လည္ေခ်ာင္းမွာ တစ္ဆို႔ေနလ်က္က က်ိတ္၍ မ်ိဳခ်ခဲ့ရသည္။
"အေဖေကာ"
"ရြာဘက္သြားတယ္၊ ဒီႏွစ္က အရင္ႏွစ္ေတြလို မေခ်ာင္ဘူးကြယ္" မွ အစခ်ီကာ အမ်ိဳးသမီးႀကီး သည္ အလုပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ မင္းအစ္မ လဲ မင္းအစ္မအေလ်ာက္ ပင္ပန္းၾကတယ္၊ ငါ့မွာလဲ ျမင္တဲ့ အတိုင္းပဲေလ။ အလုပ္သမား ဆယ္ေယာက္ ဆယ့္ငါးေယာက္ကို မနက္စာ ညစာ ခ်က္ေကၽြးေနရ တာ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ေတာင္ ေက်ာ္လာၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ဒီ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးႀကီး ေခါင္းေပၚက က်မလဲ မသိပါဘူး"
စင္စစ္ ေမာင့္ ေမေမသည္ သည္ညည္းခ်င္းကို ယခုေလာေလာဆယ္မွာ မညည္းသင့္ ထင္သည္။ တကယ္တမ္း တြင္ ဇင္သည္ သူစိမ္းသက္သက္သာ ရွိေသးသည္။ ဇင့္ေရွ႕မွာ မဟုတ္၊ မ်က္ႏွာသိ ဧည့္သည္ ေရွ႕မွာပင္ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း သည္စကားမ်ိဳး ေျပာသင့္သည္ မဟုတ္ေပ။
မီးဖိုခန္းတံခါးေပါက္ကို မွီရပ္ေနသည့္ ဇင္သည္ မိန္းမသားပီပီ ေမာင့္မိခင္ကို ကူညီခ်င္သည္။ သို႔ေပမယ္မ့ ၀င္လုပ္ရန္ အခ်ိန္ေစာ ေစာေသးသည္။ ရင္းႏွီးမႈ လိုေသးသည္ဟု ထင္သည္။ စိတ္မွာ ေတာ့ အလုိလို က်ဥ္းက်ပ္အားနာေနမိသည္။
အိမ္ေရွ႕မွာ ကားတစ္စီး ထုိးဆိုက္လာသည္။
"ေဟာ မင့္ အေဖ ျပန္လာၿပီ"
ေမာင့္ မိခင္သည္ ဇင္တို႔ မီးဖိုခန္းမွ ထြက္သြားသည့္အတြက္ ၀မ္းသာလိမ့္မည္ ထင္သည္။
ေမာင္က ဇင့္လက္ကို ဆြဲကာ အိမ္ေရွ႕သို႔ ထြက္လာသည္။
ဇင့္ အံၾသမိသည္မွာ ဖုန္အလိန္းလိန္းတက္ကာ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေနေသာ ေမာ္ေတာ္ကား မွာ "မာစီဒီး" ျဖစ္ေန၍ပင္တည္း။
ေမာင့္ ဖခင္သည္ ေမာင္ႏွင့္ ရုပ္ခ်င္းဆင္သည္။ ေမာင္အသက္ ငါးဆယ္ေက်ာ္လာလွ်င္ ရုပ္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ေမာင့္ ဖခင္က မရိုင္းလွပါ။ ဇင့္ကို အေရးတစ္ယူပင္ ႏႈတ္ဆက္သည္။
"တို႔မ်ားရဲ႕ အိမ္ကေတာ့ ျမင္တဲ့အတိုင္းပဲကြ။ ေနတတ္သလိုသာ ေနေပေတာ့ ကေလးေရ"
ညေနစာ အတြက္ ျပင္ဆင္ေသာအခါ ဇင္သည္ ေမာင့္မိခင္ကို ကူညီသည္။ ထမင္း၀ိုင္းမွာ အေတာ္ ႏွင့္ အေတာမသတ္။ ေၾကာက္စရာေကာင္းေသာ စားလံုေသာက္လံုး ႀကီးၾကသည္။ တစ္ေနကုန္ ပင္ပန္း ထားေသာ အလုပ္သမားတို႔၏ ထမင္း၀ိုင္းမွာ စတုဒီသသာ ေကၽြးသလို စည္ကားသိုက္ၿမိဳ႕္ လွေခ်သည္။
ေမာင္တို႔ မိသားစုကို အကဲျဖတ္၍ ရလာသည္။
သူတို႔သည္ တကယ့္အလုပ္သမားမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
တစ္ေန႔တြင္ ဆယ္နာရီေက်ာ္ ဆယ့္ႏွစ္ရာေလာက္ အလုပ္လုပ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ပညာ၊ သာယာမႈႏွင့္ အားလပ္ျခင္း တုိ႔ကို ဥေပကၡာျပဳထားၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။
သည္မွာ ေနရစဥ္ သံုးရက္တြင္ ဇင္သည္ စိတ္က်ဥ္းက်ပ္လ်က္ ရွိရသည္။ ေမာင္သည္ သူ႔ဖခင္၏ ကားကို ယူကာ ဇင့္အား ၿမိဳ႕၀န္းက်င္ကို လိုက္ျပသည္။ ဇင္တုိ႔အတြဲ ထြက္လာလွ်င္ ၿမိဳ႕မွ လူမ်ား ၀ိုင္း၀န္းၾကည့္ ၾကသည္။ ေနာက္ေက်ာဖက္တြင္ တီးတိုးစကားဆို၍ က်န္ရစ္ၾကသည္။
ဇင္ ႏွစ္ၿခိဳက္မိသည္မွာ တစ္ခုသာ ရွိသည္။
ညေနပိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ရေသာ အရသာ ျဖစ္သည္။
ၿမိဳ႕မွာ ဧရာ၀တီျမစ္ကမ္းနဖူးတြင္ တည္ရွိသည္။ ယခုလို ေႏြရာသီတြင္ ျမစ္ေရက်ကာ ေသာင္သည္ အျပန္႔အေျပာ က်ယ္စြာထြန္းေနသည္။ ေန၀င္ဆည္းဆာအခ်ိန္ အျပန္႔က်ယ္ေသာ ေသာင္ေပၚ၌ လမ္းေလွ်ာက္ ရေသာအခါက်မွ ဇင္သည္ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေသာ အရသာကို ခံစားရသည္။
