ပင္စင္နာတစ္ဦး၏ အာလူးမွတ္တမ္း (၃)
မွန္ရာကို သံေတာ္ဦးတင္ေစဗ်ာ
မွန္ရာကို သံေတာ္ဦးတင္ေစဗ်ာ
ေရွးဘုရင္မ်ားကေတာ့ ဒီလိုပဲ အမိန္႔ေတာ္ျမတ္ မွတ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတာ့ ဘယ္သူကမွ အမိန္႔ ေတာ္ျမတ္ မမွတ္ပါခင္ဗ်ား။ ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ လက္ယား လုိ႔ ေရးမိျခင္းျဖစ္သည္ ဆိုသဟာကို ပထမ ရွင္းလင္းရန္လိုပါသည္။
ထို႔ေနာက္ကၽြန္ေတာ့္က႑၏ ေခါင္းစဥ္ မသိမသာေျပာင္းသြားတာကို သတိထားမိသူမ်ား ေတြ႕ၾက ပါလိမ့္မည္။ ဤေနရာတြင္လည္း မွန္ရာကို သံေတာ္ဦးတင္ရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေသာင္းေျပာင္း ေထြလာ ထြက္စက ေဆာင္းပါးအတြက္ ဘရိန္းသံေခ်းတက္(ခ်ိန္ဘရီးေတာ့ မဟုတ္ပါ) ေနခိုက္မို႔ မည္သို႔ မွ်လည္း အၾကံမရသည္ႏွင့္ ဆရာၾကီးေရႊဥေဒါင္း ၏ ပင္စင္စားတစ္ဦး ႏွင့္ေဆြးေႏြးခန္းေခါင္းစဥ္ကို တုကာ အာလူး ပူရီ လုပ္ခဲ့ရပါသည္။
ယခုျပန္စဥ္းစားျပန္ေတာ့ ဆရာၾကီး၏ ''ပင္စင္စား '' ဟူသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ဘ၀င္မက်ပါ။ ဆရာၾကီး တုိ႔ ေခတ္တုန္းကမူ ပင္စင္ဟူသည္ ေအးေအးလူလူ မပူမပင္ ထမင္းစားရမည္မွန္းေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔၏ ႏွစ္ဆယ္ရာစု ေနာက္ဆံုး ရာစိတ္ေခတ္တြင္မူ ပင္စင္ဟူသည္မွာ အျမင့္မားဆံုး ပင္စာလစာ ေျခာက္ရာက်ပ္ သည္ပင္ မိသားစု ၀လင္စြာ မစားၾကရပါ။ ကၽြန္ေတာ္လိုငနာမ်ိဳးဆုိလွ်င္ ပင္စင္လစာ ကလည္း အျပည့္မရျခင္းေၾကာင့္ ထမင္း၀ဖုိ႔ကိုထား၊ ညေနခင္း မွန္မွန္ေသာက္လွ်င္ပင္ တုိင္ကြယ္ပုန္း၍ ေသာက္ရ ပါသည္။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္အား ဧကန္ဧက ပင္စင္စားတစ္ဦး ဟု မေခၚႏိုင္ပါ။ အေနကန္ အားျဖင့္ ''ပင္စင္ေသာက္'' ဟူလွ်င္လည္း မမွန္ပါ။ ေသာက္ ဖို႔လည္း မေလာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ရိုးရိုး သားသား ေျပာျခင္းပါ။ ဆန္းျပားေထြလာ ေတြးတတ္သူမ်ား ဘာေတြျပံဳးသည္ကို ကၽြန္္ေတာ္ သိပါသည္။
သုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ ဘာေခၚရမည္မသိ စဥ္းစားေနစဥ္ အဂၤလိပ္စာ ၀ါသနာပါလွေသာ ဆရာၾကီးေရႊဥေဒါင္း သည္ ဤစကားလံုးက်မွ ဘာ့ေၾကာင့္ သူ႔ရွိရင္း အသံထြက္အတိုင္း မသံုးစြဲခဲ့သည္ကို စဥ္းစားမရ ျဖစ္ေနရပါသည္။ ပင္စင္စားဟူသည့္ ျမန္မာေ၀ါဟာရ၏ ရင္းျမစ္မွာ သိုးေဆာင္းဘာသာ pensioner ျဖစ္ပါသည္။ ဒယ္နီယက္ဂ်ံဳး၏ အသံထြက္ အဘိဓာန္ကိုၾကည့္လွ်င္ ''ပင္စင္နာ'' ဟု အသံထြက္ထားပါသည္။ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္ မွာႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရ ထံမွ ေထာက္ပံ့ေၾကးရိကၡာေငြ ထုတ္ခြင့္ ရသူဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္။ ဤအသံထြက္ စကားလံုးသည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဒက္ထိ ၀င္သတည္း။ ကၽြန္ေတာ္ သည္ ''ပင္စင္နာ'' တစ္ဦး။
ပညတ္ သြားရာ ဓာတ္သက္ ပါသည့္အလား တကယ္ပင္လွ်င္ ပင္စင္နာျဖစ္ရပါသည္။ က်န္းမာေရး မေကာင္း ၍ ခါးနာ၍ တပ္မေတာ္မွ အျငိမ္းစားယူခဲ့ရသျဖင့္ ပထမ က်န္းမာေရးေၾကာင့္ ပင္စင္နာ။ ဒုတိယ အားျဖင့္ လုပ္သက္မျပည့္ျခင္းေၾကာင့္ ႏွစ္ထပ္ကြမ္းပင္စင္နာ၊ တတိယအားျဖင့္ ျပန္ၾကားေရးႏွင့္ အသံလႊင့္ ဦးစီး ဌာန တြင္ ေရွ႕သို႔ စာေစာင္ႏွင့္ အဂၤလိပ္ေဖာ၀ပ္ စာေစာင္တို႔တြင္ စာတည္းခ်ဳပ္ ရွစ္ႏွစ္ လုပ္ခဲ့ျပီးေနာက္ တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္ မွ ခံစားခြင့္မယူဘဲ ထြက္ခဲ့သည့္အတြက္ တတိယမိပၸပင္စင္နာ။ တစ္ဖန္ ျမက္ျမက္ ကေလး စာရပါမလားလုိ႔ ဆိုင္းထဲလိုက္ပါမွ ႏွဲၾကီးနင္းမိလို႔ ႏွစ္က်ပ္ခြဲေလ်ာ္ရသကဲ့သုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ သည္ လစာမ်ား ပိုထုတ္သြားသည္ဟု ဆိုကာ တစ္သက္ ဆပ္မကုန္ေလာက္ေအာင္ ေပးေလ်ာ္ရမည္ အေတာင္းခံ ရသည့္အတြက္ အသက္ထက္ဆံုးနာ။ သို႔လွ်င္ အနာျပီး အနာထပ္ေနသည့္ ကၽြန္ေတာ့္ ပင္စင္နာ ေမာင္ေသာ္က သည္ တစ္ေလာကမွ မႏၱေလးျမိဳ႕မွ ျပန္ခဲ့ပါသည္။
အယ္ဒီတံုးမ်ားႏွင့္ အယ္ဒီခၽြန္မ်ား-
မႏၱေလးကျပန္ေရာက္သည္တြင္ ေသာင္းေျပာင္းေထြလာ ထြက္ေနပါျပီ။ မနည္းေတာင္းယူရ ေသာ္ ေမတၱာ လက္ေဆာင္ စာအုပ္ကို ဖတ္မိသည္၌ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါးကိုဖတ္ျပီး အေတာ္ၾကီး စိတ္ပ်က္သြားရသည္။
ယေန႔ ျမန္မာျပည္ စာနယ္ဇင္းေလာကတြင္ စစ္မွန္ေသာအယ္ဒီတာ မ်ားဟူသည္ မရွိေတာ့ျပီေလာ။ အယ္ဒီတာ ကို စာတည္း(၀ါ) စာတည္းျဖတ္သူဟု ၀ိျဂိဳဟ္ျပဳ၏။ စာနယ္ဇင္းတစ္ေယာက္၏ စာတည္း ဟူ သည္္မွာ မိမိစားပြဲေပၚသို႔ ေရာက္လာသည့္ ၀တၳဳ၊ ေဆာင္းပါးမ်ားကို မူလစာေရးသူ၏ အာေဘာ္လည္း မပ်က္ ေစရေအာင္၊ အဓိပၸာယ္လည္း လြဲမထြက္ရေစေအာင္၊ ႏိုင္ငံေတာ္တြင္ အႏၱရာယ္မျဖစ္ေစရေအာင္၊ ခ်မွတ္ ထားသည့္ စာေပမူ၀ါဒမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီေစရေအာင္၊ ဖတ္၍လည္း ေကာင္းသထက္ ေကာင္းေစရေအာင္ တည္းျဖတ္ျဖည့္စြက္ေပးရသည့္ အသိပညာရွင္တစ္ဦး ျဖစ္ရပါသည္။ မူလ စာေရးသူ ၏ အာေဘာ္ ႏွင့္ တက္တက္စင္လြဲသည္အထိ၊ အဓိပၸာယ္ယုတိၱပ်က္ေအာင္ ျဖတ္လွ်င္ အယ္ဒီတာ ေကာင္း တစ္ဦးမဟုတ္။ မသံုးသင့္၊ မသံုးႏိုင္လွ်င္ လံုး၀မသံုးရန္သာ ရွိပါသည္။ ဒါကို စာေရးသူမ်ားက နားလည္ ၾကပါသည္။
ယခုမူ ဤသို႔မဟုတ္။ တစ္ရံေရာအခါက ကၽြန္ေတာ္သည္ ျပည္သူပိုင္ သတင္းစာၾကီး တစ္ေစာင္တြင္ ေဆာင္းပါး ေရးသူျဖစ္၏။ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္ ကို ယင္းသတင္းစာ အယ္ဒီတာမ်ားက ျဖတ္ေတာက္ ထည့္သြင္းလိုက္ၾကသည္၌ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆိုလိုရင္းအဓိပၸာယ္ႏွင့္ တက္တက္စင္လြဲကာ စာဖတ္ ပရိသတ္ လုပ္သားျပည္သူမ်ားႏွင့္ ေဆာင္းပါးေရးသူ ကို ရန္တိုက္ေပး သကဲ့သုိ႔ျဖစ္သြားသည္။ လာလိုက္ပါေလရဲ႕ဗ်ာ....ဆဲစာေတြ ပလူပ်ံလို႔။
သို႔လွ်င္အယ္ဒီတာမ်ားက ပရိသတ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကေလာင္ကို ရန္ေထာင္ေပးခဲ့ပါတဲ့။ သူျဖတ္ေတာက္ လိုက္၍ ဤသို႕ ျဖစ္သြားသည္ကို သူ သတိမထားလိုက္မိပါတဲ႕ အဲဒါအယ္ဒီတံုး ခင္ဗ်ား အမွန္ေတာ႔ သူ အဲေလာက္ မတံုးပါ ... သူ သိပါသည္.. ဖယ္မလီယာ ကား တယ္ေကာင္းဆိုပဲ။ ေဟာ ယခုၾကံဳရျပန္ျပီ။ အယ္ဒီတာတစ္ေယာက္ ခင္ဗ်ာ။ သူတုိ႔ကေတာ့ ပညာသား ပါလွသည္။ သတင္းပညာတြင္ ႏွစ္ေယာက္ မရွိသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ၾကည့္ပါဗ်ာ ေရတပ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီး ေလာ့ဒ္လူ၀ီေမာင့္ဘက္တန္ ၾသဂုတ္ ၂၇ရက္ေန႔မွ လုပ္ၾကံ ခံခဲ့ရသည္။ အဲဒါကို အျခား စက္တင္ဘာ လထုတ္ မဂၢဇင္းမ်ားတြင္ ဘယ္သူမွ်ပါေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ၾက။ ၾသဂုတ္လ ၃၀ ရက္ေန႔ကပင္ ခ်ဳပ္လုပ္ျပီးေနသည့္ သူတို႔စာေစာင္တြင္ ေရွ႕ဆံုးမွ ပါလိုက္ ေသးသည္။ ဒါကို သတင္းပညာဟု မေခၚလွ်င္ ဧကႏၱ ဤသူမ်ားသည္ ဤလုပ္ၾကံမႈသတင္း ကို ၾကိဳတင္ ရရွိထား ေပသေလာ။ အိုင္အာေအရ္ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ ရွိသူမာ်းေပေလာ ေတြးေတာစရာျဖစ္သည္။ (ဒါက သူတို႔ကို ကၽြန္ေတာ္က ျပန္၍ အခၽြန္ ႏွင့္ မျခင္း)။
ဤမွ်ပညာသားပါလွသည့္ ေသာင္းေျပာင္းေထြလာ အယ္ဒီတာမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ေဆာင္းပါးကို ေခါင္းကျဖတ္၊ ဖင္ကဖ်က္၊ ခါးကျဖဳတ္ႏွင့္ စစ္ေရယာဥ္ေမယုၾကီးအေၾကာင္း ေရးထားသည္ကို တစ္ပုဒ္လံုး ျမွဳပ္လုပ္လိုက္ၾကရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ လက္ထိပ္ေစာ္ ေတာ္ေတာ္နံသြား ပါသြား။ သူတို႔က ဤနည္းအားျဖင့္ တည္းျဖတ္ရင္း အခၽြန္ ႏွင့္ မလိုက္သည့္အတြက္ သူတို႔သည္ အယ္ဒီခၽြန္ မ်ား။
ဤသို႔လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အယ္ဒီတံုး မ်ား၊ အယ္ဒီခၽြန္ မ်ား တစ္လွည့္စီ ၀ိုင္းအုပ္ျခင္းခံရ သည့္ ကေလာင္ တစ္ေခ်ာင္း ျဖစ္သည္မို႔ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါးမ်ားကို ဖတ္လွ်င္ ဒါ ေမာင္ေသာ္က၏ '' ေအာ္ရီဂ်င္နယ္'' (မူရင္း) လားဟု ေတြးဆျပီးမွ ယံုၾကည္ေစလိုပါသည္။ ေအာ္ရီဂ်င္နယ္ ေမာင္ေသာ္က ဘယ္ေတာ့မွ် မဆိုးပါခင္ဗ်ား၊ ကဲ....မႏၱေလး။
တည္းခိုခန္းႏွင့္ ရွမ္းထမင္းျမိဳ႕ေတာ္
''ကိုယ္လာခဲ့ ခရီးေ၀း..... သူေနတဲ့ မႏၱေလး...ဘူတာက ဆီးလို႔ေဟာင္..... ကၽြန္ေတာ္သည္ သီခ်င္း ဆိုညည္းရင္း အဆန္ရထားအမွတ္ ၅ ႏွင့္ ေရႊမန္းသို႔ တစ္ေခါက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။ မေရာက္သည္မွာ ရွစ္ႏွစ္ရွိၿပီ၊ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္မ်ား စီးနင္းသည္႕ ရထားတြင္ ပို႕/ဆက္ ဝန္ႀကီးလည္း ပါလာသည္။ မီးရထားႀကီး ေကာင္းလိုက္ပံု၊ သန္႔လိုက္ပံုမ်ား ကေတာ႔ မက်န္တာ႔ အခ်ိန္မွဗန္လိုက္ပံုမ်ား ကလည္း ဂရင္း နစ္စံေတာ္ခ်ိန္ နာရီမ်ားပင္ ထိုေန႕က မႏၱေလး ရထားဆိုက္ခ်ိန္ႏွင္႔ ကိုက္ခ်ိန္ညွိရလိမ္႔မည္ ထင္ရသည္။ အျပန္ မီးရထား အေၾကာင္းေတာ႔ ေနာက္တစ္ပါတ္ မွ ေျပာၾကတာေပါ႔၊ ေဟာ.. မႏၱေလး ေရာက္လာပါၿပီ။
ဘူတာစႀကၤန္တစ္ခုလံုး က ရွင္းေနသည္။ ႀကိဳဆိုသူ တစ္ဦးမွ်ပင္ မရွိ ဘူတာ အျပင္ဘက္ ထြက္လိုက္ ေတာ႔လည္း တကၠစီကား ငွားစီးစရာ တစ္စီး မွ်မေတြ႕ စစ္သံုးကားႀကီး ကားငယ္ ကားျပာမ်ားက ေဘး အတြင္းတြင္ အျပည္႕ ေၾသာ္.. စီႀကဴရီတီ ယူထားတာကိုး ျမင္းလွည္းဆိပ္ ေလွ်ာက္လာ ခဲ႔ရသည္။ စစ္ကိုင္းတန္း ခ်စ္ညုီပံုႏွိပ္တိုက္ တစ္ဆယ္တဲ႕ မႏၱေလးသား တစ္ဦး ဝင္ဆစ္ေပး၍ ၇က်ပ္ ႏွင္႔ ရ၏။ ၂၆ ဘီလမ္းမွာ အေႏွးယဥ္ မ်ား မဝင္ရျခင္းေၾကာင္႔ တရုတ္တန္းဘက္မွ လွည္႕ပတ္ေမာင္း၏။ ဒါေၾကာင္႔ တစ္ဆယ္ေတာင္းျခင္းျဖစ္မည္။
မႏၱေလးသည္ ေျပာင္းလြဲေန၏။ မႏၱေလး တြင္သာလွ်င္ မဟုတ္။ ေခတ္သမိုင္း ႏွင္႔ စီးပြးေရးကို အေျချပဳ၍ ေနရာတိုင္းမွာ ေျပာင္းလြဲရမည္မွာ ဓမၼတာသာလွ်င္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ မႏၱေလး အျဖစ္မ်ဳိးကေတာ႔ ဆိုးလွသည္။ မႏၱေလး တြင္ျမင္းလွည္း ႏွင္႔ စက္ဘီးတိုက္၍ မေသလွ်င္ ျမန္မာျပည္အရပ္ရပ္တြင္ ဤကပ္ ကို ေက်ာ္ၿပီမွတ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သည္႕ ေန႕ တြင္ပင္ ဒါးတန္း ေရခဲစက္အနီး ၌ တရုတ္မႀကီးတစ္ဦး ျမင္းလွည္း ႀကိတ္နင္း၍ ေသဆံုးခဲ႔ရသည္။
မႏၱေလး သည္ စၾကာေတြ ေပါလွသည္။ ရပ္ကြက္မ်ားကိုၾကည္႔၊ ျမမန္းစၾကာ စၾကာႏြယ္စဥ္ စသည္ျဖင္႔ အမွန္တကယ္ မႏၱေလး ၏ စၾကာ မွာ ေျခနင္းစၾကာ စက္ဘီးသာလွ်င္ ျဖစ္သည္။ မႏၱေလးသားမ်ား အေခၚေတာ႔ ဘိန္းေပါ့ ၊ မႏၱေလး တြင္ ဘိန္းမ်ား ေတာင္ပံုရာပံု ေပါလွ၏။ ဘယ္တိုင္းျပည္က လုပ္သည္ဟု တိက် မွန္ကန္စြာ မသိရေသာ ဘိန္းမ်ားကို ကိုဂ်ဒီးနား ျပည္က လုပ္သည္ဟု ေခၚရမည္ ျဖစ္သည္။ ကိုရီယား မွ ေဂြ ဂ်ပန္ မွ လက္ကိုင္ထိုင္ခံု၊ အင္ဒီးယား မွ ကိုယ္ထည္၊ ခ်ဳိင္းနား မွ တာယာ စသည္ျဖင္႔ ဆင္ထားၾကျခင္း ေၾကာင္႔ ကိုဂ်ဒီးနား ဘိန္း မ်ားဟု ေခၚသည္။ အားလံုး ေတာက္ေတာက္ ေျပာင္ေျပာင္ အသစ္ ခ်ည္း ျဖစ္၏။
ေရွးယခင္က ႏႈတ္အာရႊင္လွသည္႕ ေစ်းခ်ဳိသူ အမူတံုး တို႕လည္း အာစလွ်ာစ တံုးၾကေလၿပီ။ ေစ်းဝယ္သူ ကို ေမွ်ာ္ေငး၍သာ ၾကည္႕ေနၾကသည္၊ မႈိင္ငိုင္ေနၾကသည္။ အေရာင္းအဝယ္ က မေကာင္းသည္မို႕ ေရႊေျခက်င္း တို႕ လည္း ဘဝေျပာင္းခဲ႔ၿပီ ျဖစ္သည္။
တည္းခိုခန္းမ်ားသည္ မႏၱေလး၏ ယေန႕သ၇ုပ္ကို မီးေမာင္းထုိးျပလွ်က္ရွိသည္။ မႏၱေလး ဆိုသည္မွာ ဧည္႕ၿမိဳ႕ေတာ္၊ အထက္ျမန္မာျပည္ ခ်င္းတြင္းေဒသႏ်င္႔ ရွမ္းျပည္နယ္၏ တံခါးဝ မႏၱေလးသား မ်ား က လည္း ေရွးယခင္ ကဆိုလွ်င္ ဧည္႕ႀကိဳေထာက္ၾကသည္၊ ေလဆိပ္၊ ေရဆိပ္၊ ရထားဆိပ္ တို႕`၌ ယခုမူ တည္းခုိခန္း ခ်ည္းသာ ျဖစ္၏။
တည္းခုိခန္းမ်ားႏွင့္အတူ မိႈေပါက္သလို ေပၚလာသည္မွာ ရွမ္းထမင္းခ်ဥ္၊ ရွမ္းေခါက္ဆြဲ စားေသာက္ဆုိင္ မ်ားျဖစ္သည္။ သုိ႕ေသာ္ ရွမ္းျပည္တြင္ စားရသကဲ့သုိ႕ ရုိးရုိးေလးႏွင့္အရသာရွိသည္ထင္လွ်င္ မွားေပမည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ရွမ္းထမင္းခ်ဥ္ ကုိ အလြန္ႀကိဳက္၏။ ထမင္းခ်ဥ္ကုိ ငါးအသားဖတ္မ်ားႏွင့္၊ နယ္သုတ္၍ ဂ်ဴးျမစ္ ဟင္းခ်ိဳ ႏွင့္ စားေသာက္ရလွ်င္ ရုိးရုိးစင္းစင္းႏွင့္ အရသာထူးလွသည္။ ေတာင္ႀကီးေရာက္လွ်င္ ေစ်းအတြင္း မွ ရွမ္းမႀကီးထံ၀င္စားရသည္မွာ အၿမဲ။
ရွမ္းထမင္းဆုိင္ ဖြင့္ထားသည့္ မိတ္ေဆြတစ္ဦးက ကၽြန္ေတာ့္အား ေခၚေကၽြးကာ မွတ္ခ်က္ေတာင္းသည္။ ထမင္းတြင္ ခအုနီမ်ား၊ မုံလာဥမ်ား၊ ႏုိကုိဥမ်ား၊ ေခါက္ဆြဲေျခာက္ေၾကာ္မ်ား၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးမ်ားႏွင့္ ရႈပ္ပြေန သည္။ အားမနာရမည့္သူမ်ား ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က ရွင္းရွင္းပဲေျပာလုိက္သည္။
"ဒီလုိရွိတယ္ဗ်ာ . . . ရွမ္းရုိးရာ ထမင္းခ်ဥ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္သိပ္ႀကိဳက္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ လာစားတာ၊ အခုေတာ့ ပုံျပင္ေလးတစ္ခု ေျပာျပမယ္၊ တစ္ခါက ေတာရြာေလးတစ္ရြာ ကၽြန္ေတာ္သြားေတာ့ မိလုံး ဆုိတဲ့ ေတာသူမေလး တစ္ေယာက္ ေတြ႕ခဲ့တယ္၊ ဆံေတာက္ကေလး၊ ပါးကြက္ကေလး၊ နားဆြဲေလး၊ မ်က္ေတာင္ ေကာ့ေလးနဲ႕ သိပ္ခ်စ္ဖုိ႕ေကာင္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သိပ္အသည္းစြဲခဲ့ရတယ္။ ခု မိလုံး တစ္ေယာက္ ေတာကေန မႏၱေလး ေရာက္ေနၿပီၾကားလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္လာေတြ႕ေတာ့ မိလုံး မဟုတ္ ေတာ့ဘူး။ 'ေဒစီ' လို႕မွည့္ထားတာေတြ႕ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္မိတာက မိလုံးဗ်၊ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ရွမ္းမဟုတ္၊ လအယ္ မဟုတ္၊ ေဒစီ မဟုတ္ဘူး"
ဒါ. . . ကၽြန္ေတာ့္ မႏၱေလးတစ္စြန္းတစ္စ ျဖစ္ပါသည္။
ဆက္ရန္
.
No comments:
Post a Comment