Wednesday, February 24, 2010

ျမန္မာျပည္၏ ဟယ္လင္ အပိုင္း ( ၂၄)

သူတို႔သည္ ရိုက္ႏွက္ရလြန္း၍ ျငီးေငြ႕လာၾကေသာအခါ ကၽြန္မအေနႏွင့္ ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံလာေအာင္ ပိုမို ေကာင္းမြန္ေသာ နည္းသစ္ကို အသံုးျပဳလာၾကသည္။ ကၽြန္မ၏ လက္သည္းမ်ားကို ပလိုင္ယာမ်ားျဖင့္ ညွပ္၍ တစ္ခ်က္ ခ်င္းခြာၾကျပန္ပါသည္။ ယင္းသို႔ လက္သည္းခြံမ်ားကို ခြာေနခိုက္ ဂ်ပန္အရာရိွသည္ ကၽြန္မသိေသာ လူအမည္မ်ားကို တစ္ခုခ်င္း ထုတ္ေဖာ္ ေျပာဆိုေနပါသည္။ သူတို႔သည္ ကၽြန္မႏွင့္အတူ လုပ္ေဖာ္ ကိုင္ဖက္ မ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း သူကေျပာပါသည္။ ကၽြန္မက ဘယ္လိုဘဲ ျငင္းျငင္း သူတို႔က မယံုၾကည္ၾကေပ။

တစ္ကိုယ္လံုး ဒဏ္ရာ ဒဏ္ခ်က္မ်ား မီးေလာင္ခံရေသာ ဒဏ္ရာမ်ားနွင့္ အခ်ဳပ္ခန္းသို႔ ျပန္ပို႕ၾကပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ လဲေလ်ာင္းရင္း သူတို႔ ရြတ္ျပေသာ စပိုင္ဆိုသူ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ကိုမွ် သိမေန ပါ၍ ဘုရားသခင္ကို ေက်းဇူး အနႏၱ တင္မိသည္။ အကယ္၍သာ ကၽြန္မသိေနသူ တစ္ဦးဦး ပါ၀င္ပါက သစၥာ ေဖာက္ မိေလမလား မေျပာတတ္ပါ။
တခါ တခါေတာ့လည္း ငါ့ႏွယ္ေနာ္ တကယ္ပဲ စပိုင္ျဖစ္လိုက္ပါေတာ့ ဒါမွ သူတို႔ေမးတဲ့အခါ ၀န္ခံနိုင္မွာေပါ့ ဟုလည္း ေတြးမိ ပါသည္။

သို႔ျဖင့္ ရက္မ်ား ၾကာေညာင္းလာေသာအခါ စစ္ေမးသူ အရာရွိကလည္း စိတ္ရွည္ရွည္ မထားနိုင္ေတာ့ပါ။ ရိုက္ႏွက္ ညွဥ္းပန္း ၾကသူမ်ားကလည္း အေပ်ာ္သက္သက္လို ျဖစ္လာၾကသည္။ တညတြင္မူ ကၽြန္မအား ေခၚမထုတ္ဘဲ ထားသည္။ ကၽြန္မသည္ ဒုကၡအေပါင္းမွ ကင္းေ၀းေလျပီဟု ဘုရားသခင္ အား ေက်းဇူး တင္မိသည္။

မဟုတ္ပါ။ မနက္မိုးလင္းသည္ႏွင့္ ဂ်ပန္အရာရွိသည္ အခ်ဳပ္ခန္းသို႔ ေပါက္ခ်လာျပီး ကြက္လပ္ကို ျမင္ေန ရေသာ ျပတင္း ေပါက္ဆီ အတင္းဆြဲေခၚသြားပါသည္။
မင္းအမွန္ အတိုင္း မေျပာလို႔ရွင္ရင္ မင္းဘာျဖစ္သြားမလဲ ဆိုတာ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည္႔ ဟု သူက ေအာ္ေငါက္ ျပီး ေျပာပါသည္။

လူတစ္စုကို ေခၚထုတ္လာျပီး နံရံကို ေက်ာေပး၍ မတ္တတ္ရပ္ေစပါသည္။ အ၀တ္စ အျဖဴ၏ အလယ္ ေကာင္တြင္ အနီေျပာက္ ဆိုးထားေသာ အ၀တ္မ်ားျဖင့္ မ်က္ႏွာကို စည္းထားၾကသည္။ သူတို႔အားလံုးကို ကၽြန္မ ေရွ႕တြင္ပင္ ေသနတ္ႏွင့္ ပစ္သတ္လိုက္ၾကပါသည္။

ဤမွ် ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ေသာ ျမင္ကြင္းမ်ိဳး လူအမ်ားအား ေအးေဆး ရက္စက္စြာ သတ္ျဖတ္ေသာ အေတြ႕ အၾကံဳမ်ိဳး ကၽြန္မ၏ တစ္သက္တာတြင္ တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ် မေတြ႕ၾကံဳခဲ့ဖူးပါ။ ကၽြန္မမွာ ေၾကာက္ရြ႕ံလြန္း၍ မၾကည္႔ရဲ သျဖင့္ ေခါင္းကို ေနာက္သို႔ ျပန္လွည္႔လို္က္သည္။  မရပါ။ ကၽြန္မ၏ေခါင္းကို ျပတင္းေပါက္ဆီသို႔ အတင္း ျပန္လွည္႔ေပးသည္။ ကၽြန္မအလြန္ ၀မ္းနည္းမိပါသည္။ အမွန္အတိုင္း ဘယ္လိုပဲ ေျပာေျပာ အရိုက္ အႏွက္ ခံရသည္။ ႏွိပ္စက္ ညွဥ္းပန္း မႈ႕က ပို၍ပို၍ ကဲလာသည္။ သူတို႔ ယံုၾကည္ လာေအာင္ ဘာမ်ား လုပ္ရပါ့ မလဲဟု ေတြးေနမိသည္။

ကၽြန္မသည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မထိန္းသိမ္းနိုင္ဘဲ တုန္လႈပ္စြာျဖင့္ ဂ်ပန္အရာရွိကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လိုက္သည္။
ကၽြန္မကို ဘာျဖစ္လို႔ ပစ္မသတ္တာလဲ ကၽြန္မကို သတ္ျပီးရင္ ကၽြန္မ အေဖကိုပါ ပစ္သတ္ပါ သူ႔မွာ ၾကည္႔မယ့္ ရႈမယ့္သူ မရွိဘူး ဟု ေျပာျပီး ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ လူေသေကာင္ ကဲ့သို႔ စိတ္ကို ေလွ်ာ့ခ်လို္က္သည္။ အကယ္ ၍မ်ား ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္မကို သတ္ခဲ့ေသာ္ ၀မ္းပန္းတသာ ၾကိဳဆိုမည္သာ ျဖစ္ပါသည္။

ဂ်ပန္အရာရွိသည္ စကားတခြန္းမွ် မေျပာဘဲ အခ်ဳပ္ခန္းထဲမွ ထြက္ခြာ သြားသည္။ အခ်ဳပ္ခန္း တံခါး ပိတ္သြားသည္။ ေနာက္ထပ္လည္း လူေတြကို ႏွစ္ၾကိမ္သံုးၾကိမ္မွ် ထပ္၍ သတ္ခဲ့ၾကပါသည္။ အုန္းမႈတ္ခြက္ ႏွစ္ျခမ္း  ကို ယွက္ ၍ အေပါက္ငယ္ ကေလးမွ ကၽြန္မအား ေပးေနက် အေစာင့္သည္ တစ္ေန႔တြင္ မင္းကို မၾကာခင္ အျပင္ထြက္ခြင့္ ေပးလိမ့္မည္ ဟု ေျပာသြားေလသည္။

ကၽြန္မကေတာ့ မယံုၾကည္ပါ။ ကၽြန္မေခါင္းမာမႈအတြက္ ေနာက္ထပ္ ထြင္လိုက္ေသာ ဒဏ္ေပးျခင္း တစ္မ်ိဳး ဟု ထင္လိုက္ပါသည္။ ကၽြန္မအား ညွဥ္းပန္း ႏွိပ္စက္ရန္ ေခၚထုတ္သြားသည္႔ အခါမိ်ဳးမွ အပ ကၽြန္မသည္ အျပင္ေလာက ေျခခ်ခြင့္ မရခဲ့ပါ။

တစ္ေန႔တြင္ မ၀ေရစာေပးေသာ ထမင္းကို စားျပီးခ်ိန္၌ အေစာင့္က တံခါးလာဖြင့္ပါသည္။ ကၽြန္မအား ေကာ္ရစ္ဒါ အတိုင္း ေျမကြက္လပ္သို႔ ေခၚထုတ္လာသည္။ ေရတြင္းတတြင္း ငင္ရန္ၾကိဳးတပ္ ျပီးသား ေရပံုးကို ေရတြင္း ႏႈတ္ခမ္းေပၚတြင္ တင္ထားသည္။ ကၽြန္မ၏ အသားမ်ား အရိုး အဆစ္မ်ားတြင္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ နာက်င္ ကိုက္ခဲမႈမ်ား သက္သာသြားေစရန္ တစ္စံုတစ္ရာ စဥ္းစားျခင္း မျပဳဘဲ ေရတြင္းဆီသို႔ ေျပးသြား မိသည္။ ေရတစ္ပံုးအျမန္ငင္ကာ ေရကို ေခါင္းမွ ေလာင္းျပီး ခ်ိဳးလိုက္မိပါသည္။

အေစာင့္တေယာက္က ကၽြန္မထံမွ ေရပံုးကို လုယူပါသည္. အနီးတြင္ မတ္တပ္ရပ္ေနေသာ အရာရွိက မင္းေရခ်ိဳး ခ်င္ရင္ ဘုန္းၾကီးေရွ႕မွာ ခ်ိဳးျပမွ ေရခ်ိဳးခြင့္ေပးမယ္ ဟု ေျပာပါသည္။
ကၽြန္မ ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ဘူး ဟု ျပန္ေအာင္သည္။

သူသည္ အေရးမၾကိးသည့္ဟန္ျဖင့္ ပခံုးႏွစ္ဖက္ကို လႈပ္ခါ၍ သူသတိထားမိမွာ မဟုတ္ပါဘူး ဟု ေျပာပါသည္။
သူၾကည္႔ ေနသည္႔ဘက္သို႔ လွမ္းၾကည္႔ေသာအခါ ဘုန္းၾကီးတပါး ရပ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရပါသည္။ ဘုန္းၾကီး သည္ အလြန္ ပိန္လွီျပီး အရပ္ရွည္ပါသည္။ ေခါင္းက ဆံပင္မ်ားက နီညိဳေရာင္ သန္းေနျပီး မုတ္ဆိတ္ေမြးမ်ား ရွိသျဖင့္ ခရစ္ေတာ္နွင့္ ခပ္ဆင္ဆင္ မွတ္ထင္ရပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဘုန္းၾကီးမွာ အရႈးလံုးလံုး ျဖစ္ေနပါျပီ။ သူ၏ ကိုယ္က်ပ္အင္က်ီ မွာ အစိတ္စိတ္ အျမြာျမြာ စုတ္ျပတ္ေနပါသည္။ သူ႔ပုတီးကံုးမွ ပုတီးေစ့မ်ားကို မ်ိဳခ် ေနပါသည္။

ကၽြန္မက စကားေျပာၾကည့္ပါေသးသည္။ သူျပန္ေျပာေသာ စကားမ်ားကိုေတာ့ တလံုးတေလမွ နားမလည္ ပါ။ ေနာက္တၾကိမ္တြင္ ကၽြန္မ အျပင္ ထြက္ခြင့္ရေသာအခါ ရူးေနေသာ ဘုန္းၾကီးနွင့္ ပတ္သက္၍ အျခား အက်ဥ္းသား တစ္ေယာက္ထံ စံုစမ္းၾကည့္ပါသည္။ ဂ်ပန္မ်ား၏ ညွဥ္းဆဲ ႏွိပ္စက္မႈ ဒဏ္ကို မခံနုိင္၍ ရူးသြား ေၾကာင္း သိရပါသည္။ သူ႔ဘာသာကို ဆန္႔က်င္ျပီး ေျပာဆိုလုပ္ကိုင္လွ်က္ ရွိေၾကာင္း ႏွင့္ သူသည္ သတိ လက္လြတ္ ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရပါသည္။

ကၽြန္မအား စစ္ေဆးျခင္း မျပဳဘဲ ထားသည္႔ အခ်ိန္က တိုေတာင္းလွပါသည္။ ကၽြန္မအား ထိုအခြင့္အေရး ဘာေၾကာင့္ ေပးသည္ ကိုလည္း နားမလည္နုိုင္ခဲ့ပါ။ ညစဥ္ပင္ ထုတ္ျပီး ရိုက္နွက္ စစ္ေဆးသမႈ ျပဳၾကျပန္ ပါသည္။

ကၽြန္မသည္ အင္အား ခ်ည္႔နဲ႔ေနျပီျဖစ္၍ ဦးေႏွာက္ကိုလည္း မေစစား နုိင္ေတာ့့ပါ။ ကၽြန္မ စိတ္ထဲတြင္ လက္မရြ႕ံ အာဏာသားမ်ားႏွင့္ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ရမည္႔ရက္ကိုသာ ေစာင့္စားေနမိပါသည္။ သူတို႔ႏွင့္ ရင္ဆိုင္ ရသည္႔ တခဏ၌သာ ေၾကာက္ရြ႔ံေနရျပီး မၾကာမီတြင္ ကိစၥမ်ား အားလံုးျပီးျပတ္သြားမည္ မဟုတ္ပါလား။ ကၽြန္မ သည္လည္း ေအးခ်မ္းေသာ ဘ၀သို႔ ေရာက္သြားမည္ မဟုတ္ပါလားဟု ေတြးေနမိပါသည္။

ယင္းေနာက္ ကၽြန္မအား ညစ္ပတ္ေပေရေနေသာ အခ်ဳပ္ခန္းထဲ၌ အထီးက်န္ ပစ္ထားၾကျပန္သည္။ ကၽြန္မသည္ ၾကမ္းျပင္ေပၚ၌ လဲေလ်ာင္းေနျပီး တံခါးကို မ်က္ျခည္မျပတ္ ေစာင့္ၾကည္႔ေနမိပါသည္။ လူအေျမာက္ အမ်ားကို ရက္ရက္ စက္စက္ သတ္ျဖတ္ခဲ့သည္႔ ကြက္လပ္သို႔ အတင္းအဓမၼ ဆြဲေခၚသြားျပီး နံရံကို ေက်ာေပး၍ မတ္တပ္ရပ္ေနေစရန္ အတြက္ အေစာင့္မ်ားက တံခါးလားဖြင့္ေပးသည္ကို ေစာင့္ၾကည္႔ ေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာသည္အထိ တံခါးလာ မဖြင့္ၾကပါ။

တံခါးကို စိုက္ၾကည္႔ေနရသည္မွာလည္း ကၽြန္မစိတ္ကို ျပန္၍ ေျခာက္လွန္႔ေနသလို ထင္မိပါသည္။ ကၽြန္မကို အိပ္ေမြ႕ ခ်ထား ေလသလား မသိ။ တံခါးကို ဖြင့္ၾကည့္ခ်င္ေနသည္။ တခ်ိန္တည္းမွာပင္ ေၾကာက္စိတ္က ၀င္လာသည္။

ညတညတြင္ တံခါးက ျဖဳန္းခနဲ ပြင့္သြားခဲ့သည္။ ကၽြန္မအား တဖန္ ျပန္၍ ညွဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ ၾကဦးမည္။ လာမည္႔ ေဘးကို ရင္ဆုိင္ရန္ အားတင္းလိုက္ပါသည္။ မီးမ်ား ထိန္ထိန္လင္းေနေသာ အခန္းထဲသို႔ ေခၚေဆာင္ သြားၾကရာ အရာရွိက ခံုရံုးအဖြဲ႕ ေရွ႕ေမွာက္မွာ မင္းတရားရင္ဆိုင္ရမယ္ ဟု ေျပာျပပါသည္။ အေသး စိတ္ ရွင္းျပျခင္း မျပဳဘဲ ကၽြန္မအား ေခၚေဆာင္သြားရန္ အခ်က္ျပလိုက္ပါသည္။ အခန္းသို႔ ျပန္ပို႔ သျဖင့္ တေယာက္တည္း က်န္ရစ္ခဲ့ျပီးေနာက္ ဂ်ပန္အရာရွိ ေျပာျပခ်က္ကို အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ သံုးသပ္ ေနမိပါသည္။

တရားခံုရံုး ဆိုတာက ရုပ္ျပပါ ၊ ငါ့ကို ေသဒဏ္ေပးမွာပါ အမႈ စစ္ေဆး သည္မွာလည္း ၾကာမည္ မဟုတ္ အမိန္႔ခ် သည္က ပို၍ ျမန္လိမ့္မည္ဟု ထင္ျမင္ ယူဆ ေနမိပါသည္။
အမႈစစ္ေဆး မည္႔ေနတြင္ ကၽြန္မအား တရားရံုးလုပ္ထားေသာ ေနရာသို႔ ေခၚေဆာင္သြားၾကပါသည္။ အူေရာင္ ေရာဂါျဖင့္ ကၽြန္မေဆးကု ေပးခဲ့ရသည္႔ ညီအစ္မ ႏွစ္ဦး၏ အစ္ကိုျဖစ္သူ ဗဟာဒူး ကို တရားရံုး၌ မေမွ်ာ္လင့္ ဘဲ ေတြ႕ရသည္။ ဗဟာဒူး က ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚမွာ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ပါ ခင္ဗ်ားဟာ စပိုင္ မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ့ႏွမေတြရ႕ဲ အသက္ကို ကယ္တင္ခဲ့သူ ျဖစ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ားအေနနဲ႔ စကားတလံုး တေလမွ မေျပာပါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခင္ဗ်ားရဲ႕ စကားျပန္အျဖစ္နဲ႕  မက်န္းမမာ ျဖစ္ေနတဲ့ လူေတြအေပၚမွာ ခင္ဗ်ား ဘ၀ကို ဘယ္လို ျမွဳတ္ႏွံထားတယ္ဆိုတာ ရွင္းျပမယ္ ဟုေျပာပါသည္။

ကၽြန္မသည္ ပါးစပ္က ဘာမွ မေျပာဘဲ ေခါင္းညိတ္ ျပလိုက္သည္။ ကၽြန္မ၏ အသက္ကို သူ၏ လက္ထဲ ထည္႔ထား ရံုမွ အပ ကၽြန္အေနႏွင့္ လုပ္နုိင္သည္႔ အရာ မရွိပါ။ သူ၏ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား အေပၚတြင္လည္း ကၽြန္မက ေမွ်ာ္လင့္အားကိုးျခင္း  မရွိပါ။

အဖမ္းခံရစဥ္ကပင္ ကၽြန္မ၌ အျပစ္တစ္စံုတစ္ရာ မရွိေၾကာင္း စိတ္ဆိုး နာၾကည္းစြာႏွင့္ ေအာ္ေျပာခဲ့ ရေပါင္းမ်ားလွျပီ။ ယံုၾကည္လက္ခံျခင္း မရွိခဲ့ၾကပါ။ တရားခံုရံုးက လူၾကီးမ်ားကို ဗဟာဒူးက မည္မွ် ေဖ်ာင္းဖ် တင္ျပ နိုင္ပါေစ လက္ခံနုိင္စရာ အေၾကာင္း တစ္စံုတစ္ရာမရွိဟူ၍ ကၽြန္မ ထင္ျမင္ယူဆပါသည္။

ဂ်ပန္စကားကို တလံုးတေလမွ် မတတ္ထားသျဖင့္ စင္ျမင့္တြင္ ထိုင္ေနၾကေသာ ခံုရံုး အဖြဲ႔၀င္မ်ားအား ဗဟာဒူး က ရွည္လ်ားစြာ တင္ျပေနသည္ကို မည္သည္႔ အခ်က္အလက္မ်ား ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ၾကံဆ၍ မရပါ။  တရားသူၾကီးမ်ား ၏  မ်က္ႏွာထားနွင့္ တစ္စံုတရာ ေျပာင္းလဲမႈ မရွိ၍ တင္ျပခ်က္မ်ားသည္ အေရးပါ အရာ ေရာက္လိမ့္မည္ မဟုတ္ဟု ယူဆပါသည္။ မည္သည့္တရားသူၾကီးကမွ ေခါင္းညိတ္သည္ကို မေတြ႕႔ရ။ မွတ္တမ္း အေနျဖင့္ ေရးမွတ္သည္ကို မျမင္ရ။ မတုန္မလႈပ္ ေက်ာက္ရုပ္ကဲ့သို႔ ထုိင္ေနၾကျပီး သူတို႔တေတြ နားေထာင္ ေနၾကသည္ ဟူ၍ပင္ မထင္ရပါ။

လႏွင့္ခ်ီျပီး ခံစားရမည့္ ဒုကၡမ်ား ျဖဳန္းခနဲ ေပၚေပါက္လာခဲ့သလို ျပီးဆံုးခ်င္ေတာ့လည္း ျဖဳန္းခနဲ ျမန္ျမန္ ဆန္ဆန္ ျပီးဆံုး သြားခဲ့ပါသည္။ ခံုရံုးအဖြဲ႔၀င္ လူၾကီးမ်ားသည္ တရားစစ္ေဆးျခင္းကို ရပ္နား၍ အတြင္းခန္းသို႔ ၀င္သြားၾကသည္။ ရံုးခန္းတြင္းသို႔ တဖန္ သူတို႔ ျပန္၀င္လာၾကေသာ အခါ ကၽြန္မက မတ္တတ္ရပ္ေနပါသည္။

ခံုရံုး သဘာပတိက ဂ်ပန္လို စကားအနည္းငယ္ ေျပာပါသည္။ ကၽြန္မ၏ ေနာက္တြင္ ရပ္ေနေသာ အေစာင့္တဦးက ပခံုးကို လာပုတ္ျပီး တရားရံုး မွ ထြက္ခြာသြားရန္ အခ်က္ျပပါသည္။ တရားရံုးက ကၽြန္မကို စြဲခ်က္ တင္သည္။ လႊတ္ပစ္သည္ကို ကၽြန္မမသိပါ။ ဗဟာဒူး၏ ျပံဳးရႊင္ေနေသာ မ်က္ႏွာကို ၾကည္႔ျပီး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ရွိသူဟူေသာ အသိျဖင့္ ၀မ္းသာမိပါသည္။