သည္ထက္ ၾကာၾကာေနဖို႔ ရည္မွန္းၿပီးလာခဲ့ပါလ်က္ သံုးရက္ႏွင့္ပင္ ဇင္တို႔ ျပန္ျဖစ္ၾကသည္။
အျပန္တြင္လည္း အလာတုန္းကလိုပင္ ဘူတာရုံမွာ ဇင္တို႔ အထီးတည္းသာ။
ဇင္သည္ ေယာကၡမေလာင္းမ်ား ႏွင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း ေယာက္မေလာင္း ႏွင့္ေသာ္လည္းေကာင္း မရင္းႏွီးခဲ့။ အဖြဲ႕မက်ခဲ့ ဧည့္သည္သြား ဧည့္သည္လာ။ ေမးထူးေခၚေျပာေလာက္ပင္။
ဇင္ သည္ စိုးရိမ္ဆဲ။ မ်က္ကြယ္မွာ ေမးမိျပန္သည္။
"သူတို႔ တကယ္ပဲ ဇင့္ကို ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကရဲ႕လားေမာင္"
"ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကပါတယ္"
"ေမာင္ ဘယ္လိုလုပ္ သိသလဲ"
"ဒီလိုပဲ သိတာေပါ့"
"ေမာင္ မသိပါဘူး"
"သိပါတယ္။ မၾကာခင္ ဇင္လဲ သိလာမွာပါ"
"တစ္ခုေတာ့ ေျပာခ်င္တယ္ ေမာင္။ ေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ၿပီး။ အဲဒီ ဂိုေဒါင္ႀကီးနဲ႔တူတဲ့ ပြဲရုံထဲမွာ အလုပ္သမား ေလးငါးဆယ္ ေလာက္ကို ဒိုင္ခံ ထမင္းခ်က္ေကၽြးေနရတဲ့ ဘ၀ေတာ့ မေရာက္ခ်င္ဘူး"
"ဘယ္သူက ဇင့္ကို အဲဒီမွာ ထားမယ္ ေျပာလို႔လဲ၊ ေမာင္ကိုယ္တုိင္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အဲဒီမွာ ေနလာရတာ ပ်င္းရိၿငီးေငြ႕လွပါၿပီကြာ။ စိတ္ခ်ပါ။ ဇင္ အဲဒီမွာ မေနေစရပါဘူး"
ေနာက္ရက္သတၱပတ္ အနည္းငယ္ၾကာေသာအခါ ဇင္ရွိရာသို႔ ေမာင္ေရာက္လာသည္။ ဇင္တို႔ၿမိဳ႕သုိ႔ ျဖစ္သည္။
"အစ္မက ဇင့္အတြက္ လက္ေဆာင္ေပးလိုက္တယ္"
စကၠဴဗူးကေလးတစ္ခုကို ဇင့္ေရွ႕မွာ ခ်ျပသည္။
"ဘာ လက္ေဆာင္မ်ားပါလိမ့္"
ဇင္သည္ စကၠဴဗူးကို ဖြင့္ၾကည့္သည္။
ဇင္၏ မ်က္၀န္းသည္ ရႊန္းစိုေတာက္ပ လာရသည္။ ရင္ေတြ႕ပန္းေတြတုန္ကာ မ်က္ရည္လည္ လုမတတ္ ရွိရသည္။
ဘူးထဲမွာ ျမင္ရသည္က စိန္လက္စြပ္ တစ္ကြင္း။
စိန္သည္ အရည္အေသြး ေကာင္းလွသည္။ နက္ျပာေရာင္ကတၱီပါ အခင္းေပၚမွာ တဖိတ္ဖိတ္ လက္ေနသည္။
"အို … ေမာင္ရယ္၊ တကယ္ပဲလား"
"တကယ္ေပါ့ဇင္ရ။ ေမာင္ မေျပာဘူးလား။ သူတို႔ ဇင့္ကို ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကပါတယ္လို႔"
ဇင္မွာ ၀မ္းသာလြန္း ၍ မ်က္ရည္မ်ားပင္ လည္လာသည္။
စိန္အေၾကာင္း နားလည္ဟန္တူေသာ ေမေမက "သိပ္အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့စိန္ပဲ၊ ကာလ ေပါက္ေစ်း ေလးငါးေသာင္း အထက္မွာ ရွိမယ္" ဟု အကဲျဖတ္သည္။
ေမေမ့ ေနာက္ကြယ္က်ေတာ့ ေမာင္ကိုယ္တိုင္ လက္စြပ္ကို ဇင္၏လက္သူၾကြယ္မွာ ၀တ္ေပးသည္။
"ေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ရမယ့္ ကံထူးသူ သတို႔သမီးအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး လုပ္ထားတာတဲ့။ ၾကည့္စမ္း တိုင္းရက္တဲ့ပကၠလာ မုိးရြာသည္ႏွင့္ အခန္႔သင့္ ဆိုတာသလို ဇင့္လက္နဲ႔ အံကိုက္ပဲေနာ္"
အမွန္ ေျပာရလွ်င္ေတာ့ ဇင္တစ္သက္တာတြင္ စိန္ကုိ တစ္ခါမွ် မ၀တ္ဖူးခဲ့ေပ။ ၀တ္ဖုိ႔ေ၀း၍ ေစ့ေစ့ပင္ မျမင္ဖူးခဲ့။
ထုိေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္မည္။ ညအိပ္ေတာ့ ဇင္သည္ မၾကာခဏ ႏိုးႏိုးလာသည္။ လက္မွ လက္စြပ္ကို မီးေရာင္ တြင္ မၾကာခဏ ေထာင္ေထာင္ၾကည့္သည္။ မီးေရာင္တြင္ လက္လာသည့္ အနီ၊ အ၀ါ၊ လိေမၼာ္၊ အျပာ၊ ခရမ္း စေသာ ေရာင္ေျပးကေလးမ်ားကို ၾကည့္မ၀။ ရႈမဆံုး။
ေမာင့္ဖခင္၊ မိခင္၊ အစ္မတို႔ကို ေက်းဇူးတင္သည္။
အို … အဲသည္ေန႔က ဇင့္တစ္သက္မွာ အေပ်ာ္ဆံုးပဲ ထင္သည္။
---------------------------
ကံ့ေကာ္ပန္းရနံ႔သည္ လိႈင္ေနသည္။ ပိေတာက္တို႔ မုိးေရေသာက္ခ်ိဳးကာ ပြင့္ခဲ့ဖူးခဲ့ၿပီ။ စိန္ပန္နီ ေစြးေစြးတို႔ ေဖြးေဖြးလႈပ္မွ် ပြင့္ၾကသည္။
ထုိင္သူမဲ့ ခံုတန္းလ်ားကေလးေတြမွာ ဒိြယံဒြိယံ အတြဲကေလးေတြ ေတြ႕ရစျပဳၿပီ။
