Monday, August 9, 2010

ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ မမေလး ပံုရိပ္ ေဆာင္းပါးမ်ား (၁၂)

ဘြား, ေမ
 သိမ္းစိုး (သီဟရတနာ ) 

   ကြ်န္ေတာ္သည္ စာေရးဆရာ မ်ိဳးရိုး မွ သက္ဆင္း လာသည္ မွန္ေသာ္လည္း စာေရးၿခင္းအမႈ၌ ကား ... ဆရာတစ္ဦး မဟုတ္ပါေခ်။ ထိုစာေရးအမႈ ၌ ကြ်မ္းက်င္သူ ဆရာ တို႔က ခံစားဖန္တီး လိုက္သည္႔ အႏုရသ မ်ား ကိုသာ တစ္ဆင့္ၿပန္လည္ စီစဥ္ပံုႏွိပ္ေဖာ္ၿပသည့္ ထုတ္ေဝသူ (Publisher) အေသးစား တစ္ဦး သာလွ်င္ ၿဖစ္ပါသည္။

   စာေပေလာက အတြင္း ၌ ပင္ က်င္လည္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ့္အားအသိမိတ္ေဆြမ်ားက ခင္ဗ်ားေကာ စာမေရး ဘူးလား.... စာေရးဖို႔ေကာင္းတယ္.....မိဘဘိုးဘြား ေတြ အေၾကာင္း ၿဖစ္ၿဖစ္ ေရးသင့္တယ္... ကိုယ္ ဟာ ကိုယ္ ေရာ ေရးၿပီးထုတ္ဖို႔ မၾကိဳးစား ေတာ့ဘူးလား.... စသည္ၿဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳး တိုက္တြန္း ေမးၿမန္း တတ္ၾက ပါ၏။ သို႔ေသာ္ကြ်န္ေတာ္ စာမေရးၿဖစ္ခဲ့မိ.... ေရးၿဖစ္ရန္ လည္း ၾကိဳးစား အားမထုတ္ခဲ့မိ။

  တစ္ေန႔... မိတ္ေဆြအယ္ဒီတာတစ္ေယာက္က... ခင္ဗ်ားအဘြား ဆရာမၾကီး အေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ တို႔ မဂၢဇင္း မွာ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ေလာက္ ထည့္ခ်င္တယ္။ အဲဒါ ခင္ဗ်ားက သူ နဲ႔ အတူတူ ေနခဲ့ေတာ့ သူ႕ အေၾကာင္း တစ္ခုခု ေၿပာႏိုင္လိမ့္မယ္ မ်ိဳးဆက္သစ္ ေတြ အတြက္ .. ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလး... အေၾကာင္း ထည့္ခ်င္တယ္၊ ၿဖစ္ေအာင္ ဆက္ဆက္ ေရးေပးဗ်ာ... ဟု ေၿပာပါသည္။

   သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အား စာေပမ်ိဳးရိုးလည္းၿဖစ္၊ စာေပလုပ္ငန္း လုပ္ေနသူလည္းၿဖစ္ၿပီး သူနဲ႔ အတူ စာေပေလာက အေၾကာင္း လူ့႔ေလာက အေၾကာင္းတို႕ ကို စာေရးရန္ လြယ္လြယ္ကေလး ေၿပာသြား၏။ စာေရးၿခင္း မရွိေသာ ကြ်န္ေတာ္မွာကား မ်ားစြာအခက္ၾကံဳ ေနပါေတာ့သည္။ တိုက္တိုက္ ဆိုင္ဆိုင္ပင္ ထို မိတ္ေဆြ ေၿပာေသာေန႔မွာ ဘြားေအၾကီး တိမ္းပါးခဲ့သည့္ (၁၉) ႏွစ္ေၿမာက္ မိသားစု အလွဴလုပ္ရန္ ႏွစ္ရက္ အလို ေန႔လည္း ၿဖစ္ေနၿပန္သည္။ အထူးသၿဖင့္ သူေၿပာသြားေသာ စကားမ်ားထဲတြင္ .. မ်ိုဳးဆက္သစ္ေတြ အတြက္ ဟူေသာ စကားလံုးႏွင့္ (၁၉)ႏွစ္ ေၿမာက္ ဆိုေသာအသိ မွာ ကြ်န္ေတာ္႕ ဦးေႏွာက္ထဲ တြင္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ပဲ့တင္ ထပ္ေန၏။ ကြ်န္ေတာ္အသို႕လုပ္ရအံ့နည္း။
   