စကား တခြန္းမွ မေျပာဘဲ ကၽြန္မကို အျပင္သို႔ ေခၚထုတ္လာပါသည္။ ရပ္ထားေသာ ေလာ္ရီကား၏ ေနာက္ခန္းတြင္း သို႔ တြန္းတင္လိုက္ျပီး ျပင္ဦးလြင္သို႔ လုိက္ပို႔သည္။ မီးကင္ ေနရသလို ပူျပင္းေသာ မႏၱေလးမွ အပူခ်ိန္ ေရခဲမွတ္ေအာက္ ေရာက္ေအာင္ ခ်မ္းေအးလွသည့္ ျပင္ဦးလြင္သို႔ အ၀တ္အစား စုတ္စုတ္ ျပတ္ျပတ္ႏွင့္ ေရာက္သြားရေသာ ကၽြန္မ ခုိက္ခိုက္တုန္ ေနမိသည္။ သြားခ်င္း ၾကိတ္သံကလည္း ထြက္ေပၚ ေနပါသည္။

ကၽြန္မက အေစာင့္လုပ္သူအား စမ္း၍ စကားေျပာၾကည့္သည္။ အေစာင့္သည္ ျမန္မာ စကားပင္ မေျပာတတ္ ေလေရာ့ သလား သူ၏ အထက္လူၾကီးမ်ားက ကၽြန္မႏွင့္ စကားမေျပာရန္ အမိန္႔ထုတ္ထားေလသလား မသိပါ။ ေလာက အလယ္တြင္ ကၽြန္မ မရွိသလို စကားမေျပာဘဲ ေတာင့္ေတာင့္ၾကီး ထိုင္ေနပါသည္။

ဂ်ပန္ကင္ေပတိုင္ရံုးခ်ဳပ္ေရွ႕တြင္ ကားကို ရပ္ျပီး ကၽြန္မကုိ ဆြဲထုတ္ပါသည္။ အိမ္ခန္းတခုသို႔ ေခၚသြားျပီး ခံုရွည္ တခုေပၚတြင္ ကၽြန္မကုိ အိပ္ရန္ ေျပာပါသည္။ ကၽြန္မမွာ ခိုက္ခိုက္တုန္ေအာင္ ခ်မ္းေနသျဖင့္ သူ၏ ကုတ္အင္က်ီကို ခၽြတ္ျပီး ကၽြန္မ ပုခံုးေပၚ တင္ေပးပါသည္။

ေနာက္တေန႔ နံနက္တြင္ ကၽြန္မအား မ်က္ႏွာသုတ္ပ၀ါ သြားပြတ္တံ သြားတိုက္ေဆးမ်ား ထုတ္ေပး၍ အျပင္ဘက္ ရွိ ေရပိုက္တြင္ ေဆးေၾကာသန္႔စင္ခြင့္ ျပဳပါသည္။ စစ္သားမ်ားႏွင့္ တန္းတူ ထမင္းစားရန္ တန္းစီ ရပါသည္။ ယင္းေနာက္ ကၽြန္မအား ရံုးခန္းတခုသို႔ ေခၚေဆာင္သြားျပီး စာရြက္တရြက္ႏွင့္ ကေလာင္တံ တေခ်ာင္းကို ကၽြန္မေရွ႕တြင္ ခ်ေပးပါသည္။ အရာရွိလုပ္သူက လက္မွတ္ထိုးပါ ဟူ၍ ေျပာပါသည္။

ဆက္ရန္
.

1 comment:

ေမဓာ၀ီ said...

ဖတ္ရင္းနဲ႔ ရင္ထဲမွာ ပူလာတယ္။
အာဏာရွင္ေတြကိုလဲ ပိုပိုျပီး ခါးခါးသီးသီး မုန္းတီးမိတယ္။
သူတို႔ အာဏာလုပြဲမွာ အေခ်ာင္ခံရတဲ့ အျပစ္မဲ့သူေတြ ေခတ္အဆက္ဆက္ ဒုနဲ႔ေဒးပဲေနာ္။
ရင္ထဲ နင့္ေနတာပဲ။ :(