လ အတန္ၾကာ ရွင္းလင္းေနခဲ့ေသာ အဓိပတိလမ္းမွာ စည္ကားစ ျပဳၿပီ။
အတန္ၾကာ အသံတိတ္ခဲ့သည့္ စာသင္ခန္းမ်ားမွာ ညံစီစျပဳၿပီ။
အမိတကၠသိုလ္ ျပန္ဖြင့္ခဲ့ၿပီ။
သို႔ေသာ္ … ဇင္သည္ လည္ေကာင္း၊ ေမာင္သည္လည္းေကာင္း တကၠသိုလ္နယ္ေျမသို႔ ျပန္ မေရာက္ခဲ့ၾက ေတာ့ပါ။ ကံ့ေကာ္ေျမကို ေက်ာခုိင္းခဲ့ၾကသည္။
ဇင္တို႔ လက္ထပ္ ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။
လက္ထပ္ပြဲမွာ ဇင္ ထင္မွတ္ထားခဲ့သည္ထက္ပင္ အက်ဥ္းနည္း ဆံေနသည္။
ဇင္ ေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့မိသည္က သိပ္ခမ္းခမ္းနားနားႀကီး မဟုတ္သည့္တုိင္ အလတ္တန္းစား မဂၤလာ အခမ္းအနား ကေလးေတာ့ ျဖစ္လိမ့္မည္ဟူ၍ပင္။
တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ဇင္တို႔ ဘာအခမ္းအနားမွ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့။
မိတ္ေဆြအခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ တရားရုံးတြင္ လက္မွတ္ေရးထုိးလိုက္ၾသသည္။ ညေနစာကို ေဟာ္တယ္ တစ္ခုတြင္ စားၾက သည္။
သည္မွ်သာပါပဲ။
သည္မွ်ႏွင့္ပင္ ပုဆိုးတန္းတင္ အၾကင္လင္မယား ျဖစ္ခဲ့ၾကရသည္။
အစကေတာ့ ဇင္သည္ ဘာေၾကာင့္ ေမာင္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားတြင္ မိမိအိမ္၌ ေသာင္တင္ေနခဲ့ သည္ကို မသိ။ ဘာေၾကာင့္ လက္ထပ္ၾကပါစို႔ဟု တဖြဖြ ေျပာခဲ့သည္ကို မသိ။
လက္ထပ္ ၾကၿပီဆိုေတာ့မွ ရိပ္စားမိရပါေတာ့သည္။
စင္စစ္တြင္ ေမာင္ ေျပာသလို ေမာင့္မိဘမ်ားက ဇင့္ကို သေဘာမတူခဲ့ၾကပါ။ မႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကပါ။
သူတုိ႔က ၿမိဳ႕ခံလူခ်မ္းသာထဲက မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ႏွင့္ မွန္းထားသည္။ ထုိမိန္းကေလးမွာ ရုပ္ရည္ႏွင့္ ပညာ မရွိေသာ္လည္း ေငြရွိသည္။ ဇင့္ကို ပစ္ၿပီး ထုိမိန္းကေလးႏွင့္ လက္ထပ္ဖို႔ ေမာင့္ကို နားခ်သည္။
ေမာင္က ျငင္းသည္။
ေမာင္က ဇင္မွ ဇင္။
သည္လို ႏွင့္ ေမာင့္ကို သူတို႔သားအျဖစ္မွ စြန္႔လႊတ္ခဲ့ၾကသည္။
ဇင့္အား ေပးခဲ့သည့္ စိန္လက္စြပ္မွာ စင္စစ္ ေမာင့္မိဘမ်ားဘက္က ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ စြန္႔ႀကဲ လိုက္ေသာ လက္ဖြဲ႕ပစၥည္းပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္။
ဇင္တို႔ လက္ထပ္ၿပီးစီးေၾကာင္း သတင္းစာ၌ ေၾကာ္ျငာပါလာၿပီး ခုႏွစ္ရက္ ၾကာေသာအခါ ေမာင့္မိဘမ်ားက ေမာင့္ အား သားအျဖစ္မွ စြန္႔လႊတ္ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာပါလာခဲ့သည္။
ဇင္တို႔ အိမ္ေထာင့္ရွင္ ျဖစ္ခဲ့ၾကၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ၾကရၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ရၿပီ ဆိုေတာ့မွပင္ ဘ၀ဟူသည္မွာ အလြန္နက္ရိႈင္း ေမွာင္ပိန္းေသာ ေခ်ာက္ကမ္းပါး ႀကီးတစ္ခု ျဖစ္သည္ကို ဇင္ သိလာရပါေတာ့သည္။ မသိနားမလည္ႏိုင္ေသာ အရာမ်ားျဖင့္ ျပည့္နက္ ေနေသာ အဘိဓမၼာစာအုပ္ႀကီးတစ္အုပ္ကို ၾကည့္ေနရသည္ႏွင့္တူေၾကာင္း သိရပါေတာ့ သည္။
ဇင္က မိမိ ပညာ ဆက္လက္ မသင္သည့္တိုင္ ေမာင့္ကိုေတာ့ ပညာဆံုးခန္းတိုင္ ေစခ်င္သည္။ ေနာက္ဆံုး ႏွစ္လည္း ျဖစ္ေနသည္ မဟုတ္လား။
သို႔ေသာ္ ေမာင္ကေတာ့ ဘ၀ရပ္တည္ေရးအတြက္ အလုပ္၀င္ခဲ့သည္။
သည္အခ်ိန္က ခုႏွစ္တန္းေအာင္လွ်င္ပင္ ေအာက္တန္းစာေရးရဖို႔ မခဲယဥ္းလွေပ ကာလမို႔ ေမာင့္လို ပညာတတ္ တစ္ေယာက္အဖို႔ အလုပ္ရဖို႔ လြယ္သည္။
ေမာင္ သည္ အေကာက္ခြန္ရုံးတြင္ ကာကြယ္ေရးအရာရွိ ျဖစ္လာသည္။
အစေသာ္ ဇင္သည္ ၿမိဳ႕မွာပင္ ေမေမႏွင့္အတူ ေနသည္။
ဘ၀ကို စတင္ၿပီဆိုေသာ္လည္း ဇင္တို႔မွာ ဘာမွ်အဆင္သင့္ မျဖစ္ေသး။
စေန တနဂၤေႏြႏွင့္ ရုံးပိတ္္ရက္မ်ားတြင္ ေမာင္သည္ ရန္ကုန္မွေန၍ ဇင့္ထံ ျပန္လာသည္။ တနဂၤေႏြ တစ္ပတ္တြင္ ဇင္တို႔ ေတြ႕ဆံုရက္မွာ တစ္ရက္ခြဲသာ ရွိသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ တာ၀န္ပိုလာသည္ႏွင့္ ႀကံဳလွ်င္ ေတာ့ တစ္လမွာ တစ္ရက္ေလာက္သာ ေတြ႕ခြင့္ရသည္။
ခြဲခြာ၍ မေနခ်င္။
ၿပီး … ေမာင့္မွာ စားေရး ေနေရး မေခ်ာင္လွ။
သည္ေတာ့ အတူေနဖို႔ စိတ္ကူးရသည္။
သည္မွာ စိန္လက္စြပ္၏ အခန္းက႑သည္ ပါလာရေတာ့သည္။
ေမာင္က စိန္လက္စြပ္ကို ေရာင္းဖို႔ေျပာေသာအခါ ဇင္ မျငင္းႏိုင္ခဲ့။
အရင္းအႏွီးဟူ၍ သည္တစ္ခုသာ ပိုင္ဆုိင္သည္ မဟုတ္လား။
ေလးငါးေျခာက္ေသာင္း တန္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေရႊေစ်း အိမ္ေစ်း၊ ကားေစ်းေတြ မတရား ထုိးက် ေနေသာ ကာလ မို႔ သံုးေသာင္းငါးေထာင္ ရေအာင္ပင္ မနည္း ေျပာယူရသည္။
ဇင္သည္ ဘ၀ကို တကယ္ပဲ စတင္ရေပၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ၿပီ ဆုိသည္မွာ စင္စစ္ ေရစစ္ ပု၀ါကေန ငရုတ္ဆံု၊ ေက်ာက္ပ်ဥ္အထိ ၀ယ္ရျခင္းမ်ိဳး ေလလား ဟု တစ္ခါတစ္ခါ ဇင္ စဥ္းစားသည္။
အမွန္ပင္ ဇင္တို႔တြင္ လိုအပ္ေသာ အရာေတြက မ်ားလွသည္။
ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ တစ္ျခားအရာေတြကို ထားကာ ဇင္တို႔ ေစ်း၀ယ္ ထြက္ရသည္။ ေမာေတာ့ ေမာသည္။ သို႔ေပမယ့္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းသည္ဟုလည္း ထင္ပါသည္။
ေစ်းတစ္ေလ်ာက္ ဇင္က လိုခ်င္တာေတြ ေလွ်ာက္၀ယ္သည္။ ေမာင္က ေနာက္မွ အထုပ္ေတြ တနင့္တပိုးသယ္ကာ လိုက္ရသည္။ ေစ်းသည္ေတြက္ ဇင္တို႔ကို ၾကည့္ကာ ရယ္ၾကသည္။ အခုမွ အိမ္ေထာင္က်ၾကတာ ထင္ပါရဲ႕ အတပ္ေဟာၾကသည္။
ဇင္တို႔ ငွားရမ္းထားသည္မွာ အနံ ဆယ့္ႏွစ္ေပ၊ အလ်ား ေပေလးဆယ္ေလာက္ က်ယ္၀န္းမည့္ အခန္းတစ္ခန္း ျဖစ္သည္။ ယင္းအခန္းမ်ိဳး ႏွစ္ခန္းပါရွိသည့္ သစ္သားအိမ္ ျဖစ္သည္။ ခန္းဆီးမွာ သေဘၤာေဆး နံ႔ ပင္ မျပယ္ေသး။
ဆင္းရဲသားရပ္ကြက္ဟုပင္ ေခၚရေခ်မည္။ အသားမက်လွေသးေသာ ကြက္သစ္တစ္ခု။ လမ္းတို႔ သည္ က်ဥ္းေမ်ာင္းသည္။ ခလုတ္ ကန္သင္းႏွင့္ ရႊံ႕ဗြက္ေရအိုင္မ်ား ရွိသည္။ လမ္းေပၚတြင္ ကေလးတို႔ ေျပးလႊား ေဆာ့ကစား ကာ တစ္ခါတစ္ရံ ညစ္ညမ္းစြာ ဆဲေရးတတ္ၾကသည္။
အိမ္သုိ႔ စတင္ေရာက္ရွိေသာေန႔တြင္ ဇင္တို႔ ဘာမွ်ေနရာတက် မထားရေသးေခ်။ ပစၥည္းမ်ားကို စုပံု ထား ရသည္။ ဖြာဆန္ႀကဲေနသည္။
ညစာကို ကမန္းကတမ္း ခ်က္ျပဳတ္သည္။ ထမင္းစားၾကေတာ့ စားပြဲခံု မရွိေသး။ ငါးပိရည္ပန္းကန္ မ၀ယ္ ရေသး။ ဇြန္းပင္ စုံေစ့ေအာင္ မရွိေသးေခ်။
ခုတင္ကို မဆင္၇ေသး။ ေမြ႕ရာလိပ္ မေျဖရေသး။
ဇင္ တို႔သည္ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ပင္ ဖ်ာခင္းကာ အိပ္ဖို႔ ျပင္ဆင္ရေတာ့သည္။
ဘာပဲေျပာေျပာ အဲသည္ေန႔ညကို ဇင္ မေမ့။
ဇင္တို႔ ညဥ့္နက္သည္အထိ ေရွ႕ေရးအတြက္ တုိင္ပင္ၾကသည္။ စီမံကိန္းေတြ ခ်ၾကသည္။
ေမာင္က ဇင့္ကို ေမးသည္။
"ဇင္ … ကေလး ဘယ္ႏွစ္ေယာက္အထိ ယူမယ္ စိတ္ကူးသလဲ ဟင္ …"
"ေလးေယာက္"
"မမ်ားဘူးလား"
"မမ်ားပါဘူး၊ ဇင္က တစ္ဦးတည္းေသာသမီး ျဖစ္ခဲ့တယ္ ေမာင္။ ဇင္ရဲ႕ကေလးဘ၀ဟာ ဘယ္ေလာက္ ေျခာက္ေသြ႕တယ္ ထင္သလဲ။ သူတစ္ပါး ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတြ ကစားတာ ၾကည့္ၿပီး ဇင့္မွာ အစ္မေတြ၊ အစ္ကုိ ေတြ၊ ေမာင္ေတြ၊ ညီမေတြ ရွိေနေစခ်င္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ ေတာ့"
"မေျပာေတာ့ပါဘူး"
"ဟင္"
"ေၾသာ္ … ဇင္ လုိခ်င္သေလာက္ ယူပါ။ ေမာင္ မေျပာေတာ့ပါဘူးလို႔"
ရယ္ကာေမာကာ ေမာင့္ရင္ခြင္ ကို လက္သီးႏုႏုျဖင့္ ထုရသည္။
ဇင္တို႔ ခ်စ္ၾကသည္။ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ျဖစ္သည္။
ဆက္ရန္
.
"အေဖေကာ"
"ရြာဘက္သြားတယ္၊ ဒီႏွစ္က အရင္ႏွစ္ေတြလို မေခ်ာင္ဘူးကြယ္" မွ အစခ်ီကာ အမ်ိဳးသမီးႀကီး သည္ အလုပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ မင္းအစ္မ လဲ မင္းအစ္မအေလ်ာက္ ပင္ပန္းၾကတယ္၊ ငါ့မွာလဲ ျမင္တဲ့ အတိုင္းပဲေလ။ အလုပ္သမား ဆယ္ေယာက္ ဆယ့္ငါးေယာက္ကို မနက္စာ ညစာ ခ်က္ေကၽြးေနရ တာ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ေတာင္ ေက်ာ္လာၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ဒီ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးႀကီး ေခါင္းေပၚက က်မလဲ မသိပါဘူး"
စင္စစ္ ေမာင့္ ေမေမသည္ သည္ညည္းခ်င္းကို ယခုေလာေလာဆယ္မွာ မညည္းသင့္ ထင္သည္။ တကယ္တမ္း တြင္ ဇင္သည္ သူစိမ္းသက္သက္သာ ရွိေသးသည္။ ဇင့္ေရွ႕မွာ မဟုတ္၊ မ်က္ႏွာသိ ဧည့္သည္ ေရွ႕မွာပင္ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း သည္စကားမ်ိဳး ေျပာသင့္သည္ မဟုတ္ေပ။
မီးဖိုခန္းတံခါးေပါက္ကို မွီရပ္ေနသည့္ ဇင္သည္ မိန္းမသားပီပီ ေမာင့္မိခင္ကို ကူညီခ်င္သည္။ သို႔ေပမယ္မ့ ၀င္လုပ္ရန္ အခ်ိန္ေစာ ေစာေသးသည္။ ရင္းႏွီးမႈ လိုေသးသည္ဟု ထင္သည္။ စိတ္မွာ ေတာ့ အလုိလို က်ဥ္းက်ပ္အားနာေနမိသည္။
အိမ္ေရွ႕မွာ ကားတစ္စီး ထုိးဆိုက္လာသည္။
"ေဟာ မင့္ အေဖ ျပန္လာၿပီ"
ေမာင့္ မိခင္သည္ ဇင္တို႔ မီးဖိုခန္းမွ ထြက္သြားသည့္အတြက္ ၀မ္းသာလိမ့္မည္ ထင္သည္။
ေမာင္က ဇင့္လက္ကို ဆြဲကာ အိမ္ေရွ႕သို႔ ထြက္လာသည္။
ဇင့္ အံၾသမိသည္မွာ ဖုန္အလိန္းလိန္းတက္ကာ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေနေသာ ေမာ္ေတာ္ကား မွာ "မာစီဒီး" ျဖစ္ေန၍ပင္တည္း။
ေမာင့္ ဖခင္သည္ ေမာင္ႏွင့္ ရုပ္ခ်င္းဆင္သည္။ ေမာင္အသက္ ငါးဆယ္ေက်ာ္လာလွ်င္ ရုပ္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ေမာင့္ ဖခင္က မရိုင္းလွပါ။ ဇင့္ကို အေရးတစ္ယူပင္ ႏႈတ္ဆက္သည္။
"တို႔မ်ားရဲ႕ အိမ္ကေတာ့ ျမင္တဲ့အတိုင္းပဲကြ။ ေနတတ္သလိုသာ ေနေပေတာ့ ကေလးေရ"
ညေနစာ အတြက္ ျပင္ဆင္ေသာအခါ ဇင္သည္ ေမာင့္မိခင္ကို ကူညီသည္။ ထမင္း၀ိုင္းမွာ အေတာ္ ႏွင့္ အေတာမသတ္။ ေၾကာက္စရာေကာင္းေသာ စားလံုေသာက္လံုး ႀကီးၾကသည္။ တစ္ေနကုန္ ပင္ပန္း ထားေသာ အလုပ္သမားတို႔၏ ထမင္း၀ိုင္းမွာ စတုဒီသသာ ေကၽြးသလို စည္ကားသိုက္ၿမိဳ႕္ လွေခ်သည္။
ေမာင္တို႔ မိသားစုကို အကဲျဖတ္၍ ရလာသည္။
သူတို႔သည္ တကယ့္အလုပ္သမားမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
တစ္ေန႔တြင္ ဆယ္နာရီေက်ာ္ ဆယ့္ႏွစ္ရာေလာက္ အလုပ္လုပ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ပညာ၊ သာယာမႈႏွင့္ အားလပ္ျခင္း တုိ႔ကို ဥေပကၡာျပဳထားၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။
သည္မွာ ေနရစဥ္ သံုးရက္တြင္ ဇင္သည္ စိတ္က်ဥ္းက်ပ္လ်က္ ရွိရသည္။ ေမာင္သည္ သူ႔ဖခင္၏ ကားကို ယူကာ ဇင့္အား ၿမိဳ႕၀န္းက်င္ကို လိုက္ျပသည္။ ဇင္တုိ႔အတြဲ ထြက္လာလွ်င္ ၿမိဳ႕မွ လူမ်ား ၀ိုင္း၀န္းၾကည့္ ၾကသည္။ ေနာက္ေက်ာဖက္တြင္ တီးတိုးစကားဆို၍ က်န္ရစ္ၾကသည္။
ဇင္ ႏွစ္ၿခိဳက္မိသည္မွာ တစ္ခုသာ ရွိသည္။
ညေနပိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ရေသာ အရသာ ျဖစ္သည္။
ၿမိဳ႕မွာ ဧရာ၀တီျမစ္ကမ္းနဖူးတြင္ တည္ရွိသည္။ ယခုလို ေႏြရာသီတြင္ ျမစ္ေရက်ကာ ေသာင္သည္ အျပန္႔အေျပာ က်ယ္စြာထြန္းေနသည္။ ေန၀င္ဆည္းဆာအခ်ိန္ အျပန္႔က်ယ္ေသာ ေသာင္ေပၚ၌ လမ္းေလွ်ာက္ ရေသာအခါက်မွ ဇင္သည္ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေသာ အရသာကို ခံစားရသည္။
သည္ထက္ ၾကာၾကာေနဖို႔ ရည္မွန္းၿပီးလာခဲ့ပါလ်က္ သံုးရက္ႏွင့္ပင္ ဇင္တို႔ ျပန္ျဖစ္ၾကသည္။
အျပန္တြင္လည္း အလာတုန္းကလိုပင္ ဘူတာရုံမွာ ဇင္တို႔ အထီးတည္းသာ။