ကြ်န္ေတာ္ ေရးရမည္သာတည္း။ဤေလာကတြင္ လူကားေသၿပီး အမည္နာမ မေသေသာ သူမ်ားအနက္ မွ တစ္ဦး အပါအဝင္ၿဖစ္ေသာ အဘြား(ဝါ)အေမ(ဝါ) ေက်းဇူးရွင္ၾကီး အေၾကာင္း တစ္ေစ့တစ္ေစာင္း ကို ၿဖစ္ၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ တက္စြမ္းသမွ် ၾကိဳးစား ၍ ေရးရေတာ့မည္သာတည္း။ ကြ်န္ေတာ္ေၿခာက္ႏွစ္သားေလာက္အရြယ္ ေဘာက္ေထာ္ ၿပည္သာယာၿခံ တြင္ ေန႔စဥ္ကၿဖစ္ပါသည္။ 

ၿခံထဲတြင္ အိမ္ႏွစ္လံုးရွိရာ တစ္လံုး မွာ ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ ၿဖစ္ၿပီး တစ္လံုး မွာ တိုက္ခံ ပ်ဥ္ေထာင္ ႏွစ္ထပ္အိမ္ ၿဖစ္ပါသည္။ ေန႔လည္ေန႔ခင္း ေလဝင္ ေလထြက္ ေကာင္းၿပီး က်ယ္လည္းက်ယ္သၿဖင့္ တိုငက္ခံအိမ္၌သာ လူအေနမ်ားၾကၿပီး ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ တြင္ လူသိပ္ မရွိတတ္ၾက။ ညဘက္ အိပ္ေသာ အခါမွ သာလွ်င္တက္၍ အိပ္တက္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို ထိန္းေသာ အေဒၚၾကီး မွာ ကြ်န္ေတာ္ဂ်ီေဂ်ာင္က်ေသာအခါ မ်ားတြင္လည္းေကာင္း၊ လူၾကီးမ်ား အလုပ္ မသြား ၍ အိမ္၌ နားေနေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ လည္းေကာင္း ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ကေလး ေပၚသို႔ ကြ်န္ေတာ္အား ေခၚလာၿပီး ေဆာ့ကစားေနေစတက္၏။ တစ္ခါတစ္ခါလည္း ထိုအိမ္ကေလးေပၚ၌ေဆာ့ရင္းကစားရင္းၿဖင့္ပင္ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္ သြားတတ္ေလသည္။

တစ္ေန႔... ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းပိတ္ရက္လည္းၿဖစ္၊ အဘြားတို႔ ပံုႏွိပ္တိုငက္ ပိတ္ရက္လည္းၿဖစ္၍ လူၾကီးမ်ား ေအးေဆးစြာ နားရေစရန္ထင့္၊ ႊေဒၚၾကီးသည္ ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ေပၚသို႔ ကစားစရာအရုပ္မ်ားႏွင့္ အတူ ကြ်န္ေတာ္ ကို တင္ေပးထားခဲ့ၿပီးဘာေၾကာင့္မွန္းမသိအိမေအာက္သို႔ၿပန္ဆင္းသြား၏။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ၿပိဳင္ကား ကေလး မ်ား တြန္းကစားေနရာမွာ အမွတ္မထင္ ဖ်ာေဘးတြင္ အေဒၚၾကီးခ်သြားေသာ သူ ကိုင္ေနက် ဓာတ္မီးၿခစ္ကေလး ကို ေတြ႔လိုက္ရာကားရုပ္မ်ား မီးၿခစ္ကို ေကာက္ကိုင္လိုက္မိပါသည္။       

ထိုစဥ္က မီးႏွင့္မီးၿခစ္ကို ကြ်န္ေတာ္အလြန္စိတ္ဝင္စားေန ခ်ိန္လည္း ၿဖစ္ပါသည္။ မီးၿခစ္ဘီးကို ၿခစ္ရသည္မွာ လက္မ ထိပ္ဖ်ား မေတာ္က်ိန္းလာၿပီးမွ မီးေတာက္လာသည္။ မီးစာမွာအေတာ္ရွည္ေနသၿဖင့္ ခ်က္ခ်င္း ပူလာရာ လန္႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္လႊတ္ခ်လိုက္ရ၏။ မီးၿငိမ္းသြား၍ မေက်နပ္ေသးဘဲ ထပ္မံၾကိဴးစားၿခစ္ရာ မီးၿပန္ေတာက္ လာ၏။ မီးေတာက္ကိုကြ်န္ေတာ္ ၿပန္ၾကည့္ၿပီး ပူလာၿပန္သၿဖင့္ လႊတ္မိ လႊတ္ရာ လႊတ္ခ် လိုက္ရာ ဖ်ာေထာင့္ရွိေခါင္းအံုးစြပ္ေပါက္ေနၿပီး မွို႔အခ်ိဳ႔ အၿပင္ထြက္ေနသည့္ေခါင္းအံုး တစ္လံုးေပၚသို႔ သြားက် ၍ မွို႔ကိုမီးခ်က္ခ်င္းစြဲသြားေတာ့သည္။ 

ထိုခဏ ဝါက်င္က်င္ၿပာလဲ့လဲ့ မီးေရာင္ သည္ ကြ်န္ေတာ္အား အလြန္ စိတ္ထက္သန္ၿခင္း ကို ၿဖစ္ေစလ်က္ ယခုသာမီးႏွင့္လြတ္လပ္စြာ နဖူးေတြ႔ ဒူးေတြ႔ ေတြ႔ရၿပီ ဟု ရင္တြင္း မွ ၾကံဳးဝါးလ်က္ ဆက္လက္ စူးစမ္းႏိုင္ရန္ အတြက္ က်န္ေခါင္းအံုးမ်ားကိုပါ မီးစြဲေ္နေသာေခါင္းအံုးေပၚသို႔ ထပ္၍ ထပ္၍ တင္ေပးလိုက္သည္။ ေခါင္းအံုး ေလးလံုးစလံုး တင္ၿပီးသြားေသာ အခါ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ႏွာ ႏွင့္ ကိုယ္မွာ မီးအရွိန္ၿဖင့္ တုန္ခါ ပူလာ ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္မ်က္လံုးအစံု မွာ မီးေတာက္ဆီ၌သာ အံ့ဩ ေငးေမာ ၿခင္းၿဖင့္ မမွိတ္မသုန္ ရွိေန ခဲ့ပါ၏။

အခ်ိန္ မည္မွ်ၾကာ သြားသည္ မသိ...ေအာ္သံ၊ ဟစ္သံ၊ အိမ္ေပၚသို႔ ေၿပးတက္လာသံ၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္ ကို ေၿပာၿပာဆိုဆို ဆြဲခ်လိုက္သံ၊ ေစာင္ႏွင့္ဂုန္နီအိမ္မ်ား ယူခိုင္းသံ၊ေရေလာင္းခ်သံ၊ဟင္းခ်သံ စသည္ၿဖင့္ တစ္အိမ္လံုး ပြက္ေလာညံလ်က္ရွိေလသည္။ ထို႔ေနာက္ တစ္ခဏမွ် အလံုးစံုတိတ္ဆိတ္သြားၿပီး အဘြား သည္ ကြ်န္ေတာ္ ေရွ့တြင္ ရပ္ေနလ်က္ ရင္ဘက္ေပၚသို႔လက္ကေလးကပ္၍ ဖိထားၿပီး အသက္ ကို ၿပင္းၿပင္းရွဴ ေနရပံုေပါက္ေနေလသည္။က်န္လူအားလံုးက အဘြား ကြ်န္ေတာ္ကို မည္သို႔ စီရင္ခ်က္ ခ်မည္နည္း ဟု ေစာင့္စားေနၾက ဟန္လည္း အၿပည့္ရွိ၏။ ေဆးလိပ္ေသာက္ သၿဖင့္ အညိဳေရာင္ဘက္ အတန္ သမ္းေနၿပီ ၿဖစ္ေသာ အဘြား၏ ႏႈတ္ခမ္းအစံု သည္ လႈပ္ရွားလာ၏။   

ဟဲ႔...နင္တိို႔ ကေလးအနားမွာ မီးျခစ္ပစ္ျပီး ဘာလို႔ တစ္ေယာက္တည္း အၾကာၾကီးထားခဲ႕ သလဲ"
    "ကေလးမွာ အျပစ္မရွိဘူး"
    "တကယ္က နင္တို႕အျပစ္"
    "နင္တို႕အျပစ္...."
    "သြား...သြား၊ အဲဒါေတြ အကုန္ယူျပီး ေနာက္ေဖးလမ္းၾကားက အမွုိက္ပုံမွာ သြားပစ္လို္က္ၾက"
    "သား လာ၊ ေနာက္မီးျခစ္ကို မေဆာ႔မဘူးေနာ္၊ ၾကားလား"

ေျပာေျပာဆိုဆိုျဖင္႔ အဘြားသည္ အေဒၚၾကီးလက္ထဲမွ ကၽြန္ေတာ႔အား ဆတ္ခနဲ လွမ္းခ်ီလိုက္ ရာ အဘြား၏ေက်ာျပင္ကို တင္းတင္းဖက္ရင္း သူႏွင္႔အတူ အိမ္ေအာက္သုိ႕ကၽြန္ေတာ္ပါသြားပါ ေတာ႕သည္။

ထို႕ေန႔က အကယ္တႏၱဳ တစ္ေယာက္ေယာက္မွ မျမင္ခဲ႕လွ်င္ အသိမေစာခဲ႔လွ်င္ အိမ္လည္း ဘာျဖစ္မည္ မသိ၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာျဖစ္မည္ဟု အစိုးမရႏုိင္ေသာအျဖစ္ကို က်ဴးလြန္မိခဲ႕ ေသာ္လည္း ကေလးတြင္ တာ၀န္ မရွိဟုသာ အဆုံးအျဖတ္ေပးခဲ႕ျပီး အဘြားသည္ ကၽြန္ေတာ႔အား မည္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ ၏ လက္ဖ်ား ကေလး ႏွင္႔ပင္ အထိမခံေစခဲ႕။
    ကၽြန္ေတာ္ ကိုးႏွစ္သားအရြယ္ စတုတၳတန္းေက်ာင္းသား ဘ၀တြင္ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ရက္ ေက်ာင္းမွအျပန္ ပုံႏွိပ္တုိက္ တြင္
    "အေမ"
    "ဟြန္း"
    "ကၽြန္ေတာ္႔ ရီပို႔ကတ္ ကို လက္မွတ္ထိုးေပးပါ"
    "ဘယ္မွာလဲ ေပး...၊ ဘယ္ႏွစ္ဘာသာေတာင္ က်ခဲ႔သလဲ ကိုယ္ေတာ္"
    အဘြား သည္ ရီပို႔ကတ္ကို လွမ္းမယူခင္ စာငုံ႔ေရးေနရာမွ ကၽြန္ေတာ႕အားေမးျပီး ေမးခြန္္း အရင္ ထုတ္လိုက္၏။ ကၽြန္ေတာ္က ဘာမွျပန္ အေျဖမေပးဘဲ၊ ထုံးစံအတိုင္း မွင္နီအ၀ိုင္း မ်ားစြာျဖင္႔ ရဲရဲ ေတာက္ေတာက္ ေနေသာ ရီပို႔ကတ္ ကို အဘြားထံသို႔ လွမ္းေပးလိုက္ရင္းအနားသို႔ ကပ္သြားလိုက္၏။

    " ဟယ္... မင္းဟာက ႏွစ္ဘာသာပဲေအာင္တယ္၊ ဒါလဲ ပြတ္ကာသီကာ နဲ႕ အတန္းထဲမွာ လူက ေျခက္ဆယ္၊ မင္းက အဆင္႔ ငါးဆယ္ မရွက္ဘူးလား၊ ေဆာ႔တာေတြေလွ်ာ႔ေတာ႔၊ စာမွန္မွန္က်က္၊ ညံ႔လိုက္ တာကြာ ... လြန္ေရာ"

    ဟုေျပာဆို၍ အုပ္ထိ္န္းသူအကြက္တြင္ လက္မွတ္ထိုးရန္ ဟန္ျပင္ေနေသာ အဘြားကို...
    "ဟာ... အေမကလည္း ကၽြန္ေတာ္ဒီေလာက္မညံ႕ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္႔အဆင္႔က ငါးဆယ္ဆို ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ႔္ ေအာက္မွာ ဆယ္ေယာက္ ေတာင္ရွိေသးတယ္"
    "ဘာကြ"
    "ကၽြန္ေတာ္ အည႔ံဆုံး မဟုတ္ဘူးလို႔ ေျပာတာပါ အေမ"
    "မင္းက မင္းေအာက္က ဆယ္ေယာက္က်ေတာ႔ျမင္တတ္တယ္၊ မင္းအထက္ကို မျမင္တတ္ ဘူး.. ဟုတ္လား"

    အဘြားအသံသည္ ပုံႏွိပ္တိုက္တစ္ခုလုံး ဟိန္း၍တုန္ခါသြားသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္မိပါသည္။ ေန႔လည္ဘက္ စက္သမားေကာ ဧည္႔သည္မ်ားပါ ရွင္းေန၍ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္တည္းသာ ရွိေနခ်ိန္ ျဖစ္ရာ ထိုင္ရာမွ ျဗဳန္းခနဲထလာျပီး နံရံတြင္ကပ္စည္္ထားေသာ စကၠဴပုံမ်ားအၾကားမွ ၾကက္ေမႊး တစ္ခုလုံး ဖြာလန္က်ဲ သြားေအာင္ တရစပ္ရုိက္ခ် ေနပါေတာ႔သည္။

    "မင္းမွတ္ထား... လူဆိုတာ ရုိးရိုးက်င္႔ ျမင္႔ျမင္႔ၾကံရတယ္ကြ၊ ကိုယ္႔အထက္က  လူေတြ၊ ကိုယ္႔အေပၚက လူေတြ ကို ၾကည္႔သူတို႔ရဲ႕ နမူနာေတြကိုယူ၊ သူတို႔လိုျဖစ္ေအာင္လုပ္၊ေနာက္သူတို႔ ထက္သာေအာင္ ေကာင္းေအာင္ အျမဲၾကိဳးစားေနရမယ္၊ ငါ႔မွာလူနာေတြတစ္ဖက္၊ ပုံႏွိပ္စက္နဲ႕ စာေရးရတာ တစ္ဖက္၊ အိမ္မွႈကိစၥ ေတြက တစ္ပုံနဲ႕မို႔ မင္းကို နီးနီးကပ္ကပ္ မၾကည္႔ႏုိင္၊ ပုံမသြင္းႏိုင္ခဲ႔ဘူး၊ အခုေတာ႔  မင္းက... ေအာက္က လူေတြပဲ ၾကည္႔တတ္တာေတာ႔ ငါရင္နာတယ္"

    ကၽြန္ေတာ္သည္ တုန္ယင္အံ႔ၾသ၊ ၀မ္းနည္းနာက်င္ျခင္းမ်ား စြာျဖင္႔သာ အဘြားကိုမ်က္ရည္ အ၀ိုင္းသားႏွင္႔ ေငးၾကည္႔ ေနမိပါသည္။
    မိဘႏွစ္ပါးႏွင္႔ အတူမေနခဲ႔ရဘဲ ဘြားေအလက္ေပၚတြင္ပင္ ၾကီးျပင္းလာခဲ႔ရေသာ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ သည္ဘြားေအ ၾကီးသာလွ်င္ အမိ၊ သည္ဘြားေအႀကီးသာလွ်င္ အဖျဖစ္ခဲ႕ရပါသည္။ အလြန္လည္း တြယ္တာ ခ်စ္ခင္ မိခဲ႕ရပါသည္။ ဤသည္မွာလည္း တစ္သက္လုံး လက္ဖ်ားႏွင္႔မွ် မတို႔ခဲ႔ေသာ အဘြား(၀ါ) အေမ၏ အႀကီးမားဆုံး ႏွင္႔ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္ေတာ္႔အား ဆံုးမခဲ႕ျခင္းလည္းျဖစ္ပါသည္။ ထိုအခ်ိ္န္က အဘြား(၀ါ) အေမ ဆုံးမ ခဲ႕ေသာ စကာလုံးမ်ား အေရးထက္ ၾကက္ေမႊးအေရး ကို ေၾကာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ စတုတၳတန္း ေအာင္ခဲ႕ ပါသည္။

    ကၽြန္ေတာ္ တကၠသိုလ္ ပထမႏွစ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ အေမသည္ ကၽြန္ေတာ္႔အား ေက်ာခိုင္း၍ လူ႔ေလာက မွ စြန္႔ခြာ သြားခဲ႕ပါသည္။ အေမ ၏ ဆုံးမပဲ႕ျပင္မွႈမ်ားသည္ အေမေသျပီ ဟူေသာ အသိတစ္ခု ႏွင္႔  ေျမစာတုံး ေျမစာခဲမ်ား၏ ေအာက္တြင္ပင္ အေမႏွင္႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ေရာ၍သျဂိဳလ္ ပစ္ခဲ႔မိပါသည္။

    ေအာက္ကိုၾကည္႔၍ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ္႔ေနတတ္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ အတန္းစာေမးပြဲမ်ားကို ေအာင္ျမင္ ခဲ႔ေသာ္လည္း အေမ မရွိသည္႔ ေနာက္ ဘ၀စာေမးပြဲမ်ားကို ဒလိမ္႔ေခါက္ေကြး ျပဳတ္က်ခဲ႔ပါ သည္။ ထိုစဥ္က လူတို႔ကို ၾကည္႔ေနခဲ႕ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္မျပင္မိခဲ႕။ ဘ၀အမွန္ရွိပါေသာ္လည္း မသိမျမင္မိခဲ႕။ ေလာက ေရစီးေၾကာင္း တြင္သာ သာသာထိုးထိုးႏွင္႔ လူလိမ္႔လြင္႔ေျမာေနခဲ႕မိပါသည္။ 

အခ်ိ္န္၏ေျပာင္းလဲျခင္း၊ ေလာကဓံ တရား တို႔၏ အထုအေထာင္းပုံးသြင္းမွႈတို႕ကို လုံေလာက္စြာခံယူ ျပီးေနာက္ ေလာက အသားက် စြာျဖင္႔ ရွိလာခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္၏ ပတ္၀န္းက်င္၌ အေမ သည္ မေသေသးေၾကာင္းကို သိျမင္စြမ္းရွိလာ၏  ဂူသခၤ်ဳိင္း ေျမပုံစာတို႔၏ ေအာက္ မွ အေမ႔႔ပဲ႔ျပင္ ဆုံးမသံတို႕သည္ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ ရွင္သန္ ေနဆဲ ျဖစ္သလို (သူလိုလူ၊သူမ၊ရင္နင္႔ေအာင္ ေမႊး၊ မုန္း၍မဟူ ၊ ေသြး၊ ျမက္ကေလးတစ္ပင္) စသည္  စသည္ျဖင္႔ အေမ႔ စာရိပ္ မ်ားသည္လည္း မ်ဳိးဆက္ သစ္တို႕၏ အမ်ဳိးသမီးထု တို႔၏ နားတြင္ ရွင္သန္၍ေနျမဲျဖစ္ပါ၏။

    တခ်ဳိ႕မွာ ၀ိုးတိုး၀ါးတား၊ တခ်ဳိ႕ကိုမူ ကၽြန္ေတာ္ၾကည္လင္ျပတ္သားစြာ ျပန္လည္ၾကား ေယာင္ေနဆဲဲ။
    "သား... အေနေခ်ာင္ေအာင္ မေနရဘူး၊ အေနတတ္ေအာင္ေနရတယ္၊အေနတတ္မွ အေသျမတ္မွာ"
    ထိုသို႕ ဆိုခဲ႕ေသာ အေမသည္ ကိစၥမ်ားေျမာင္္ လူတို႔ေဘာင္၀ယ္ အေနေခ်ာင္ေအာင္ မေနခဲ႔ပါ၊ အေနတတ္ခဲ႕သျဖင္႔ အေသျမတ္ သြားသည္ ဟု ကၽြန္ေတာ္ယုံၾကည္မိပါသည္။
    ယေန႔မွာ အဘြား(၀ါ)အေမ (၀ါ) ေရွးဇူးရွင္ႀကီး၏ (၁၉) ႏွစ္ေျမာက္ တိမ္းပါးသြားသည္႔ေန႔ ျဖစ္ပါသည္။ သံဃာေတာ္မ်ား ေရွ႕ေမွာက္တြင္ အေမ႔အတြက္ ေရစက္ခ် အမွ်ေ၀ေပးရင္း၊ အေမ တစ္ေယာက္ ၾကားသိ ျမင္ႏိုင္ မည္ ဆိုျငား ဤ ေနရာမွ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခု ေလာက္ေတာ႔ ေျပာခ်င္ ပါသည္။

    "အေမ... ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္ နဲ႕ အထက္ ကိုသာ မကဘဲ ကွၽြန္ေတာ္႕ ကို ကၽြန္ေတာ္လဲ ေကာင္းေကာင္း ႀကီး ၾကည္႔ျမင္ တတ္လာပါျပီ  " အေမ" ဟူ၍....။

စာေရးသူ - သိမ္းစုိး (သီဟရတနာ)
ပိေတာက္ပြင္႔သစ္ ဂ်ဴလိုင္ ၂ဝ၁ဝ

No comments: