳးသမီး သူ႔ရုံးခန္း ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေဒါက္တာအမ္ခ်ာဇိုင္းကို ေခၚတယ္။

"ရွင္ေျပာတာ မွန္တယ္။ ဒီကေလးကို ေက်ာင္းျပန္ထားဖို႔ လုိပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ေရာက္ခဲ့ၿပီးၿပီ"
"ဟုတ္ကဲ့၊ ေဘာ္ဒါထားေပးမွ ျဖစ္မယ္၊ သိပၸံဦးစားေပးသင္တဲ့ ေက်ာင္းျဖစ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ျမန္ျမန္လုပ္ေပးပါ"
"ကၽြန္မ ႀကိဳးစားပါ့မယ္။

ဆက္ရန္
.

No comments: