Saturday, July 24, 2010

ၾကယ္နီ အပိုင္း (၁၂)

ပုိက္သမား

၀ါဆုိလ ကုန္ဆံုး၍ ၀ါေခါင္လသုိ႔ ေရာက္ခဲ့ျပန္ေလၿပီ။
ကုိေဒါင္းစိန္သည္ သူ႔အိမ္ကေလး၏ သေဘၤာႀကီးေခၚ အထပ္ခုိးကေလးတြင္ က်က်နန သိမ္းဆည္း ထားေသာ ပုိက္မ်ားကုိ ျပင္ဆင္စ ျပဳေတာ့၏။ သူ႔အိမ္၏ သေဘၤာၾကမ္းေပၚ၌ကား တံငါအလုပ္ႏွင့္ သက္ဆုိင္ ေသာ ငါးဖမ္းသည့္ လက္နက္ကိရိယာ တန္ဆာပလာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကုိ စံုလင္စြာ ေတြ႕႐ွိႏုိင္ေပၿပီ။ ပုိက္စိပ္၊ ပုိက္က်ဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ကြန္စိပ္ ကြန္က်ဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ငါးထုိးသည့္ ' ေဆာင္ပံု'၊ ငါးေဆင္းေသာ 'ေဆာင္း'၊ ေရပက္ေသာ ခႏဲႊပံုးမ်ား၊ ငါးမွ်ားတန္းခ်ရန္ ငါးမွ်ားမ်ား၊ ဖားဆဲြေသာ ငါးမွ်ားတံ စသည့္ ပစၥည္းမ်ားကုိ သူ႔ေနရာ ႏွင့္သူ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ေတြ႕ျမင္ႏုိင္ေပၿပီ။

ယခုအခါ ငါးထုိးေသာ ေဆာင္ပံုသည္ အသံုးမ၀င္ေတာ့ၿပီ။ သူ၏ အသံုးမွာ ၀ါဆုိလ တစ္လတည္း သာျဖစ္၍ ေနာင္ႏွစ္ ၀ါဆုိလမွပင္ အသံုး၀င္ေပေတာ့မည္။ ယခု ကြင္းထဲ၌ ေရအေတာ္ တက္ေနၿပီ ျဖစ္၍ ပုိက္ခ်ရမည့္အခါ ျဖစ္ေပသည္။ ေခါင္းျဖတ္ပုိက္ ပုိက္က်ဲမဟုတ္၊ ' ေခ်ာပုိက္ ' ပုိက္စိပ္သာ ျဖစ္သည္။

ေခ်ာပုိက္တြင္လည္း 'ယမ္း၀က္'၊ 'ယမ္းခ်ိဳး' ဟူ၍ ႏွစ္မ်ိဳး႐ွိေသး၏။ မီးျခစ္ဆံတစ္ေခ်ာင္းယူ၍ မီးျခစ္ဆံထိပ္႐ွိ ယမ္းတည္႐ွိသည့္ ေနရာကုိ တစ္၀က္ခ်ိဳးပစ္လုိက္ၿပီး က်န္႐ွိသည့္ အေခ်ာင္းႏွင့္ ညီ မွ်ေသာ ပုိက္ကြက္ ႐ွိပုိက္ကုိ 'ယမ္း၀က္' ပုိက္ဟုေခၚသည္။ မီးျခစ္ဆံထိပ္႐ွိ ယမ္းတည္႐ွိရာ ေနရာ အားလံုး ခ်ိဳးပစ္ လုိက္၍ က်န္႐ွိသည့္ အေခ်ာင္းႏွင့္ ညီမွ်ေသာ ပုိက္ကြက္႐ွိ ပုိက္ကုိမူ 'ယမ္းခ်ိဳး'ပုိက္ဟု ေခၚသည္။
' ယမ္း၀က္ 'က 'ယမ္းခ်ိဳး'ထက္ ပုိက္ကြက္ အနည္းငယ္က်ယ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ 'ယမ္း၀က္'ပုိက္မွာ ေခ်ာငါး အႀကီးစား မ်ားတုိး၍ 'ယမ္းခ်ိဳး'မွာမူ ေခ်ာငါးအေသးႏွင့္ အလတ္မ်ားသာတုိးသည္။

ေရဦးတြင္ ေခ်ာငါးအေသးႏွင့္ အလတ္သာမ်ား၍  ယမ္းခ်ိဳးပုိက္က ငါးအတုိးမ်ားသည္။ ေရလယ္တြင္မူ ေခ်ာငါးမ်ား တျဖည္းျဖည္း ႀကီးလာၿပီျဖစ္၍ 'ယမ္းခ်ိဳး'ပုိက္တြင္ အတုိးနည္းကာ 'ယမ္း၀က္' ပုိက္မွာ အတုိး မ်ားသည္။ ေရေႏွာင္းတြင္ ေခ်ာငါးမ်ား ႐ွားသြားကာ ေခါင္းျဖတ္ငါးမ်ားပါလာသည့္ အခ်ိန္ျဖစ္၍ 'ေခါင္းျဖတ္ပုိက္' ပုိက္က်ဲကုိ အသံုးျပဳရျပန္သည္။ သူ႔အခ်ိန္ သူ႕အခါကုိ လုိက္၍ သူ႔ပုိက္ႏွင့္ အလဲအလွယ္ သံုးသြားရသည္။

ကုိေဒါင္းစိန္အဖုိ႔မွာမူ 'ယမ္းခ်ိဳး'ပုိက္၊ 'ယမ္း၀က္'ပုိက္ပင္မက 'ေခါင္းျဖတ္'ပုိက္ပါ အသင့္လက္ကုိင္ ႐ွိၿပီးျဖစ္၍ ေရဦး၊ ေရလယ္၊ ေရေႏွာင္း သံုးခ်ိန္စလံုး ပုိက္အလဲအလွယ္ႏွင့္ ခ်သြားႏုိင္ေပၿပီ။ ယခု ေရဦးျဖစ္၍ ယမ္းခ်ိဳးပုိက္ကုိသာ သူ ျပင္ဆင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ႐ွိသမွ် ပုိက္စိပ္ ပုိက္က်ဲ၊ ကြန္စိပ္ ကြန္က်ဲမ်ားကုိ ခ်ည္လံုးမွ ပုိက္ကြန္အျဖစ္သုိ႔ မယ္စိန္ တစ္ဦးတည္း ဒုိင္ခံထုိးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေၾသာ္ ... ေနရာတကာ အားကုိးရတဲ့ မယ္စိန္။

သူသည္ ယမ္းခ်ိဳးပုိက္ကုိ ျပင္ဆင္ရင္းမွ သေဘၤာၾကမ္းထိပ္႐ွိ ေခါင္တြင္ စီရရီ ဆဲြခ်ိတ္ထားေသာ မယ္စိန္၏ လက္ရာ ပုိက္ကြန္မ်ားကုိ ၾကည့္ရင္း မယ္စိန္အားသာ ေက်းဇူးတင္ေနမိ၏။ သူ႔ဘ၀တြင္ မယ္စိန္သည္ အေရးပါေသာ အခန္းမွ ပါ၀င္ခဲ့သည္။ မယ္စိန္သာ မ႐ိွလွ်င္ သူ႔ဘ၀သည္ အဓိပၸာယ္ပင္ ႐ွိလိမ့္မည္မဟုတ္။ သူတစ္ေယာက္တည္းသာဆုိလွ်င္ ဤရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္လွေသာ ကမၻာေျမႀကီးေပၚတြင္ ကုိယ္ပုိင္ ေျခေထာက္ ႏွင့္ ရပ္တည္ႏုိင္စြမ္း ႐ွိအံ့မထင္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ သူက တုိးတုိးကေလး ဆုေတာင္းလုိက္႐ွာ၏။ ေၾသာ္ ...  မေနလုိ႔ ေသရမယ္ဆုိရင္ မယ္စိန္ မေသဘဲ ငါသာ အလ်င္ေသပါေစလုိ႔။
' ေဒါင္းစိန္ေရ ... ပုိက္ခ် သြားၾကစုိ႔ ေဟ့ '

ကုိလူေမာင္သည္ ပုိက္ခ်သြားရန္ သူ႔အား ေခၚေနေပၿပီ။ သူသည္ 'ယမ္းခ်ိဳးပုိက္' ၅ ထည္ကုိ ယူ၍ သေဘၤာၾကမ္းေပၚမွ ဆင္းခဲ့၏။ မယ္စိန္ကား သူ ပုိက္ခ်သြားရာသုိ႔ ယူေဆာင္သြားရန္ ထမင္းပဲြႏွင့္ လက္ဖက္ရည္အုိး၊ မီးဖုိစသည္တုိ႔ကုိ အသင့္ ျပင္ဆင္ထားၿပီး ေပၿပီ။ ထမင္းပဲြ ဇလံုတစ္လံုးထဲတြင္ ထမင္းကုိ ထည့္၍ ဟင္းပန္းကန္ကုိ ထမင္းအလယ္တြင္ ျမႇဳပ္ကာ အေပၚမွ ေႂကြရည္သုတ္ သံပန္းကန္ျပား တစ္ခ်ပ္ အုပ္ထား၏။

သူသည္ ထမင္းပဲြႏွင့္ ပုိက္ကုိ အလ်င္ယူ၍ ကမ္းဆိပ္သုိ႔ ဆင္းခဲ့ကာ ေလွေပၚ၌ ေနရာခ်ထားလုိက္ ၏။ ကမ္းဆိပ္၌ ကုိလူေမာင္သည္ ေလွတစ္စင္းႏွင့္ သူ႔အား အသင့္ေစာင့္ေနသည္ကုိ ေတြ႕ျမင္ရ၏။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္တက္၍ လက္ဖက္ရည္အုိး၊ မီးဖုိႏွင့္ ထင္းေခ်ာင္းမ်ားကုိ ယူရင္း မယ္စိန္ကုိ ' ငါ သြားေတာ့ မယ္ေနာ္ 'ဟု ပန္ၾကားခဲ့၏။ ဒါကေတာ့ သူ၏ ထာ၀စဥ္ တာ၀န္ျဖစ္သည္။ မယ္စိန္အား မပန္ၾကား ဘဲႏွင့္ သူသည္ အလုပ္ကုိ သြားေလ့မ႐ွိ။ မယ္စိန္ မ႐ွိခုိက္ႏွင့္ ႀကံဳႀကိဳက္ေနလွ်င္ အိမ္နီးခ်င္းမ်ားအား မယ္စိန္ျပန္လာလွ်င္ သူ သြားၿပီလုိ႔ ေျပာလုိက္ပါဟု မွာၾကားခဲ့တတ္၏။ စင္စစ္ သူ မမွာခဲ့လည္း သူ အလုပ္သြားမည္ကုိ မယ္စိန္က သိထားၿပီး ျဖစ္ပါလ်က္ ပန္ၾကားၿပီးသြားရမွ အလုပ္ကုိ စိတ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ လုပ္ႏုိင္ေသာ သူ႔ညဥ္ေၾကာင့္ အၿမဲပင္ ပန္ၾကားရျခင္းျဖစ္သည္။

သူႏွင့္ ကုိလူေမာင္သည္ ေလွႏွစ္စင္းကုိယွဥ္၍ ကြင္းဘက္သုိ႔ ဦးတည္ေလွာ္ထြက္ခဲ့၏။ အခ်ိန္မွာ နံနက္ ၇ နာရီခန္႔႐ွိၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း မုိးအံု႔ေနေသာေၾကာင့္ ပတ္၀န္းက်င္ ျမင္ကြင္းမွာ သာယာ ၾကည္လင္ျခင္းမ႐ွိဘဲ မိႈင္းမိႈင္းေနသည္။ သုိ႔ေသာ္ ေလၿငိမ္ေန၍ ေတာ္ပါေသးသည္။
ကြင္းထဲသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ အျခား ပုိက္ေလွမ်ားႏွင့္ ေပါင္းမိသြားၿပီး တေပ်ာ္တပါးႀကီးျဖစ္သြားၾက၏။ ကုိေဒါင္းစိန္သည္ သူ ႀကိဳတင္၍ ခုတ္ထြင္ ႐ွင္းလင္းထားေသာ ပုိက္လမ္းကေလး႐ွိရာသုိ႔ ေလွကုိ ေလွာ္ထြက္ခဲ့၏။ ေရာက္ေသာအခါ သူသည္ အ႐ွည္ ၆ ေတာင္ခန္႔႐ွိေသာ ၀ါးလံုးတစ္လံုးကုိယူ၍ ေျမႀကီးသုိ႔ ထုိးစုိက္သည့္ ေအာက္ေျခဘက္မွ ေနကာ အထက္ဘက္သုိ႔ ႏွစ္ေတာင္ကြာ တုိင္းထြာပီး ပုိက္လက္နား ႀကိဳးကုိ ခ်ည္လုိက္၏။ ထုိအခါ ႏွစ္ေတာင္ အေစာက္႐ွိေသာ ပုိက္၏ ေအာက္ေျခႏွင့္ ၀ါးလံုး၏ ေအာက္ေျခ သည္ တညီၽတည္း ႐ွိေန ေပသည္။

ေနာက္ သူသည္ ၀ါးလံုးကုိယူ၍ ငါးေတာင္အေစာက္႐ွိေသာ ေရထဲသုိ႔ ထုိးစုိက္လုိက္၏။ ဤတြင္ ၀ါးလံုးတုိင္၏ ေအာက္ေျခႏွင့္ တညီတည္း႐ွိေနေသာ ပုိက္ေအာက္ေျခသည္ ေျမႀကီးႏွင့္ ထိကပ္ေန႐ံုမွ်မက ၀ါးလံုးမွာ ေျမႀကီးထဲသုိ႔ တစ္မုိက္တစ္ထြာခန္႔မွ် စူး၀င္သြားသည့္အတြက္ ပုိက္ ေအာက္ေျခမွာလည္း ေျမႀကီးေပၚတြင္ တစ္မုိက္တစ္ထြာခန္႔ ပံုက်ေနရသည္။ ေရက အေစာက္ ငါးေတာင္၊ ၀ါးလံုးက ေျခာက္ေတာင္ျဖစ္၍ ၀ါးလံုးမွာ ေရေပၚ၌ တစ္ထြာသာသာသာ နစ္ျမႇဳပ္ေနသည္။ ဤသုိ႔ ပုိက္ကုိ ေရေအာက္၌ ျမႇဳပ္၍ ခ်ရျခင္းကား ေခ်ာငါးမ်ားသည္ ေရေပၚ၌ ႐ွပ္၍ သြားလာတတ္ေသာ ငါးမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ ေရေအာက္ ေျမႀကီးမွ ကပ္၍ သြားလာတတ္ေသာ ငါးမ်ိဳး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။

ပုိက္လက္နား ႀကိဳးခ်ည္ထားေသာ ၀ါးလံုးတုိင္ကုိ စုိက္ၿပီးသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ သူသည္ ေလွကုိ ေ႐ွ႕သုိ႔ ေလွာ္ယက္ကာ ေလွေပၚ၌ စုပံုေနေသာ ပုိက္ကုိလည္း ေရထဲသုိ႔ ဆဲြဆဲြခ်ရင္း တစ္ဖက္သုိ႔ အလ်ားလုိက္ ဆန္႔တန္းလာ၏။ ပုိက္ ၅ ထည္စလံုးကုိ ပုိက္လက္နားႀကိဳး ေနရာမ်ားမွ တစ္ဆက္ တည္းဆက္ခ်ည္ထားသျဖင့္ အေတာ္ပင္ ႐ွည္လ်ားေနေပသည္။ လြန္မင္းစြာ ႐ွည္လ်ားေသာ ႀကိဳး တစ္ေခ်ာင္းကုိ တစ္ဖက္ႏွင့္တစ္ဖက္ ဆဲြဆန္႔လုိက္သည့္အခါ၊ တင္းတင္းရင္းရင္း မ႐ွိဘဲ အလယ္မွ အုိက္က်ေနတတ္သည့္နည္းတူ ယခု ႐ွည္လ်ားေသာ ပုိက္မွာလည္း အလယ္မွ အုိက္၍ ေျမႀကီးသုိ႔ ပံုက်ေနတတ္သည္ျဖစ္ရာ ဤအျဖစ္ကုိ ကာကြယ္ရန္ ပုိက္ တစ္ထည္လွ်င္ အၮရွည္ လက္ေလးသစ္ ခန္႔႐ွိေသာ ေဖာ့သံုးေလးလံုးခန္႔ကုိ ပုိက္ေခါင္းႀကိဳး၌ ပုိက္က ေအာက္သုိ႔ လုရင္းျဖင့္ ေလ်ာ့ျခင္း၊ အုိက္ျခင္း၊ ပံုက်ျခင္း ႐ွိမေနဘဲ ေရေအာက္တြင္ အထက္ေအာက္ ဆန္႔တန္းေနေပမည္။

ေနာက္ဆံုး ၀ါးလံုးစုိက္ခါနီးတြင္ သူသည္ ၀ါးလံုးတုိင္ႏွင့္ ႏွစ္လကြာခန္႔႐ွိ ပုိက္လက္နားတြင္ အုန္းဆံ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းကုိ ' လက္သြယ္ႀကိဳး 'အျဖစ္ တပ္ဆင္ခ်ည္ေႏွာင္၍ ႀကိဳး၏ အျခားတစ္ဖက္ အစ၌ ေဖာ့တစ္ခု တပ္ဆင္ခ်ည္ေႏွာင္ထားျခင္းအားျဖင့္ ေရေအာက္ျမႇဳပ္ေနေသာ ပုိက္ကုိ ေရထဲ ဆင္းငုပ္ ၿပီး လုိက္ရန္မလုိဘဲ၊ ေဖာ့တပ္ထား၍ ေရေပၚ ေပၚေနေသာ 'လက္သြယ္ႀကိဳး' ကုိ ဆဲြယူလုိက္ျခင္း အားျဖင့္ 'လက္သြယ္ႀကိဳး' ႏွင့္ ဆက္သြယ္ထားေသာ ပုိက္လက္နားႀကိဳးႏွင့္အတူ ပုိက္ေခါင္းႀကိဳး သည္ အလုိက္သင့္ ေပၚတက္လာလိမ့္မည္။ ထုိ႔ေနာက္ မိေသာ ငါးမ်ားကုိ ျဖဳတ္ၿပီး ျပန္ခ်လုိက္လွ်င္ ျပန္ျမႇဳပ္သြားလိမ့္မည္။

သူသည္ ပုိက္ခ်ၿပီးျဖစ္၍ အျခားပုိက္ေလွမ်ား စုေ၀းေနရာသုိ႔ သူ႔ေလွကေလးကုိ ေလွာ္ခဲ့၏။ ပုိက္သမားမ်ားကား မိမိတုိ႔ ခ်ထားေသာ ပုိက္ကုိ လွမ္း၍ ျမင္ႏုိင္သည့္ ေနရာမ်ား၌ ေလွမ်ားကုိ ၀ုိင္းဖဲြ႕ကာ ေလွေပၚ၌ အသင့္ပါလာေသာ မီးဖုိတြင္ လက္ဖက္ရည္အုိး တည္သူကတည္၊ ခ်က္သူက ခ်က္၊ စကား၀ုိင္းဖဲြ႕သူက ဖဲြ႕ျဖင့္ တေပ်ာ္တပါးႀကီး ႐ွိေနၾက၏။ ကုိလူေမာင္ကေတာ့ အိမ္မွ ထမင္း ကုိသာ ခ်က္ယူလာ၍ ဟင္း ပါမလာသျဖင့္ ကြင္းထဲေရာက္မွ အသင့္ပါလာေသာ ငါးမွ်ားႏွင့္ မွ်ား၍ ရေသာ ငါးကုိ ခ်က္ျပဳတ္ေန၏။

ကုိေဒါင္းစိန္လည္း ေလွအုပ္ထဲသုိ႔ ၀င္ေပါင္းကာ ကုိလူေမာင္၏ ေလွႀကိဳးႏွင့္ သူ႕ေလွႀကိဳးကုိ ပူးတဲြ ခ်ည္ေႏွာင္ထားလုိက္၏။ ေနာက္ သူသည္ သူ႔မီးဖုိ၌ မီးေမႊး၍ လက္ဖက္ရည္အုိးကုိ ေရထည့္ကာ တည္ထား လုိက္၏။
' ေဟ့ေကာင္ေတြ၊ ေစက္စကားခ်ည့္ မ်ားမေနၾကနဲ႔ကြ၊ အင္စပက္ေလွလာသလားလုိ႔လည္း တေစ့ တေစာင္းၾကည့္ဦး၊ ဒီေခြးမသား အင္စပက္က ပထမအင္စပက္လုိ မဟုတ္ဘူးကြ၊ ပထမ အင္စပက္ တုန္းက ေငြစားရဲတယ္လုိ႔ နာမည္ႀကီးေပမဲ့ ေျပာင္းလာတဲ့ အင္စပက္က ေငြေပးေပမဲ့ မယူရဲဘူးတဲ့ ခင္ဗ်၊ ကြင္းထဲမွာ ပုိက္ခ်တာေတြ႕ရင္ ဖမ္းမွာပဲတဲ့၊ ဒါေၾကာင့္ စကားခ်ည့္ မ်ားမေနဘဲ ေဘးဘီကုိလည္း ၾကည့္ေပးၾကဦးကြ'

ကုိလူေမာင္က ထမင္းခ်က္ေနရာမွ စကား၀ုိင္းဖဲြ႕ေနသူမ်ားအား လွမ္းေျပာလုိက္၏။ မွန္သည္။ ၿမိဳ႕ ေပၚ၌ အင္း အင္စပက္ေတာ္ အေျပာင္းအလဲ ႐ွိေနပါသည္။ ပထမ အင္စပက္ေတာ္၏ ေငြစားရဲ သည္ဟူေသာ သတင္းမွာ ထိန္းမႏုိင္ သိမ္းမရဘဲ အံုႂကြပြင့္ထြက္လာရာ မူလက သေဘာတူ ၀ါးေစ ေ၀စား လုပ္ၿပီး ၿမံဳ၍ ေနေသာ အရာ႐ွိမ်ားမွာ မေနႏုိင္ေတာ့ဘဲ အင္စပက္ေတာ္အား အလုပ္ျဖဳတ္ၿပီး 'အင္ကြာတီ' လုပ္ၾကရေတာ့သည္။ သူ႔ေနရာ၌ ေနာက္တစ္ေယာက္ လူစားခန္႔လုိက္ရာ ထုိသူမွာ ပထမ အင္စပက္ေတာ္၏ အထိနာသြားျခင္းကုိ ျမင္ၿပီး ျဖစ္သျဖင့္ ေငြ မစားရဲဘဲ ျဖစ္ေနသျဖင့္ ကုိလူေမာင္ႏွင့္ ကုိေဒါင္းစိန္တုိ႔ ပုိက္သမားမ်ားမွာ ၀မ္းမသာမိသည့္အျပင္ 'ႀကံဳေသးတယ္ ကုန္းေဆြးဗ်ာ ထုႂကြယ္ 'အျဖစ္မ်ိဳးသုိ႔ ဆုိက္ေရာက္ကုန္ၾက၏။

သည္လုိ သူတုိ႔ထံမွ ေငြစားေသာ အင္စပက္ေတာ္ကုိ ျဖဳတ္ပစ္၍ ေျခာက္ပစ္ကင္း အင္စပက္ေတာ္ အား ခန္႔ထားလုိက္ေသာ အထက္အရာ႐ွိမ်ားအား ကုိေဒါင္းစိန္တုိ႔သည္ ေက်းဇူးမတင္မိသည့္အျပင္ သူတုိ႔အားလံုး ငတ္ျပတ္ၿပီး ေသကုန္ေအာင္ လုပ္သူမ်ားအျဖစ္ ပုိ၍ပင္ မုန္းတီးမိပါေသးသည္။ ခုပဲ ၾကည့္ပါ။ ပထမ အင္စပက္ေတာ္တုန္းကမူ ေငြထုိးၿပီးေနာက္ သူတုိ႔၏ အငတ္ျပႆနာကုိ ကြင္းထဲ၌ ပုိက္ျဖင့္ လြတ္လပ္စြာ ေျဖ႐ွင္းႏုိင္ေသာ္လည္း ယခု ေျခာက္ပစ္ကင္း အင္စပက္ေတာ္ကမူ ေငြလည္း မစားဘူးတဲ့၊ ကြင္းထဲမွာလည္း ပုိက္မခ်ရ၊ ခ်ရင္ ဖမ္းမယ္တဲ့။ ဒါသည္ ပုိက္မွ မခ်ရရင္ ဘာမ လုပ္စရာမ႐ွိေသာ သူတုိ႔လုိ ကပ္ပါးဖမ္းမယ္တဲ့။ ဒါသည္ ပုိက္မွ မခ်ရရင္ ဘာမွ လုပ္စရာမ႐ွိေသာ သူတုိ႔လုိ ကပ္ပါးသမားေတြ အားလံုး ငတ္ျပတ္ၿပီး ေသကုန္ေအာင္ စီမံလုိက္တာပဲ မဟုတ္လား။

အမွန္စင္စစ္ သူတုိ႔ အလုိ႐ွိသည္မွာ ေငြစားေသာ အင္စပက္ေတာ္ႏွင့္ ေငြမစားေသာ အင္စပက္ေတာ္ အေျပာင္းအလဲ မဟုတ္ပါ။ သူတုိ႔လုိ လူမ်ားစု ကပ္ပါးသမားမ်ားအားလံုး ငတ္ျပတ္ ၿပီး ေသကုန္ေအာင္ ေရးဆဲြအတည္ျပဳထားေသာ (၀ါ) လက္ေတြ႕ႏွင့္ ဟပ္၍ မရေအာင္ မျဖစ္ႏိုင္ ေသာ အခ်က္အလက္ေတြကုိ ေရးဆဲြထားၿပီး၊ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ခ်င္ရင္ သက္ဆုိင္ရာ အရာ႐ွိမ်ားအား ေငြေပးၿပီးလုပ္ဟု အဓိပၸာယ္ သက္ေရာက္ေနေသာ လက္႐ွိ တံငါဥပေဒ အေဟာင္းအေဆြးႀကီးအား ျပင္ဆင္ျခင္း၊ ဖာေထားျခင္းမ်ား လုပ္မေနဘဲ တစ္အုပ္လံုး ျပာက်သြားေအာင္ မီး႐ိႈ႕ပစ္ၿပီး၊ သူတုိ႔၏ ဘ၀မွန္ကုိ ပုိင္ႏုိင္စြာ သိထားေသာ အသိမွ ေပါက္ဖြားလာေသာ ေထာက္ထား စာနာစိတ္ျဖင့္ အသစ္ထပ္မံေရးဆဲြသည့္ ဥပေဒကုိသာသူတုိ႔ အလုိ႐ွိပါသည္။

နံနက္ ၁၀ နာရီခန္႔တြင္ သူတုိ႔သည္ ဟင္းမ်ားကုိ အျပန္အလွန္လဲလွယ္ၿပီး ထမင္းစားၾကသည္။ ထမင္းစားၿပီးေနာက္ လက္ဖက္ရည္အုိး ကုိယ္စီျဖင့္ စကား၀ုိင္းဖဲြ႕ၾကျပန္၏။ သူတုိ႔၏ စကားမ်ားမွာ အေၾကာင္းအရာ စံုလင္လွေသာ္လည္း အထူးအဆန္းမ်ား မဟုတ္ၾက။ ဘယ္သူ၏ သမီးသည္ ဘယ္၀ါ၏ သားႏွင့္ လင္ေနာက္လုိက္ေျပးေၾကာင္း၊ ဘယ္သူ၏ သမီးသည္ လင္ေကာင္ မေပၚဘဲ ကေလးေမြး၍ ဘယ္၀ါ၏ သမီးကေတာ့ အႏွိပ္သည္ မေငြယံုကုိ ေခၚၿပီး ဖ်က္ခ်လုိက္ေၾကာင္း စေသာ ရပ္႐ြာေရးႏွင့္ ဘိန္းဆုိင္႐ွင္ေအာင္သိန္းက ဘိန္းဖုိးေႂကြးကုိ မေပးရင္ ပုိက္ကုိ သိမ္းမည္ဆုိ၍ ယခု ပုိက္ခ်၍ရေသာ ငါးဖုိးေငြကုိ ေပးဆပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အရက္ဆုိင္မွ ဦးဘုိးေက်ာ္က လက္ဦးေကၽြးေဟာင္းကုိ မ႐ွင္းလွ်င္ ေနာက္ထပ္ အရက္ကုိ အေႂကြးမေရာင္းဟု ဆုိသျဖင့္ ေႂကြးေဟာင္းကုိဆပ္ဖုိ႔ အေရးႀကီးေၾကာင္း စေသာ ကုိယ္ေရးကုိယ္တာ ကိစၥမ်ား၊ ပုိက္ခ်ရာ၌ ဘယ္ကြင္းက ငါးအတုိးမ်ား၍ ဘယ္ကြင္းက ငါးအတုိး နည္းသည္။ ဘယ္ကြင္းက ဘာငါးေပါ၍ ဘယ္ကြင္းက ဘာငါး႐ွာသည္ စေသာ လုပ္ငန္းေဆာင္တာ အေၾကာင္း မ်ားသာျဖစ္ သည္။

အတန္ၾကာေသာအခါ ေလွအုပ္ကုိ အတန္ခဲြလုိက္ၿပီး ပုိက္လုိက္ရန္ ပုိက္ခ်ထားရာ ေနရာမ်ားသုိ႔ ေလွာ္ခဲ့ကာ ေဖာ့တပ္ထားသျဖင့္ ေရေပၚတြင္ ေပါေလာ ေပၚလ်က္႐ွိေသာ 'လက္သြယ္ႀကိဳး'ကုိ လွမ္း ဆဲြ၍ ပုိက္ကုိ ေဖာ္လုိက္၏။ ေနာက္ပုိက္၌ မိေနေသာ ငါးမ်ားကုိ ေလွထဲသုိ႔ ျဖဳတ္ထည့္ၿပီး ေလွကုိ ေ႐ွ႕သုိ႔ ဆက္ေလွာ္ရင္း အစဥ္လုိက္ ေလွ်ာက္ျဖဳတ္လာ၏။ ငါးမ်ားမွာ ပုိက္ေခါင္းႀကိဳးနားကပ္၍ ခ်ည္မိသျဖင့္ သူ႔ပုိက္သည္ တင္းတင္းရင္းရင္း မ႐ွိဘဲ ေျမႀကီးအနီး ေရာက္ေအာင္ အုိက္က်ေနေၾကာင္း သူ သိရသည္။ အေၾကာင္းမူကား ေခ်ာငါးမ်ားသည္ ေရာေအာက္ ေျမႀကီးမွ ကပ္၍ သြားလာတတ္ေသာ ငါးမ်ိဳးျဖစ္ရာ အကယ္၍ပုိက္သည္ အထက္ ေအာက္ တင္းတင္းရင္းရင္း ဆန႔္တန္းေနပါက ငါးသည္ ပုိက္ေအာက္ေျခ၌ သုိ႔မဟုတ္ အလြန္ဆံုး ပုိက္အလယ္၌ တုိးရမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခု ပုိက္သည္ ေျမႀကီးနားေရာက္ေအာင္ အုိက္က်ေန သည့္ အတြက္သာ ေျမႀကီးနားမွ ကပ္သြားေသာ ငါးသည္ ပုိက္ေခါင္းႀကိဳးအနီး၌ ေဖာ့ကုိ ပုိတပ္ေပး လုိက္၏။

ပုိက္အစမွ အဆံုးအထိ မိေသာ ငါးမ်ားကုိ လုိက္ျဖဳတ္ၿပီးေနာက္ သူသည္ ပုိက္ကုိ ေနထားတက် ျပန္ခ်ပစ္ခဲ့ကာ ေလွအုပ္မ်ား စုေ၀းေနရာသုိ႔ ျပန္ေလွာ္ခဲ့၏။ သူ႔ပုိက္မွ ငါးအေတာ္ကေလး ရလုိက္၏။ ေန႔လယ္ ႏွစ္နာရီတြင္ တစ္ႀကိမ္ ညေန ေျခာက္နာရီခန္႔တြင္ တစ္ႀကိမ္ ပုိက္လုိက္၍ မိေသာ ငါးမ်ား ကုိျဖဳတ္ၿပီး ေနာက္မွ ပုိက္႐ုပ္ကာ အိမ္ျပန္ရေပမည္။
ပုိက္ေလွမ်ား စုေ၀းေနရာသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ ေလွတစ္စင္းႏွင့္ ငါးခ်ိန္ရန္ ေရာက္ေနေသာ ကုန္သည္ႀကီး ဦးဘေမာင္၏ ကုိယ္စားလွယ္ကုိ ေတြ႕ျမင္ရ၏။

ဦးဘေမာင္က ရန္ကုန္က သူ႔ပဲြ႐ံုမွာ ႐ွမ္းျပည္နယ္သံုး 'ေခ်ာလံုးသီး' ငါးပိေကာင္ ကားႏွစ္စီး အျပည့္ အပ္မယ္လုိ႔ ႐ွမ္းကုန္သည္ေတြကုိ လက္ခံထားတယ္တဲ့။ ၿပီးေတာ့ အညာကုန္သည္ တစ္ဦးကုိလည္း အထက္အညာသံုး 'ေခ်ာ၀မ္းခဲြ' ငါးပိေကာင္ ကားတစ္စီးစာ အပ္မယ္လုိ႔လည္း လက္ခံထားေသးတယ္တဲ့။ အဲဒီ ႐ွမ္းကုန္သည္နဲ႔ အညာကုန္သည္ေတြကုိ အပ္ဖုိ႔ အေရးႀကီးေနလုိ႔ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ေခ်ာပုိက္ကုိ ႀကိဳးစား ခ်ၾကပါတဲ့။ ရသမွ် ငါးမ်ားကုိ သူ႔ဆီသာ လာခ်ိန္ေပးပါ၊ ဒီျပင္လူေတြထက္ ေစ်းပုိေပးပါ့မယ္တဲ့။

ဦးဘေမာင္၏ ကုိယ္စားလွယ္က ေရာက္လွ်င္ ေရာက္ခ်င္း ဦးဘေမာင္၏ မွာၾကားခ်က္ကုိ သူတုိ႔အား ေျပာျပလုိက္၏။ ယခင္ႏွစ္က သူတုိ႔သည္ ဦးဘေမာင္ထံမွ ေငြယူ၍ ပုိက္ထုိးရသည့္အတြက္ သူတုိ႔ ပုိက္ခ်၍ ရသမွ် ငါးမ်ားမွာ ဦးဘေမာင္အဖုိ႔ သူႀကိဳက္ေသာ ေစ်းျဖင့္ သပိတ္၀င္ အိတ္၀င္ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ဤသုိ႔ တကူးတက ပုိက္သမားမ်ား ႐ွိရာသုိ႔ ငါးလုိက္ခ်ိန္ရန္ မလုိေသာ္လည္း၊ သည္ႏွစ္ေတာ့ ကုိယ့္ပုိက္ႏွင့္ ကုိယ္ခ်ၾကေသာ ပုိက္သမားမ်ားသည့္အတြက္ အျခား ကုန္သည္မ်ားထံ ငါးေရာက္သြားမည္စုိး၍ ဤသုိ႔ သူတုိ႔႐ွိရာသုိ႔ လုိက္ခ်ိန္႐ံုမွ်မက သူတစ္ပါးထက္ ေစ်းပုိေပးပါမည္ဟူေသာ စကားျဖင့္လည္း ေနာက္ငါးမ်ား လက္မလႊတ္ႏုိင္ေအာင္ ဖမ္းအုပ္ထားလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။

ကုိေဒါင္းစိန္ကား ႐ွမ္းျပည္နယ္သံုးအတြက္ ေခ်ာငါးပိေကာင္မ်ားကုိ ႐ွမ္းကုန္သည္မ်ားအား အပ္ရမည္ ဟူေသာ စကားကုိ စဥ္းစားေန၏။ သူတု႔ိ ဖန္တီး ထုတ္လုပ္လုိက္ေသာ ငါးမွတစ္ဆင့္ အသြင္ေျပာင္း သြားေသာ ငါးပိေကာင္မွာ ႐ွမ္းျပည္နယ္သူ ျပည္နယ္သားမ်ား သံုးစားဖုိ႔ ျဖစ္သည္ကုိ သူ သိရ၍ အေတာ္ပင္ ၀မ္းေျမာက္ ေနမိ၏။ အေၾကာင္းမူကား သူတုိ႔ ျမတ္ႏုိးႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ေသာက္ေန ေသာ လက္ဖက္ေျခာက္မွာ ႐ွမ္းျပည္နယ္ မွ လာေၾကာင္း ၾကားဖူးနား၀ ႐ွိထားသျဖင့္၊ သူတုိ႔အတြက္ လက္ဖက္ေျခာက္ကုိ ထုတ္လုပ္ ေပး႐ွာေသာ ႐ွမ္းျပည္နယ္ ေတာင္သူမ်ားအား သူတို႔က တစ္ဖန္ ေခ်ာငါးပိေကာင္ျဖင့္ အတံု႔အလွည့္ ျပန္ျပဳ လုိက္ရျခင္း အတြက္ ၀မ္းေျမာက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။

ဦးဘေမာင္၏ ကုိယ္စားလွယ္အား ငါးမ်ားကုိ ခ်ိန္ေပးလုိက္ၿပီးေနာက္ သူတုိ႔သည္ လက္ဖက္ရည္အုိး ကုိယ္စီျဖင့္ စကား၀ုိင္းဖဲြ႕ၾကျပန္၏။ သည္တစ္ႀကိမ္တြင္ေတာ့ ကုိလူေမာင္က ရပ္႐ြာ ပညာ႐ွိမ်ားထံမွ သူ တစ္ဆင့္ၾကားနာ ဘူးေသာ ကာမသွ်တၱရက်မ္းပါ အေၾကာင္းမ်ားကုိ တစ္တစ္ခြခြ ေျပာျပေန၏။ သရက္႐ြက္ လည္း ပါ၏။ မုန္႔ေပါင္း လည္းပါ၏။ ဆင္ဦးကင္းလည္းပါ၏။ ခ႐ုသင္းလည္းမလြတ္။ အုိ ... စံုလုိ႔။
ဤမွ်ျဖင့္ မၿပီးေသးဘဲ သူ႕ဇနီး မဖြားသက္သည္ ကာမသွ်တၱရက်မ္းပါ အခ်က္အလက္မ်ားအနက္ ဘယ္အခ်က္ ႏွင့္ ညီညြတ္၍ ဘယ္အခ်က္ႏွင့္ ကဲြလဲြေနေၾကာင္း စသည္ျဖင့္လည္း ေ၀ဖန္ ဆန္းစစ္၍ ျပေနလုိက္ ေသး၏။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ကုိေဒါင္းစိန္က ကြင္းထဲ၌ ေတြ႕ကရာ ေပါက္ကရ စကားမ်ား မေျပာရန္ သတိေပး လုိက္မွ ရပ္နားေတာ့၏။

ေန႔လယ္ ႏွစ္နာရီခန္႔တြင္ ပုိက္တစ္ႀကိမ္လုိက္ရန္ ေလွအုပ္ကုိ ခဲြလုိက္ၾကျပန္၏။ သူတုိ႔အားလံုး ပုိက္မွမိေသာ ငါးမ်ားကုိ မဲ၍ ျဖဳတ္ေနစဥ္ ' ေဟ့ေကာင္ေတြ မေျပးနဲ႔' ဟူေသာ အာဏာ႐ွင္ဆန္ဆန္ အသံကုိ ၾကားလုိက္ ရသျဖင့္ သူတုိ႔အားလံုး လွည့္ၾကည့္လုိက္ၾကရာ၊ လူသံုးေယာက္ေလွာ္ ေလာင္းေလွကေလး၏ အလယ္မွေန၍ သူတုိ႔အား ေသနတ္ျဖင့္ ခ်ိန္ထားေသာ အင္းအင္စပက္ေတာ္အား အံ့အားသင့္စြာ ျမင္လုိက္ၾကရ၏။ မည္သူမွ် မလႈပ္၀ံ့ေတာ့။ သူတုိ႔ကား အငုိက္မိသြားေခ်ၿပီ။ သူတုိ႔ ငါးမ်ားကုိ မဲ၍ျဖဳတ္ေနစဥ္ အင္း အင္စပက္ေတာ္ သည္ အလစ္၀င္ဖမ္း လုိက္ေခ်ၿပီ။ တရားပုိင္ စီရင္သမွ် ခံၾကရေတာ့အံ့။
အင္း အင္စပက္ေတာ္ႏွင့္တကြ သူ႔ေနာက္ေတာ္ပါ ကၽြန္မ်ားက သူတုိ႔၏ ပုိက္မ်ားႏွင့္တကြ ငါးမ်ားကုိ ပါသိမ္းယူၾကေတာ့၏။ ၿပီးေနာက္ သူတုိ႔အားလံုး၏ အမည္၊ ေနရပ္ႏွင့္ အသက္အ႐ြယ္မက မိဘနာမည္ မ်ားပါ ေရးမွတ္ၿပီး ႐ြာဘက္သုိ႔ ဦးတည္ ေခၚေဆာင္လာခဲ့၏။ အားလံုးပင္ မ်က္ႏွာေသကေလးမ်ားျဖင့္ အင္စပက္ေတာ္ ၏ ေလွေနာက္မွ ေလွာ္လုိက္ခဲ့ၾကရေတာ့သည္။

ကုိေဒါင္းစိန္ကား အင္းအင္စပက္ေတာ္၏ ေလွေနာက္မွ သူ႔ေလွကေလးကုိ ေလွာ္လုိက္ရင္း သူ၏ ေ႐ွ႕ေရးကုိ ရင္ေလးစြာျဖင့္ ေမွ်ာ္မွန္းၾကည့္႐ွာ၏။ သည္လုိသာ ပုိက္ခ်တုိင္း အင္း အင္စပက္ေတာ္ လုိက္၍ ေႏွာင့္ယွက္ ေနမည္ ဆုိပါက သူတုိ႔၏ ေ႐ွးေရးမွာ ေတြး၀ံ့စရာပင္မ႐ွိ။ ယခုပင္ ပုိက္လည္းဆံုး၊ တရားလည္းစဲြဦးမည္ျဖစ္၍ အနည္းဆံုး ဒဏ္ေငြေတာ့ အတပ္ခံရေပဦးမည္။ ဘယ္ပံု ႀကံ ဘယ္ပံုဖန္ရပါ့။ မႀကံပါႏုိင္၊ ယိမ္းယုိင္ ေခြကာ ႏြမ္းပါ ေပါ့။ မွန္သည္။ ဘယ္လုိမွ မႀကံႏုိင္ပါ။

တစ္ခုေတာ့ ႐ွိပါ၏။ အင္စပက္ေတာ္မင္းရယ္၊ တရားစဲြရင္ေတာ့ စဲြပါ။ ေစ်းသံုးကေလး အနည္းအက်ဥ္းယူၿပီး ပုိက္ကေလးမ်ားကုိေတာ့ ျပန္ၿပီး သနားခဲ့ပါ။ တရားစဲြတဲ့ အခါက်ေတာ့ ပုိက္စုတ္ တစ္ထည္ေလာက္ကုိ သက္ေသခံပစၥည္းအျဖစ္ ႐ွာႀကံတင္ျပလုိက္ရင္ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ အဲသလုိ အသနားခံရင္ေတာ့ ဘယ္လုိ ေနမည္ မသိ။ သုိ႔ေပမဲ့ အင္စပက္ေတာ္မင္းက လာဘ္မစားဘူးတဲ့ကြယ့္၊ လာဘ္မစားဘူးတဲ့၊ အရပ္ထဲမွာ သတင္း ေျပးေနတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့လည္း လာဘ္မစားေပမဲ့ ကုိးေတာ့ စားပါတယ္ကြာတ့။ နည္းနည္း ေလာက္ ပုိေပးၾကည့္စမ္းပါ။ မင္းလူ ဘုရားသားမုိ႔ မစားဘဲေနမွာလားတဲ့။ ဒီလုိသာ လာဘ္မစားဘူးဆုိရင္ အဂၤလိပ္မင္း ဆီက ဆက္ခံလုိက္တဲ့ ထံုးတမ္းစဥ္လာႀကီး တစ္ခုလံုးဟာ ကေမာက္ကမ ျဖစ္ကုန္မွာ ေပါ့တဲ့။ တတ္ႏုိင္ ဘူးေလ၊ ႐ြာေရာက္မွ အမ်ားနဲ႔အတူ မီးစင္ၾကည့္ က ရမွာပဲ။

႐ြာထဲ႐ွိ အင္စပက္ေတာ္၏ ဒလန္၊ သုိ႔မဟုတ္ ႏုိင္ငံေရးစကားျဖင့္ ေျပာရလွ်င္ အင္စပက္ေတာ္၏ လက္ေ၀ခံအိမ္ သုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ အင္စပက္ေတာ္ မင္းက သူသည္ ပုိက္မ်ားကုိ သက္ေသခံပစၥည္း အျဖစ္ ႐ံုးတင္ထား တရားစဲြဆုိမည္ျဖစ္၍ တရားဆုိင္ရမည့္ ေန႔ရက္ကုိ ရပ္႐ြာသူ ႀကီးမွ တစ္ဆင့္ အေၾကာင္းၾကား လုိက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခု တရားခံမ်ားသည္ တရားဆုိင္မည့္ ေန႔ရက္တြင္ ေ႐ွာင္တိမ္း မေနဘဲ ဆက္ဆက္ လာပါေစ့မည္ဟု တာ၀န္ခံယူႏုိင္ေသာ လူႀကီး လူေကာင္း တစ္ဥဦးဦးကုိ အာမခံေပးၿပီး ျပန္သြား ႏုိင္ေၾကာင္း ေျပာျပသျဖင့္၊ အသီးသီး မိမိတု႔ိ နီးစပ္ရာ လူမ်ားကုိေခၚ၍ အာမခံ ယူေစၿပီးေနာက္ ျပန္ၾကမည္ အျပဳတြင္ အင္စပက္ေတာ္၏ ဒလန္က ပုိက္ကုိ ျပန္လုိခ်င္လွ်င္ ေငြ ဘယ္ေလာက္ အကုန္ ခံႏုိင္ မလဲဟု သူတုိ႔အား ေသြးတုိးစမ္းလာ၏။ သူတုိ႔ကလည္း မိမိတုိ႔ အကုန္ခံႏုိင္သည့္ေငြကုိ ေျပာၾကား လုိက္သည္ ႏွင့္တစ္ ၿပိဳင္နက္ ဒလန္သည္ အင္းစပက္ေတာ္ထံသုိ႔ သြား၍ အစီရင္ခံ၏။

ေနာက္ဆံုးတြင္ အင္စပက္ေတာ္၏ ဒလန္က ၾကားထဲမွေန၍ ေလာ္လည္ ေပးမႈေၾကာင့္ ပုိက္သမား မ်ားသည္ တစ္ဦးကုိ ေငြတစ္ဆယ္၊ တစ္ဆယ့္ငါးက်ပ္၊ ႏွစ္ဆယ္ စသည္ျဖင့္ ပုိက္မ်ားသည့္သူကုိ မ်ားသလုိေပးရကာ မိမိတုိ႔ ပုိက္မ်ားကုိ ယူၿပီး ညိဴးႏြမ္းေသာ မ်က္ႏွာမ်ားျဖင့္ ျပန္ခဲ့ၾက၏။

ဆက္ရန္
.

5 comments:

လသာည said...

အစ္မ...
ဒီ၀တၱဳကိုေလ.. ဂ်ပန္လို ဘာသာျပန္ထားတဲ့ စာအုပ္ကို ဒီေန႔ စာၾကည့္တိုက္မွာ ေတြ႔ခဲ့တယ္.သိလား. အိုး ဂုဏ္ယူလိုက္တာ။။

အဲလုိမ်ိဳးကမာၻေက်ာ္ေအာင္ ေရးဖဲြ႔နိုင္စြမ္းရွိတဲ့ ဒီစာေရးဆရာကို ခ်ီးက်ဴးအားက်မိတယ္ တကယ္ပဲ..။

SHWE ZIN U said...

လသာည ေရ

စာေရးဆရာ ၾကယ္နီ က တကယ္႔ကို ေတာ္ပါတယ္ ဓႏုျဖဴ သားေလ ဆရာႀကီး အီၾကာေကြးတို႕ရဲ႕ ဆရာေပါ႔ ပဒိုင္းသီး မွားစားမိလို႕ ဆိုလား ေနာက္ဆံုး စိတ္ေရာဂါ ရၿပီး ဆံုးသြားရွာတယ္

အမ ေတာ႔ ေနာက္ပိုင္း ေခတ္မွာ သူလို႕ သဘာဝ အဖြဲ႕ အႏြဲ႕ ေကာင္းသူ ဇာတ္ေကာင္စရိုက္ ႏိုင္နင္းသူ ကို မေတြ႕ဘူး သိပ္ႀကိဳက္တယ္

Anonymous said...

မေရႊစင္ေရ။ ပဒုိင္းသီးက စိတ္ေဖာက္ျပန္တတ္တယ္လုိ႔ ၾကားပဲ ၾကားဖူးတာ။ ဒီေလာက္ၾကီး တစ္သက္လံုးစာ ျဖစ္သြားႏုိင္မွန္း မသိဘူး။ ဆရာၾကယ္နီ ဘယ္လုိ ျဖစ္ရတာလဲ ေျပာပါဦး။

ပဒုိင္းသီးလဲ ၾကားခါမွ စိတ္ဝင္စားလာျပီ။ သူ႔ကုိ စားမိတဲ့လူေတြကုိ ဒါဆုိ ေဆးျပန္ကုေပးလုိ႔ မရႏုိင္ဘူးလား။
ဆရာၾကယ္နီ ဘာသီးနဲ႔မွားျပီး သြားစားမိပါလိမ့္။

Anonymous said...

လသာည ေရ

ပဒိုင္းသီး ကို စားမိတဲ႔ အေၾကာင္း ေလးကိုဘဲ သိတာ အေသးစိတ္ေတာ႔ မသိဘူး ေနာက္ေတာ႔ သိရရင္ ျပန္ေရးျပပါ႔မယ္

ေရႊစင္ဦး ျဖစ္ပါတယ္

လသာည said...

အေျဖျပန္ေပးထားတာ အခုမွ ဒီေန႔မွ ေတြ႔ေတာ့တယ္။ အစ္မ ေက်းဇူး အာရိကတိုး း))))

ကြန္မန္႔နံပါတ္သံုး- အေနာနိမတ္စ္က ညီမဟုတ္ဖူး..ရယ္။ တျခားတစ္ေယာက္ေယာက္ ၀င္ေမးျပီး နာမည္ေရးဖို႔ ေမ့သြားတာ ထင္ပါရဲ့..

ဂရုတစိုက္ျပန္ေျဖေပးတဲ့ အစ္မကို အရမ္းကို ေက်းဇူး တင္ ခ်စ္ခင္ အားနာ သံေဃာဇဥ္ တြယ္မိရေၾကာင္းပါ း))))))