ဇင္သည္ ေယာကၡမေလာင္းမ်ား ႏွင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း ေယာက္မေလာင္း ႏွင့္ေသာ္လည္းေကာင္း မရင္းႏွီးခဲ့။ အဖြဲ႕မက်ခဲ့ ဧည့္သည္သြား ဧည့္သည္လာ။ ေမးထူးေခၚေျပာေလာက္ပင္။
ဇင္ သည္ စိုးရိမ္ဆဲ။ မ်က္ကြယ္မွာ ေမးမိျပန္သည္။
"သူတို႔ တကယ္ပဲ ဇင့္ကို ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကရဲ႕လားေမာင္"
"ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကပါတယ္"
"ေမာင္ ဘယ္လိုလုပ္ သိသလဲ"
"ဒီလိုပဲ သိတာေပါ့"
"ေမာင္ မသိပါဘူး"
"သိပါတယ္။ မၾကာခင္ ဇင္လဲ သိလာမွာပါ"
"တစ္ခုေတာ့ ေျပာခ်င္တယ္ ေမာင္။ ေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ၿပီး။ အဲဒီ ဂိုေဒါင္ႀကီးနဲ႔တူတဲ့ ပြဲရုံထဲမွာ အလုပ္သမား ေလးငါးဆယ္ ေလာက္ကို ဒိုင္ခံ ထမင္းခ်က္ေကၽြးေနရတဲ့ ဘ၀ေတာ့ မေရာက္ခ်င္ဘူး"
"ဘယ္သူက ဇင့္ကို အဲဒီမွာ ထားမယ္ ေျပာလို႔လဲ၊ ေမာင္ကိုယ္တုိင္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အဲဒီမွာ ေနလာရတာ ပ်င္းရိၿငီးေငြ႕လွပါၿပီကြာ။ စိတ္ခ်ပါ။ ဇင္ အဲဒီမွာ မေနေစရပါဘူး"
ေနာက္ရက္သတၱပတ္ အနည္းငယ္ၾကာေသာအခါ ဇင္ရွိရာသို႔ ေမာင္ေရာက္လာသည္။ ဇင္တို႔ၿမိဳ႕သုိ႔ ျဖစ္သည္။
"အစ္မက ဇင့္အတြက္ လက္ေဆာင္ေပးလိုက္တယ္"
စကၠဴဗူးကေလးတစ္ခုကို ဇင့္ေရွ႕မွာ ခ်ျပသည္။
"ဘာ လက္ေဆာင္မ်ားပါလိမ့္"
ဇင္သည္ စကၠဴဗူးကို ဖြင့္ၾကည့္သည္။
ဇင္၏ မ်က္၀န္းသည္ ရႊန္းစိုေတာက္ပ လာရသည္။ ရင္ေတြ႕ပန္းေတြတုန္ကာ မ်က္ရည္လည္ လုမတတ္ ရွိရသည္။
ဘူးထဲမွာ ျမင္ရသည္က စိန္လက္စြပ္ တစ္ကြင္း။
စိန္သည္ အရည္အေသြး ေကာင္းလွသည္။ နက္ျပာေရာင္ကတၱီပါ အခင္းေပၚမွာ တဖိတ္ဖိတ္ လက္ေနသည္။
"အို … ေမာင္ရယ္၊ တကယ္ပဲလား"
"တကယ္ေပါ့ဇင္ရ။ ေမာင္ မေျပာဘူးလား။ သူတို႔ ဇင့္ကို ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကပါတယ္လို႔"
ဇင္မွာ ၀မ္းသာလြန္း ၍ မ်က္ရည္မ်ားပင္ လည္လာသည္။
စိန္အေၾကာင္း နားလည္ဟန္တူေသာ ေမေမက "သိပ္အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့စိန္ပဲ၊ ကာလ ေပါက္ေစ်း ေလးငါးေသာင္း အထက္မွာ ရွိမယ္" ဟု အကဲျဖတ္သည္။
ေမေမ့ ေနာက္ကြယ္က်ေတာ့ ေမာင္ကိုယ္တိုင္ လက္စြပ္ကို ဇင္၏လက္သူၾကြယ္မွာ ၀တ္ေပးသည္။
"ေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ရမယ့္ ကံထူးသူ သတို႔သမီးအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး လုပ္ထားတာတဲ့။ ၾကည့္စမ္း တိုင္းရက္တဲ့ပကၠလာ မုိးရြာသည္ႏွင့္ အခန္႔သင့္ ဆိုတာသလို ဇင့္လက္နဲ႔ အံကိုက္ပဲေနာ္"
အမွန္ ေျပာရလွ်င္ေတာ့ ဇင္တစ္သက္တာတြင္ စိန္ကုိ တစ္ခါမွ် မ၀တ္ဖူးခဲ့ေပ။ ၀တ္ဖုိ႔ေ၀း၍ ေစ့ေစ့ပင္ မျမင္ဖူးခဲ့။
ထုိေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္မည္။ ညအိပ္ေတာ့ ဇင္သည္ မၾကာခဏ ႏိုးႏိုးလာသည္။ လက္မွ လက္စြပ္ကို မီးေရာင္ တြင္ မၾကာခဏ ေထာင္ေထာင္ၾကည့္သည္။ မီးေရာင္တြင္ လက္လာသည့္ အနီ၊ အ၀ါ၊ လိေမၼာ္၊ အျပာ၊ ခရမ္း စေသာ ေရာင္ေျပးကေလးမ်ားကို ၾကည့္မ၀။ ရႈမဆံုး။
ေမာင့္ဖခင္၊ မိခင္၊ အစ္မတို႔ကို ေက်းဇူးတင္သည္။
အို … အဲသည္ေန႔က ဇင့္တစ္သက္မွာ အေပ်ာ္ဆံုးပဲ ထင္သည္။
---------------------------
ကံ့ေကာ္ပန္းရနံ႔သည္ လိႈင္ေနသည္။ ပိေတာက္တို႔ မုိးေရေသာက္ခ်ိဳးကာ ပြင့္ခဲ့ဖူးခဲ့ၿပီ။ စိန္ပန္နီ ေစြးေစြးတို႔ ေဖြးေဖြးလႈပ္မွ် ပြင့္ၾကသည္။
ထုိင္သူမဲ့ ခံုတန္းလ်ားကေလးေတြမွာ ဒိြယံဒြိယံ အတြဲကေလးေတြ ေတြ႕ရစျပဳၿပီ။
လ အတန္ၾကာ ရွင္းလင္းေနခဲ့ေသာ အဓိပတိလမ္းမွာ စည္ကားစ ျပဳၿပီ။
အတန္ၾကာ အသံတိတ္ခဲ့သည့္ စာသင္ခန္းမ်ားမွာ ညံစီစျပဳၿပီ။
အမိတကၠသိုလ္ ျပန္ဖြင့္ခဲ့ၿပီ။
သို႔ေသာ္ … ဇင္သည္ လည္ေကာင္း၊ ေမာင္သည္လည္းေကာင္း တကၠသိုလ္နယ္ေျမသို႔ ျပန္ မေရာက္ခဲ့ၾက ေတာ့ပါ။ ကံ့ေကာ္ေျမကို ေက်ာခုိင္းခဲ့ၾကသည္။
ဇင္တို႔ လက္ထပ္ ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။
လက္ထပ္ပြဲမွာ ဇင္ ထင္မွတ္ထားခဲ့သည္ထက္ပင္ အက်ဥ္းနည္း ဆံေနသည္။
ဇင္ ေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့မိသည္က သိပ္ခမ္းခမ္းနားနားႀကီး မဟုတ္သည့္တုိင္ အလတ္တန္းစား မဂၤလာ အခမ္းအနား ကေလးေတာ့ ျဖစ္လိမ့္မည္ဟူ၍ပင္။
တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ဇင္တို႔ ဘာအခမ္းအနားမွ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့။
မိတ္ေဆြအခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ တရားရုံးတြင္ လက္မွတ္ေရးထုိးလိုက္ၾသသည္။ ညေနစာကို ေဟာ္တယ္ တစ္ခုတြင္ စားၾက သည္။
သည္မွ်သာပါပဲ။
သည္မွ်ႏွင့္ပင္ ပုဆိုးတန္းတင္ အၾကင္လင္မယား ျဖစ္ခဲ့ၾကရသည္။
အစကေတာ့ ဇင္သည္ ဘာေၾကာင့္ ေမာင္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားတြင္ မိမိအိမ္၌ ေသာင္တင္ေနခဲ့ သည္ကို မသိ။ ဘာေၾကာင့္ လက္ထပ္ၾကပါစို႔ဟု တဖြဖြ ေျပာခဲ့သည္ကို မသိ။
လက္ထပ္ ၾကၿပီဆိုေတာ့မွ ရိပ္စားမိရပါေတာ့သည္။
စင္စစ္တြင္ ေမာင္ ေျပာသလို ေမာင့္မိဘမ်ားက ဇင့္ကို သေဘာမတူခဲ့ၾကပါ။ မႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကပါ။
သူတုိ႔က ၿမိဳ႕ခံလူခ်မ္းသာထဲက မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ႏွင့္ မွန္းထားသည္။ ထုိမိန္းကေလးမွာ ရုပ္ရည္ႏွင့္ ပညာ မရွိေသာ္လည္း ေငြရွိသည္။ ဇင့္ကို ပစ္ၿပီး ထုိမိန္းကေလးႏွင့္ လက္ထပ္ဖို႔ ေမာင့္ကို နားခ်သည္။
ေမာင္က ျငင္းသည္။
ေမာင္က ဇင္မွ ဇင္။
သည္လို ႏွင့္ ေမာင့္ကို သူတို႔သားအျဖစ္မွ စြန္႔လႊတ္ခဲ့ၾကသည္။
ဇင့္အား ေပးခဲ့သည့္ စိန္လက္စြပ္မွာ စင္စစ္ ေမာင့္မိဘမ်ားဘက္က ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ စြန္႔ႀကဲ လိုက္ေသာ လက္ဖြဲ႕ပစၥည္းပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္။
ဇင္တို႔ လက္ထပ္ၿပီးစီးေၾကာင္း သတင္းစာ၌ ေၾကာ္ျငာပါလာၿပီး ခုႏွစ္ရက္ ၾကာေသာအခါ ေမာင့္မိဘမ်ားက ေမာင့္ အား သားအျဖစ္မွ စြန္႔လႊတ္ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာပါလာခဲ့သည္။
ဇင္တို႔ အိမ္ေထာင့္ရွင္ ျဖစ္ခဲ့ၾကၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ၾကရၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ရၿပီ ဆိုေတာ့မွပင္ ဘ၀ဟူသည္မွာ အလြန္နက္ရိႈင္း ေမွာင္ပိန္းေသာ ေခ်ာက္ကမ္းပါး ႀကီးတစ္ခု ျဖစ္သည္ကို ဇင္ သိလာရပါေတာ့သည္။ မသိနားမလည္ႏိုင္ေသာ အရာမ်ားျဖင့္ ျပည့္နက္ ေနေသာ အဘိဓမၼာစာအုပ္ႀကီးတစ္အုပ္ကို ၾကည့္ေနရသည္ႏွင့္တူေၾကာင္း သိရပါေတာ့ သည္။
ဇင္က မိမိ ပညာ ဆက္လက္ မသင္သည့္တိုင္ ေမာင့္ကိုေတာ့ ပညာဆံုးခန္းတိုင္ ေစခ်င္သည္။ ေနာက္ဆံုး ႏွစ္လည္း ျဖစ္ေနသည္ မဟုတ္လား။
သို႔ေသာ္ ေမာင္ကေတာ့ ဘ၀ရပ္တည္ေရးအတြက္ အလုပ္၀င္ခဲ့သည္။
သည္အခ်ိန္က ခုႏွစ္တန္းေအာင္လွ်င္ပင္ ေအာက္တန္းစာေရးရဖို႔ မခဲယဥ္းလွေပ ကာလမို႔ ေမာင့္လို ပညာတတ္ တစ္ေယာက္အဖို႔ အလုပ္ရဖို႔ လြယ္သည္။
ေမာင္ သည္ အေကာက္ခြန္ရုံးတြင္ ကာကြယ္ေရးအရာရွိ ျဖစ္လာသည္။
အစေသာ္ ဇင္သည္ ၿမိဳ႕မွာပင္ ေမေမႏွင့္အတူ ေနသည္။
ဘ၀ကို စတင္ၿပီဆိုေသာ္လည္း ဇင္တို႔မွာ ဘာမွ်အဆင္သင့္ မျဖစ္ေသး။
စေန တနဂၤေႏြႏွင့္ ရုံးပိတ္္ရက္မ်ားတြင္ ေမာင္သည္ ရန္ကုန္မွေန၍ ဇင့္ထံ ျပန္လာသည္။ တနဂၤေႏြ တစ္ပတ္တြင္ ဇင္တို႔ ေတြ႕ဆံုရက္မွာ တစ္ရက္ခြဲသာ ရွိသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ တာ၀န္ပိုလာသည္ႏွင့္ ႀကံဳလွ်င္ ေတာ့ တစ္လမွာ တစ္ရက္ေလာက္သာ ေတြ႕ခြင့္ရသည္။
ခြဲခြာ၍ မေနခ်င္။
ၿပီး … ေမာင့္မွာ စားေရး ေနေရး မေခ်ာင္လွ။
သည္ေတာ့ အတူေနဖို႔ စိတ္ကူးရသည္။
သည္မွာ စိန္လက္စြပ္၏ အခန္းက႑သည္ ပါလာရေတာ့သည္။
ေမာင္က စိန္လက္စြပ္ကို ေရာင္းဖို႔ေျပာေသာအခါ ဇင္ မျငင္းႏိုင္ခဲ့။
အရင္းအႏွီးဟူ၍ သည္တစ္ခုသာ ပိုင္ဆုိင္သည္ မဟုတ္လား။
ေလးငါးေျခာက္ေသာင္း တန္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေရႊေစ်း အိမ္ေစ်း၊ ကားေစ်းေတြ မတရား ထုိးက် ေနေသာ ကာလ မို႔ သံုးေသာင္းငါးေထာင္ ရေအာင္ပင္ မနည္း ေျပာယူရသည္။
ဇင္သည္ ဘ၀ကို တကယ္ပဲ စတင္ရေပၿပီ။
ဘ၀ကို စတင္ၿပီ ဆုိသည္မွာ စင္စစ္ ေရစစ္ ပု၀ါကေန ငရုတ္ဆံု၊ ေက်ာက္ပ်ဥ္အထိ ၀ယ္ရျခင္းမ်ိဳး ေလလား ဟု တစ္ခါတစ္ခါ ဇင္ စဥ္းစားသည္။
အမွန္ပင္ ဇင္တို႔တြင္ လိုအပ္ေသာ အရာေတြက မ်ားလွသည္။
ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ တစ္ျခားအရာေတြကို ထားကာ ဇင္တို႔ ေစ်း၀ယ္ ထြက္ရသည္။ ေမာေတာ့ ေမာသည္။ သို႔ေပမယ့္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းသည္ဟုလည္း ထင္ပါသည္။
ေစ်းတစ္ေလ်ာက္ ဇင္က လိုခ်င္တာေတြ ေလွ်ာက္၀ယ္သည္။ ေမာင္က ေနာက္မွ အထုပ္ေတြ တနင့္တပိုးသယ္ကာ လိုက္ရသည္။ ေစ်းသည္ေတြက္ ဇင္တို႔ကို ၾကည့္ကာ ရယ္ၾကသည္။ အခုမွ အိမ္ေထာင္က်ၾကတာ ထင္ပါရဲ႕ အတပ္ေဟာၾကသည္။
ဇင္တို႔ ငွားရမ္းထားသည္မွာ အနံ ဆယ့္ႏွစ္ေပ၊ အလ်ား ေပေလးဆယ္ေလာက္ က်ယ္၀န္းမည့္ အခန္းတစ္ခန္း ျဖစ္သည္။ ယင္းအခန္းမ်ိဳး ႏွစ္ခန္းပါရွိသည့္ သစ္သားအိမ္ ျဖစ္သည္။ ခန္းဆီးမွာ သေဘၤာေဆး နံ႔ ပင္ မျပယ္ေသး။
ဆင္းရဲသားရပ္ကြက္ဟုပင္ ေခၚရေခ်မည္။ အသားမက်လွေသးေသာ ကြက္သစ္တစ္ခု။ လမ္းတို႔ သည္ က်ဥ္းေမ်ာင္းသည္။ ခလုတ္ ကန္သင္းႏွင့္ ရႊံ႕ဗြက္ေရအိုင္မ်ား ရွိသည္။ လမ္းေပၚတြင္ ကေလးတို႔ ေျပးလႊား ေဆာ့ကစား ကာ တစ္ခါတစ္ရံ ညစ္ညမ္းစြာ ဆဲေရးတတ္ၾကသည္။
အိမ္သုိ႔ စတင္ေရာက္ရွိေသာေန႔တြင္ ဇင္တို႔ ဘာမွ်ေနရာတက် မထားရေသးေခ်။ ပစၥည္းမ်ားကို စုပံု ထား ရသည္။ ဖြာဆန္ႀကဲေနသည္။
ညစာကို ကမန္းကတမ္း ခ်က္ျပဳတ္သည္။ ထမင္းစားၾကေတာ့ စားပြဲခံု မရွိေသး။ ငါးပိရည္ပန္းကန္ မ၀ယ္ ရေသး။ ဇြန္းပင္ စုံေစ့ေအာင္ မရွိေသးေခ်။
ခုတင္ကို မဆင္၇ေသး။ ေမြ႕ရာလိပ္ မေျဖရေသး။
ဇင္ တို႔သည္ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ပင္ ဖ်ာခင္းကာ အိပ္ဖို႔ ျပင္ဆင္ရေတာ့သည္။
ဘာပဲေျပာေျပာ အဲသည္ေန႔ညကို ဇင္ မေမ့။
ဇင္တို႔ ညဥ့္နက္သည္အထိ ေရွ႕ေရးအတြက္ တုိင္ပင္ၾကသည္။ စီမံကိန္းေတြ ခ်ၾကသည္။
ေမာင္က ဇင့္ကို ေမးသည္။
"ဇင္ … ကေလး ဘယ္ႏွစ္ေယာက္အထိ ယူမယ္ စိတ္ကူးသလဲ ဟင္ …"
"ေလးေယာက္"
"မမ်ားဘူးလား"
"မမ်ားပါဘူး၊ ဇင္က တစ္ဦးတည္းေသာသမီး ျဖစ္ခဲ့တယ္ ေမာင္။ ဇင္ရဲ႕ကေလးဘ၀ဟာ ဘယ္ေလာက္ ေျခာက္ေသြ႕တယ္ ထင္သလဲ။ သူတစ္ပါး ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတြ ကစားတာ ၾကည့္ၿပီး ဇင့္မွာ အစ္မေတြ၊ အစ္ကုိ ေတြ၊ ေမာင္ေတြ၊ ညီမေတြ ရွိေနေစခ်င္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ ေတာ့"
"မေျပာေတာ့ပါဘူး"
"ဟင္"
"ေၾသာ္ … ဇင္ လုိခ်င္သေလာက္ ယူပါ။ ေမာင္ မေျပာေတာ့ပါဘူးလို႔"
ရယ္ကာေမာကာ ေမာင့္ရင္ခြင္ ကို လက္သီးႏုႏုျဖင့္ ထုရသည္။
ဇင္တို႔ ခ်စ္ၾကသည္။ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ျဖစ္သည္။
ဆက္ရန္
.
2 comments:
အားက်ပါေၾကာင္း...
ဖတ္ျပီး..
ဟင္ သူ႔အေမၾကီးကုိက်ေတာ့ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲ ထားခဲ့တာေပါ့ေနာ္။
သူ႔အေဖ့တုန္းကက်ေတာ့ သူတုိ႔ုိ႔ဖုိ႔ ဘာမွ မထားခဲ့ႏုိင္လုိ႔ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္တယ္တဲ့။ သူ႔က်ေတာ့ ....
အေခ်ာင္လုိခ်င္တဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြ၊ ကုိယ္ကခ်ည္း လုိခ်င္ျပီး ကုိယ္ဘာမွတာဝန္ျပန္မယူခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြေတာ့ မရွိေစခ်င္ဘူး။
Post a Comment