Friday, August 7, 2009

က်ေနာ္အဖိုးအေၾကာင္း (၂)



က်ေနာ္တုိ႕ အိမ္၀န္းမွာ အနည္းငယ္ က်ယ္ပါတယ္္၊ ၾသဇာပင္မ်ား တျခံလံုးပတ္စိုက္ထားတယ္္၊ သရက္ပင္ ၃/ ၄ပင္ေလာက္လည္း ပါေသးတယ္..၊ အရင္တံုးက နာမည္ၾကိး သရက္ေတြ ျဖစ္တဲ႔ ေအာင္ဒင္၊ သံုးလံုးတေတာင္၊ ပန္းဆြဲ စတဲ႔ နာမည္ႀကီး သရက္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ သက္တန္း ရင္႔ ေဂြးေထာက္ရုံၾကီး ကလည္းရွိေသးတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အိမ္ေတာင္ဘက္ အေပါက္နားမွာ ဇီးပင္ပ်ဳိကေလး တပင္လည္းရွိတယ္၊ ဇီးသီး ၀ါ၀ါကေလး ေတြက မခ်ဳိမခ်ဥ္ ႏွင္႔ ျပြတ္ေနေအာင္သီးၾကတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ကေလးေတြ အတြက္ေတာ႕ ရတနာပင္ေပါ႔ ၊ လူၾကိးေတြ လစ္ရင္လစ္သလို နည္းမ်ဳိးစံု ႏွင္႔ ခူးစားၾကပါတယ္၊ လူၾကီးေတြက ေခ်ာင္းဆိုး ရင္က်ပ္ျဖစ္မွာ စိုး၍ မစားေစခ်င္ေလ က်ေနာ္တို႕ က စားခ်င္ေလေပါ႔၊ ေနာက္ဆံုး ဘယ္သူမွ မႏိုင္တဲ႔ က်ေနာ္ကေတာ႕ အဖိုးရုိက္မွဘဲ ထြက္ေျပးေတာ႔ တာပါဘဲ။

ေနာက္ျပီး က်ေနာ္ ငယ္ငယ္တံုး က ပိုက္ဆံ ဘယ္ေတာ႔မွ မရွား၊ ပိုက္ဆံ လိုတဲ႔ အခ်ိန္ က်ေနာ္အဖိုး အၾကိဳက္ ဘုရားစာ တပုဒ္ ေလာက္က်က္လိုက္လွ်င္ မံုဘိုးေပးျမဲ၊ က်ေနာ္တို႕က ရျပီးသားလည္း ျပန္က်က္ခ်င္ေရာင္ ေဆာင္ျပီး မံုဘိုးေတာင္းေနၾက၊ ဘဘၾကီး ကေတာ႔ ဘုရားစာ အလြတ္ျပန္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ မသိခ်င္ေရာင္ ေဆာင္ျပီး မံုဘိုးေပးျမဲ၊ က်ေနာ္ ရဲ႕ ဘုရားစာ အလြတ္က်က္တဲ႕ အက်င္႕ ကေနာက္ပိုင္းထိ အက်င္႔ပါသြားျပီး ေမတၱာသုဒ္ အနက္ႏွင္႔တကြ အလြတ္ရ တဲ႔ အျပင္ ၂၄ ပစၥည္းအက်ယ္ ပါ အလြတ္ က်က္ႏုိင္ပါ တယ္၊ အခုေတာ႔ မရြတ္တာၾကာလို႔ ျပန္ေမ႕သြားျပီဗ်ာ၊ ဒါေတြက က်ေနာ္အဖိုးနဲ႕ က်ေနာ္ရဲ႕ငယ္ဘ၀ေတြေပါ႕။

ေနာက္ က်ေနာ္ ရ တန္းအေရာက္မွာေတာ႔ က်ေနာ္အဖိုးကမႏၱေလးမွာ သိတ္မေနေတာ႔ပါ၊ ျပည္မွာရွိတဲ႔ က်ေနာ္ေဒၚၾကီး နဲ႕လိုက္ေနပါတယ္၊ ျပည္ျမိဳ မာန္ေအာင္ေတာရေက်ာင္းမွာ သီတင္းသံုးပါတယ္၊ အဲဒိ ႏွစ္မွာဘဲ က်ေနာ္႔ ေဖေဖက ႏိုင္ငံျခား (England) ပညာေတာ္သင္ သြားရပါတယ္၊ လက္ေထာက္ကထိက ဘ၀နဲ႔ေပါ႔၊ မႏၱေလး မွာ ေမေမ နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ေမာင္ႏုမ (၅) ေယာက္က်န္ခဲ႔ ၾကပါတယ္၊ ေမေမၾကီး ေဒၚတင္႔တင္႔ကလည္း ျပည္မွာဘဲ ေဒၚၾကီးနဲ႔ အတူေနပါတယ္၊ ေမေမ နဲ႔ အတူေနဘို႕ ေမေမ အေဖ ဘဘ၀၀ၾကီး က လာေနေပးပါတယ္၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ေဖေဖလစာက လ/ထကထိက လစာ ၄၅၀ က်ပ္ရပါတယ္၊ အဲဒီ ပိုက္ဆံ ကို ေမေမ ထုတ္သံုး ရပါတယ္။

ေမေမ အိမ္ေထာင္ထိမ္းသိမ္းမႈ ေတာ္တာလား ေတာ႕မသိ ဘယ္ေတာ႕မွ ပိုက္ဆံ ေလာက္သည္ မရွိ၊ အေၾကြးေတာင္တင္ပါ ေသးတယ္၊ က်ေနာ္အတြက္ေတာ႔ က်ေနာ္ဘဘၾကီးက က်ဴရွင္တက္ဖို႕ နဲ႕ မုန္႕ဘိုးဆိုျပီး တလ ၃၀ လား ၅၀ လား မမွတ္မိေတာ႔ ပို႕ ေပးပါတယ္၊ ပိုက္ဆံပို႕ တိုင္းလည္းအိမ္ကိုဘယ္ေတာ႔ မွမပို႕ ေက်ာင္းလိပ္စာ ႏွင္႔သာအျမဲပို႕ပါတယ္၊ က်ေနာ္ ျပန္စဥ္းစားၾကည္႔ေတာ႔ က်ေနာ္မသံုးရမွာ စုိးရိမ္လို႔ထင္ပါရဲ႕။

က်ေနာ္ကို ခ်စ္တာေတြေလ၊ က်ေနာ္အဖိုးက ပင္စင္ယူတဲ႔ အခ်ိန္မွာ အိမ္၀ယ္လိုက္တာ ပင္စင္လစာ တ၀က္ေရာင္းျပီး ၀ယ္လိုက္တာတဲ႔၊ အဲဒီေတာ႔ ဘဘၾကီးထုတ္ရ တဲ႔ ပင္စင္လစာကမွ တလ ၈၀ ေလာက္ရတာ၊ ဒါေပမဲ႕ ဘဘၾကီးမွာ ပိုက္ဆံသံုးစရာဆိုတာ က်ေနာ္သိသေလာက္ေတာ႔ လွဴဘို႕ဘဲ ရွိတာ။

က်ေနာ္႔ ေဒၚၾကီးက ျပည္မွာတာ၀န္ၾကတယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ ေရႊေတာင္မွာေျပာင္းရတယ္ ေဆးရုံတရုံလံုးမွ ဆရာ၀န္ ၁ ေယာက္ ဘဲ ရွိတာဆိုေတာ႕ စဥ္းစားၾကည္႔ေပါ႕ဗ်ာ၊ အျပင္ေဆးခန္းဖြင္႔ တာလည္းတျမိဳ႕ လံုးမွာမွ အဲဒီအခ်ိန္က ေဒၚၾကီးတေယာက္ဘဲ ရွိတာ ဆိုေတာ႕ ဘဘၾကီးအတြက္ ဘာမွ ပူစရာမရွိပါဘူး။ က်ေနာ္အတြက္ကလည္း က်ဴရွင္လခက တလမွ ၁၅ က်ပ္ေလာက္ဘဲ ရွိတာဆိုေတာ႔ ပူစရာမရွိဘူးေပါ႔။

အဖိုးကို လြမ္းလိုက္တာဗ်ာ..... 
.

No comments: