Monday, August 24, 2009

ငယ္ဘ၀မ်ား(၄) ႏွင္႔စာေတာ္ဖတ္ ခင္ခင္





စာေတြဖတ္တဲ႔အခါ ဘယ္အသက္အရြယ္မွာ ဘာစာေတြစဖတ္လည္း လို႔ေမးရင္ က်ေနာ္ကလည္း ေျဖခ်င္ ပါတယ္၊ စာမဖတ္တတ္ခင္ကထဲက တကၠသိုလ္ စာၾကည္႔တိုက္ မွာ ကိုယ္ ၾကိဳက္တဲ႔စာအုပ္ေတြ ေရြးျပီး ဖတ္ခဲ႔ပါတယ္လို႔။

က်ေနာ္ဘ၀မွာ အေဖကို မေက်နပ္တာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိခဲ႔ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ဒါေတြအားလံုးကို က်ေနာ္႔ကို စာဖတ္တတ္ေအာင္ ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ေပးခဲ႔တာနဲ႔တင္ အားလံုးကို ေခ်ဖ်က္ျပစ္ခဲ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး က်ေနာ္႔ေဖေဖေျပာတဲ႔ စကားတခြန္းကုိလည္း က်ေနာ္ အျမဲတန္း မွတ္မိေနတယ္၊ တိုင္းျပည္ တျပည္မွာ တႏွစ္မွာ ဆရာ၀န္ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္၊ အင္ဂ်င္နီယာ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ဆိုျပီး ေမြးထုတ္လို႔ ရတယ္၊ စာေရးဆရာတုိ႔ သတင္းစာဆရာတို႔ ဆိုတာေတာ႔ ေမြးထုတ္လို႕ မရဘူးေပါ႔ေလ၊ စာေရးဆရာတို႕ သတင္းစာဆရာ တို႔ ဆိုတာ တကယ္႔ကို အထင္ၾကီးစရာ၊ သိပ္ေတာ္တဲ႔ ၾကီးက်ယ္တဲ႔ ပုဂိၢဳလ္ေတြအျဖစ္ ျမင္ေအာင္ ေျပာဆိုခဲ႔တဲ႔ က်ေနာ္ ေဖေဖရဲ႕စကားေတြ ကလည္းမေမ႔ႏိုင္စရာပါ၊ ေနာက္ျပီး က်ေနာ္က အေဖကိုသိပ္ခ်စ္တယ္ေလ က်ေနာ္ဘ၀မွာ ေဖေဖအထင္ၾကီးတာေလး တခုေတာ႔လည္း ျဖစ္ျပခ်င္တာ ေပါ႕ေလ။ ဒါေပမဲ႔လည္း တကယ္မလြယ္ပါဘူး။

က်ေနာ္ငယ္ငယ္ က ေက်ာင္းမေနခင္ကေပါ႔ ေမေမက ေနာက္ကေလးတေယာက္ နဲ႔ အိမ္မႈ႔ ကိစၥေတြနဲ႔ ရႈတ္ေနေတာ႔ က်ေနာ္က ေဖေဖနဲ႔ ေက်ာင္း(မႏၱေလးတကၠသိုလ္) ကိုအျမဲလိုက္သြားရပါတယ္၊၊ ေက်ာင္းေရာက္ရင္ တကၠသိုလ္ စာၾကည္႔တိုက္ ကိုသြားပါတယ္၊ စာၾကည္႔တိုက္မွာ စာအုပ္ငွားၾကပါတယ္၊ ေဖေဖက ဆရာဆိုေတာ႔ စာအုပ္ေတြထားတဲ႔ အထဲထိ၀င္ျပီး စာအုပ္ရွာလို႔ ရပါတယ္၊ က်ေနာ္က စာမဖတ္ တတ္ေသးတဲ႔ သူဆိုေတာ႔ လူထုဦးလွေရးတဲ႔ ပံုျပင္စာအုပ္ေတြနားမွာ ပံုျပင္စာအုပ္ေတြကို အရုပ္ၾကည္႔ ျပီးရွာရပါတယ္။ က်ေနာ္ၾကိဳက္တဲ႔ စာအုပ္ေတြငွားျပီးမွ က်ေနာ္တို႔ ဌာန ကေဖေဖအခန္းကိုသြားပါတယ္၊ အဲဒီမွာ ခဏေလာက္ေနျပီးရင္ေတာ႔ ထံုးစံအတိုင္းဘဲ ေဖေဖတပည္႔မမ်ား (သို႔) ေဖေဖသူငယ္ခ်င္း ဆရာမအပ်ဳိၾကီးမ်ား နဲ႔ သစၥာေဆာင္တို႕ ေရႊမန္းေဆာင္တို႔ မွာအလည္လိုက္ျပီး ၀ါးတီးစခန္းဖြင္႔ရပါတယ္။

အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ေတာ႔ က်ေနာ္ရဲ႕ စာဖတ္ခ်င္ တဲ႔ ခ်င္ျခင္း ကစပါျပီ၊ က်ေနာ္တို႔ အိမ္မွာ ေမေမကိုကူဘို႔ ရြာကေခၚထားတဲ႔ မမိုးရီ ဆိုတဲ႔ အမၾကီးတေယာက္ရွိပါတယ္၊ သူကစာေတာ႕ဖတ္တတ္တယ္၊ က်ေနာ္က က်ေနာ္ငွား လာတဲ႔ပံုျပင္စာအုပ္ေတြကို ခ်က္ျခင္းဖတ္ခိုင္းပါတယ္။ က်ေနာ္ေဖေဖရဲ႕ အမိန္႔ကလည္း ရွိတယ္ေလ၊ အိမ္အလုပ္ေတြမလုပ္ရင္ရတယ္ ကေလးေတြကိုစာဖတ္ျပရင္ေတာ္ျပီ လို႔ ေျပာထားတာကိုး၊ အဲ ဒီမွာ မမိုးရီ ကလည္းအၾကိဳက္ေပါ႔ သူကလည္း စာေတြကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ဖတ္ျပပါတယ္။ က်ေနာ္ ကလည္း အခြာမခံပါဘူး၊ အိမ္ကလူေတြကေတာ႔ မခိုင္းရေတာ႔ဘူးေပါ႔။ အဲဒီမွာ ေပါက္ကြဲ သံစဥ္ေတြေလ ေမေမကေတာ႔ ဘာမွမေျပာပါဘူး၊ ေမေမၾကီး ေဒၚတင္႔တင္႔နဲ႔ က်ေနာ္အေဒၚေတြေပါ႔၊ ခိုင္းစရာ ရွိတာ မခိုင္းရဘူး ဒီစာဘဲ ဖတ္ျပေနရတယ္ေပါ႔၊ က်ေနာ္ကလည္း ဘာရမလည္း ေဖေဖ ကေျပာ ထားတယ္၊ စာဖတ္ျပ ရမယ္ေပါ႔၊ အဲဒီမွာ တိုက္ပြဲကေတာ႔ ခဏခဏေပါ႔။

ေနာက္ေတာ႔ ေမေမၾကီးေဒၚတင္႔တင္႕ကေျပာတယ္ `ေမာင္လွျမင္႔ တို႔ကသူသမီးကို စာေတာ္ဖတ္ ေတြနဲ႔ဘာေတြနဲ႔ ထားတာေပါ႔` အရြဲတိုက္ျပီးေတာ႔ ေျပာတာေလ၊ ေရွးတုန္းက နန္းတြင္းထဲမွာ ေတာ႔ စာေတာ္ဖတ္ ေတြဘာေတြရွိတာကိုး၊ ေနာက္ေတာ႔ မမိုးရီ ကိုလည္း စာေတာ္ဖတ္ခင္ခင္ လို႔ဘဲ ေခၚေတာ႔ တယ္။ က်ေနာ္႔ ကေတာ႔ ကိုယ္စာဖတ္ျပဘို႔ တခုဘဲ သိတာ က်န္တာဘာသိမွာလည္း။ ေဖေဖ ေက်းဇူးၾကီး ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္စာဖတ္တတ္သြားေတာ႔ က်ေနာ္နဲ႔ေတာ႔ ျပသာနာျပီးသြားေပမဲ႔၊ ညီမေလး ေတြ ေမာင္ေလး ေတြနဲ႔ ေနာက္ စာေတာ္ဖတ္ေတြ တေယာက္ျပီးတေယာက္ နဲ႔ ေပါ႔။

ေဖေဖက လစဥ္၊ အပတ္စဥ္ က်ေနာ္တို႔ အတြက္ စာအုပ္ေတြအျမဲတန္း ၀ယ္ေပးတယ္ေလ၊ က်ေနာ္ မွတ္မိ သေလာက္ ေရႊေသြး၊ ေတဇ၊ ရႊင္ျပံဳး၊ လူရည္မြန္၊ ျမ၀တီ၊ ေငြတာရီ နဲ႔ ေန႔စဥ္သတင္းစာ ေတြယူတယ္ေပါ႔၊ ဗုဒၶဟူးေန႔မွာ ရႊင္ျပဳံး၊ ေသာက္ၾကာေန႔ မွာ လူရည္မြန္၊ စေနေန႔မွာ ေရႊေသြး၊ တနဂၤေႏြမွာ ေတဇ လာတယ္ထင္တယ္ (ထြက္ရက္မ်ားမေသခ်ာပါ)၊ ကာတြန္းထြက္တဲ႔ေန႔ သတင္းစာသမား လာတဲ႔ အခ်ိန္ ဆိုရင္ အိမ္ေရွ႕ မွာထြက္ျပီး ကာတြန္းေမွ်ာ္ရတာ အလုပ္တခုေလ၊ ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ ေမာင္ေလးနဲ႔ ညီမေလး လည္း စာဖတ္တတ္လာတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္အတူတူေမွ်ာ္ရတာေပါ႔၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ဆရာၾကီးေလ ဘယ္သူအရင္ရရ `မမေရႊစင္ဦးၿပီးရင္ဒို႔`ဆိုၿပီး လာေပးရတယ္ေလ ဟဲ ဟဲ၊ အခု အခ်ိန္ထိ က်ေနာ္ကို ဗိုလ္ၾကတယ္ ဆိုျပီး အမွတ္ရတိုင္း ေျပာေျပာေနၾကတယ္၊ က်ေနာ္ျပန္စဥ္းစားေတာ႔ က်ေနာ္က စာေတာ္ေတာ္ဖတ္တတ္ ေနျပီဆိုေတာ႔ က်ေနာ္အရင္ဖတ္တာ တရားပါတယ္၊ သူတို႕က စာလံုး ေပါင္းဖတ္ေနတာ က်ေနာ္က ဘယ္ေစာင္႔ႏိုင္မွာလဲေနာ္။

ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ရဲ႕ စာဖတ္တဲ႔ အက်င္႔ကဘိမ္းစြဲ သလိုျဖစ္သြားျပီး စာမဖတ္ရရင္မေနႏိုင္ေတာ႔ဘူး၊ ျဖစ္သြားတယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ တပတ္ မွ ၂အုပ္၃အုပ္ ဖတ္ရတဲ႔ ကာတြန္းေတြနဲ႔ လည္း မရေတာဘူး၊ က်ေနာ္ တုိ႔ အ.ထ.က ၁၆ မွာ အဲဒီတုန္းက စာၾကည္႔တိုက္ေလးရွိဘူးတယ္ ထင္တယ္၊ အဲဒီထဲ ကစာအုပ္ေတြလည္း အကုန္ဖတ္ျပီးသြားျပီ၊ စာအုပ္ဆိုင္ ကလည္း အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ရွားလိုက္တာ၊ က်ေနာ္သိေလာက္ေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ၂ဆိုင္ေလာက္ ဘဲရွိတယ္ ထင္တယ္၊ အဲဒီဆိုင္က စာအုပ္ေတြ ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ ငွားဖတ္ေတာ႔တာဘဲ၊ မံု႔ဘိုးဆိုတာမရွိဘူး စာအုပ္ဘိုးဘဲ ရွိေတာ႔တယ္၊ အခုေတာ႔ အင္တာနက္ ဘိုး ေပါ႔ေနာ္။

စာအုပ္ျပန္အပ္ရမယ္႔ အခ်ိန္မွာ ပိုက္ဆံမရွိလို႔ စာအုပ္ျပန္ မအပ္ႏိုင္တာတို႔ စာအုပ္ရွာမေတြ႕လို႔ မအပ္လိုက္ ရဘဲ ရက္လြန္သြားတာ တို႔ ဆိုတာက်ေနာ္႔ ဘ၀ရဲ႕ေန႔စဥ္ ျဖစ္စဥ္ေတြေလ၊ စာအုပ္ေပ်ာက္လို႔ ေရာ္ရတာေတြ ကေတာ႔ မေရတြက္ႏုိင္ေအာင္ပါဘဲ။ က်ေနာ္ငယ္စဥ္ ဘ၀ေတြကေတာ႔ စာ စားရင္းၾကီးျပင္း လာတယ္ေပါ႔၊ တခါမွာေတာ႔ က်ေနာ္႔ ေဖေဖကို သနားသြားေလာက္ေအာင္ျဖစ္ခဲ႔ဘူးပါတယ္၊ စာအုပ္ဆိုင္ တဆိုင္က စာအုပ္ကငွားျပီး ေပ်ာက္သြားတယ္၊ က်ေနာ္လည္း ဘယ္လိုမွ အဲဒီအခ်ိန္က ေရာ္ေပးဘို႔ ပိုက္ဆံက ရွာမရဘူး၊ အဲဒါနဲ႔ ဒီအတိုင္းဘဲ ေနလိုက္ရတာေပါ႔၊ ရင္ထဲမွာေတာ႔ အျမဲတန္းတထိတ္ထိတ္ေပါ႔ ဘယ္ေတာ႔ လာေတာင္း မလည္းေပါ႔၊ အဲဒီစာအုပ္ဆိုင္က ကလည္း ေတာ႔ ေတာ႔ကိုအေပါက္ဆိုးတာ၊ က်ေနာ္လည္း အိမ္မွာ ေနသာေနေန ရတာ အဲဒီအခ်ိန္တုန္း ဧည္သည္႔ လာတိုင္း စိတ္တထင္႔ထင္႔နဲ႔ေပါ႔၊ လာမဲ႔ လာေတာ႔ လည္းတကယ္႔ အခ်ိန္ေကာင္း လကုန္ခါနီး၊ က်ေနာ္႔ေဖေဖ ေက်ာင္းသြားေတာ႔မဲ႔အခ်ိန္၊ စာအုပ္ဘိုး ရယ္ ရက္လြန္ေၾကး ေတြရယ္ဆိုေတာ႔ အမ်ားၾကီးေပါ႔၊ က်ေနာ္ မ်က္ႏွာလည္း ဇီးရြက္ေလာက္ ရွိေတာ႔တာေပါ႔၊ က်ေနာ္အေဖ ကလည္း ကေလးတေယာက္ စာအုပ္ဘိုး ေရာ္ရတာမ်ား လြန္းေတာ႔ မ်က္စိ မ်က္ႏွာ ပ်က္လို႔ ေပါ႔၊ ေနာက္ေတာ႔ အေရာ္ေပးလိုက္တယ္၊ စာအုပ္ဆိုင္ကိုလည္းေျပာလိုက္တယ္ ဒီကေလး ေလး စာအုပ္လာငွားရင္းမငွားဘို႔ေပါ႔၊ ေနာက္ျပီး က်ေနာ္ကိုလည္းေျပာတယ္၊ လကုန္ခါနီး ပိုက္ဆံလည္း မရွိေတာ႔ဘူး ေက်ာင္းသြားရင္ေတာင္ အိတ္ထဲမွာ ပိုက္ဆံမပါေတာ႔ဘူးဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ ေဖေဖကိုအရမ္း သနား သြားတယ္၊ အဲဒီေနာက္မွာေတာ႔ စည္းကမ္း ေတာ္ေတာ္ရွိသြားတယ္။

စာအုပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ဒုတိယျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ေပးသူကေတာ႔ က်ေနာ္တို႔အေခၚ ဦးအုန္း (အုန္းျမင္႔လႈိင္) ပါဘဲ၊ က်ေနာ္ ၆တန္း ေလာက္က ဦးအုန္း က်ဴရွင္မွာ အဂၤလိပ္စာ တက္ရတယ္၊ ဦးအုန္းက ပန္းသတင္း ဆိုတဲ႔ စာအုပ္ဆိုင္ေလး တဆိုင္ဖြင္႔ထားတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ကဦးအုန္းက်ဴရွင္မွာ တက္ရတာဆိုေတာ႔ ပန္းသတင္းနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ က ခြဲမရေအာင္ပါဘဲ၊ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္ဖတ္တတ္တာ ခင္ႏွင္းယု ၊ ခင္ေဆြဦး၊ မ၀င္းျမင္႔တို႔ ခင္စိန္လႈိင္တို႕ အဆင္႔ဘဲ၊ ဘာသာျပန္ေတြဘာေတြလည္း ဘယ္ဖတ္ႏိုင္ေသးမလဲ၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဦးအုန္း က စာအုပ္ေတြေရြးေပးေတာ႔တာဘဲ ေဂၚကီ ရဲ႕ ဘာသာျပန္ေတြ၊ ေနာက္ တျခား ဘာသာျပန္ စာအုပ္ေတြ၊ တအုပ္ျပီးတအုပ္ ေရြးေပးတယ္၊ ရက္လြန္ေၾကးဘယ္ေတာ႔မွ မယူဘူး၊ အငွားခ လည္း ယူမယ္မထင္ဘူး၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဦးအုန္း၊ ဦးအုန္း ေရးေစခ်င္တဲ႔ စာေတြကို ကိုယ္ပိုင္ ဘေလာ႔ ထဲမွာ ကိုယ္တိုင္စာေရးဆရာ၊ ကိုယ္တိုင္ အယ္ဒီတာလုပ္ျပီး စေရးေနပါျပီ၊ ဟဲ ဟဲ မိုက္တယ္ေနာ္။

က်ေနာ္ငယ္ငယ္က ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ဘူးတဲ႔ ဦးအုန္းရဲ႕က်ဴရွင္အေၾကာင္းေတာ႔႔ နဲနဲ ေျပာလိုက္ခ်င္ေသးတယ္၊ ဦးအုန္းရဲ႕ မိဘမ်ားလက္ထက္ကထဲက အခုေနရာမွာ လႈိင္ေခတ္မွီွ ဆိုတဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း ဖြင္႔ထားတဲ႔ ေနရာဘဲ၊ ပုဂၢလိကပိုင္ေက်ာင္းေတြ ဖြင္႔ခြင္႔ မရတဲ႔အခ်ိ္န္မွာ အဲဒီေက်ာင္းၾကီးက်န္ေနတာဘဲ၊ အဲဒီထဲမွာ အရင္ေက်ာင္းတုံးက အၾကြင္းအက်န္ ကစားစရာဒါန္းေတြ ဆီးေဆာ္ေတြကလည္း က်န္ေသးတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ မႏၱေလး အေခၚ တျပေလာက္က်ယ္တယ္။ တကယ္ကို အက်ယ္ၾကီးပါဘဲ၊ အဲဒီျခံထဲမွာ အပင္ ေတြ ကလည္း စံုေနတာဘဲ၊က်ေနာ္တို႔လို စာအုပ္ဘိုးနဲ႔ ဘိုင္အျမဲတန္းက်ေနတဲ႔ သူေတြအဖို႔ေတာ႔ ျခံထဲက ဘန္ဒါပင္ ေတြ၊ မာလကာပင္ေတြ၊ သရက္ပင္ေတြ ဟာ က်ေနာ္တို႔ မံု႕ပင္ ေတြဘဲေပါ႔။

က်ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ထိေပ်ာ္ခဲ႔ သလည္းဆိုတာ ဦးအုန္းနဲ႔ စာသင္ခဲ႔တာကို သိပ္မမွတ္မိဘူး၊ ျခံထဲမွာ ကစားခဲ႔တာနဲ႔ စာအုပ္ဆုိင္အေၾကာင္းဘဲ မွတ္မိေတာ႔တယ္။ ေနာက္ျပီး ဦးအုန္းက စာအုပ္ေတြ က်ေနာ္တို႔ကို ေပးငွားျပီးရင္ ျပန္အပ္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ငွားထားတဲ႔ စာအုပ္အေၾကာင္းေမးေလ႔ရွိတယ္၊ က်ေနာ္တို႕ တကယ္ ဖတ္မဖတ္ နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ရဲ႕ စာ နားလည္ႏိုင္မႈ႕ စြမ္းရည္ကို သိခ်င္လို႔ နဲ႔တူပါတယ္။ ဒီလို႔ နဲ႔ က်ေနာ္ စာေကာင္း ေပေကာင္းေတြ ေရြးခ်ယ္ ဖတ္တဲ႔အက်င္႔ ရွိလာခဲ႔ပါတယ္။ ဘ၀အတြက္ မေမ႔ႏုိင္စရာ ေက်းဇူး ေတြပါ။

နဲနဲ ၾကီးလာတဲ႔အခါမွာေတာ႔ စာေရးတဲ႔ အက်င္႔ နဲ႔ ဘာသာျပန္တဲ႔ အက်င္႔ကိုဦးအုန္း က အဂၤလိပ္စာ သင္ရင္း ေလ႔က်င္႔ေပး သြားပါတယ္၊ စာတပုဒ္ ကို ဦးအုန္းနဲ႔ အတူတူ ဖတ္ရပါတယ္၊ ျပီးရင္ အိမ္ကေန အဲဒီစာပုဒ္ ေလးကို ဘာသာျပန္ေရးရပါတယ္၊ ျပီးရင္ ဦးအုန္းကေသခ်ာဖတ္ေပးပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔လည္း ဖတ္တဲ႔သူက ေသခ်ာဖတ္ေပးတာဆိုေတာ႔ ေသခ်ာေရးရေတာ႔တာေပါ႔၊ ဒါေတြက သိတ္ေတာ႔မၾကာခဲ႔ပါဘူး၊ ေနာက္ေတာ႔ ဘ၀ေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာင္းသြားတာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္တို႕ အေနေ၀းသြားၾကပါတယ္၊ ဦးအုန္း လည္း ေက်ာင္းဆရာ၊ စာအုပ္ဆိုင္ရွင္ ဘ၀ကေန လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ရွင္ဘ၀နဲ႔ လက္ဘက္ရည္ေတြ ေဖ်ာ္ေနရေသး တယ္ေနာ္၊ ဦးအုန္းရဲ႕ အမ်ားနဲ႔မတူ တမူခြဲထြက္ခဲ႔ တဲ႔ ေရႊၾတိဂံ ဆုိတဲ႔ လက္ဘက္ရည္ ဆိုင္ေလး ကိုလည္း လြမ္းမိပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္ ဘ၀တေလွ်ာက္ ဦးအုန္း နဲ႔ ေတြ႕တိုင္း စာေတြဖတ္ျဖစ္လား၊ စာေတြေရးျဖစ္လား ဆိုတာကို မေမ႔မေလ်ာ႔ အျမဲေမးေလ႔ရွိပါတယ္၊ က်ေနာ္ စာေရးျဖစ္တယ္၊ သိတ္ေတာ႔ မမ်ားေပမဲ႔ နဲနဲေတာ႔ ရွိတယ္ေပါ႔၊ ၂ ပုဒ္ေလာက္ေတာ႔ မဂၢဇင္းထဲမွာ ပါဘူးတယ္လို႔ ေျပာေတာ႔ ဦးအုန္း က အရမ္း ၀မ္းသာ ေနတယ္၊ က်ေနာ္ ဘာဘြဲ႕ေတြရလည္း၊ ဘာစီးပြားေတြ လုပ္ေနလည္း ဆိုတာ ဦးအုန္းစိတ္မ၀င္စားဘူး၊ က်ေနာ္ စာဖတ္ျဖစ္တယ္ စာေရးျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ ဘ၀မွာ တိုးတက္တယ္ေပါ႔၊ ဘ၀ရဲ႕တိုးတက္မႈ႕ ကို စာဖတ္ျခင္း စာေရးျခင္း နဲ႔သာတိုင္းတာေလ႔ ရွိတဲ႔ ငယ္ဆရာတေယာက္ ရွိျခင္းဟာ ကံေကာင္းျခင္း တခုပါဘဲ။ က်ေနာ္ ဆရာ ဦးအုန္းဟာ အေရးအခင္းတခုမွာ ကိုးကိုးကၽြန္းပို႔ ခံရပါတယ္။

က်ေနာ္တို႔ကို စာသင္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ကိုးကိုးကၽြန္း ကျပန္ခါစထင္ပါတယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ ၈ေလးလံုး အေရးအခင္း မွာ တခါ ေထာင္ထဲကို ၀င္ရပါတယ္၊ အဲဒီက ျပန္လာတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေတာ႔ ဦးအုန္းေတာ္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္ က် သြားတယ္ထင္ပါတယ္၊ အရက္ေတြေတာ္ေတာ္ေသာက္လာပါတယ္၊ က်န္းမာေရးလည္း သိတ္မေကာင္း ေတာ႔ ပါဘူး၊ ကဗ်ာဆရာ တေယာက္ နဲ႔ ေနာက္ဆံုးတေခါက္ အိမ္ကိုလာလည္သြားတဲ႔ အခ်ိ္န္က က်ေနာ္တို႕ ေနာက္ဆံုးေတြ႕ လိုက္ပါတယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ လူၾကံဳ႕ နဲ႕ ဦးအုန္းအတြက္ စာတေစာင္ ပါးေပး လိုက္ပါတယ္။

ဦးအုန္းက စာဖတ္ျပီးေတာ႔ မ်က္ရည္က်တယ္ လို႔ ေျပာပါတယ္၊ ေနာက္ျပီးေတာ႔ စာေရးဘို႔စာဖတ္ဘို႔ မွာလိုက္ပါတယ္။ ဦးအုန္း ရဲ႕ တပည္႕က ေသမွဘဲ စာမဖတ္ေတာ႔မွာပါ၊ စိတ္ခ်ပါ ဦးအုန္း။ မဂၢဇင္း ေတြေပၚမွာ ေတာ႔ အေျခအေနေပးရင္ တပည္႔ ရဲ႕စာေတြ ေတြ႕ရမွာပါ၊ ဦးအုန္းရဲ႕ ကဗ်ာေလး ေတြကိုေတာ႔ မဂၢဇင္းေတြထဲမွာ ေတြ႔တိုင္း ၀မ္းသာအားရ ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္။

အုန္း (အုန္းျမင္႔လႈိင္) က်န္းမာ ပါေစ၊ အသက္ရွည္ပါေစ။
.

2 comments:

ဧရာ said...

ကၽြန္ေတာ္ ဆရာအုန္းဆီမွာ အဂၤလိပ္စာ အဖတ္သင္တန္းကို သံုးလေလာက္ တက္ဖူးတယ္။
- ဧရာ

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

"စာဖတ္ျဖစ္တယ္ စာေရးျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ ဘ၀မွာ တိုးတက္တယ္ေပါ႔၊ ဘ၀ရဲ႕တိုးတက္မႈ႕ ကို စာဖတ္ျခင္း စာေရးျခင္း နဲ႔သာတိုင္းတာေလ႔ ရွိတဲ့ ဆရာတစ္ေယာက္..."

မွတ္သားစရာပါပဲ။